Gå til innhold

Hvordan sjonglerer dere de potensielle på nettdating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg er på en dating app. Kommer jeg i prat med flere menn. Kanskje opp til 10. 

Jeg syns de alle er til en viss grad interessante. Man vet liksom ikke før man har møtt. 

Det er vanskelig. Noen opptar mye av oppmerksomheten fordi de kommuniserer mye. Andre ikke så. Føler de som kommuniserer mye er mest interessert. 

Så bor disse litt spredd noen lengere unna enn andre..

Kutter ut de som virker useriøse. Men syns det er vanskelig å sjonglere de som er igjen. 

Tenker møte én og én, men noen vil møtes hjemme, da tenker jeg de vil ha noe. Så kanskje ender mann opp med å ha sex med 5 stk.. uten at det blir noe videre. 

Anonymkode: 67ca8...9aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De som vil møtes hjemme hadde jeg ikke møtt. Jeg har barn så det er helt uaktuelt. Hadde vært uaktuelt uansett egentlig. 

Man kan fort merke om de er seriøse eller ikke. Det er det man bør basere sine valg på bakgrunn av. Bruk hodet. Du har bare en kropp. 

Anonymkode: 1c994...d2f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke skrive med flere om gangen. Sveiper bare menn jeg har lyst å bli kjent med, deretter velger jeg den som ber meg ut først. Liker ikke chatting så er best når de spør raskt. Så går jeg ikke inn på appen igjen så lenge jeg treffer han som spurte først, for blir for mye med mer enn en om gangen. Hvis det ikke er match i virkeligheten går jeg inn og sveiper igjen og repeat. 

Anonymkode: 4c18b...5ef

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møter ingen hjemme de første gangene. Det kan være farlig. Ikke har jeg sex med flere samtidig heller (da er det i så fall avklart) 

Men kan møte noen 1-2 ganger, vil jeg møtes igjen etter det, møter jeg ingen andre. 

Anonymkode: 392bc...d95

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dater bare 1 om gangen. For meg er det ikke aktuelt å date flere på en gang. 

Men nå får jeg ikke så veldig mye oppmerksomhet på datingsider, så da er det jo greit 😊

AnonymBruker
Skrevet

På Tinder tekstet jeg med flere parallelt for å bli litte bedre kjent, luke ut noen ting osv. 

Jeg møtte bare en og en. Så jævlig stress er det ikke å få seg en partner at man må date flere samtidig. 

Vil ikke ha sex bare for å "teste" ut en date. Jeg må føle det er noe mer enn det her. 

Jeg synes folk som dater flere og ha sex med flere også er de samme menneskene som alltid sutrer over at ingen tar dem seriøst og de finner ingen partner. 

Jeg hadde ikke kastet meg ut på det kjøret der. Etter et år sitter man og teller hvor mange man har hatt meningsløs sex med og det blir trist når man møter en som ikke har spesielt sansen for folk som ligger med alle. 

Anonymkode: 213cc...36d

• Nyttig 3
Skrevet

Drar du hjem til ukjente og har sex med dem? Skummelt. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Som mann er det sikkert et digg opplegg å kunne sende noen tekstmeldinger og så få sex levert på døra uten at det koster noe, eller har noen forpliktelser.  De damene som er med på det må jo være enten veldig 1) kåte  eller 2) dumme . Andre damer har jo skjønt for lengst at det i det minste går an å få en del betalt for sånt. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Møtte de på cafe på dagtid om jeg følte en kjemi i chat.

Anonymkode: 1992b...46c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hver gang jeg er på en dating app. Kommer jeg i prat med flere menn. Kanskje opp til 10. 

Jeg syns de alle er til en viss grad interessante. Man vet liksom ikke før man har møtt. 

Det er vanskelig. Noen opptar mye av oppmerksomheten fordi de kommuniserer mye. Andre ikke så. Føler de som kommuniserer mye er mest interessert. 

Så bor disse litt spredd noen lengere unna enn andre..

Kutter ut de som virker useriøse. Men syns det er vanskelig å sjonglere de som er igjen. 

Tenker møte én og én, men noen vil møtes hjemme, da tenker jeg de vil ha noe. Så kanskje ender mann opp med å ha sex med 5 stk.. uten at det blir noe videre. 

Men du synes ikke de som ber deg hjem virker useriøse?

Anonymkode: 9f332...ff6

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som mann er det sikkert et digg opplegg å kunne sende noen tekstmeldinger og så få sex levert på døra uten at det koster noe, eller har noen forpliktelser.  De damene som er med på det må jo være enten veldig 1) kåte  eller 2) dumme . Andre damer har jo skjønt for lengst at det i det minste går an å få en del betalt for sånt. 

Men jeg er kåt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men du synes ikke de som ber deg hjem virker useriøse?

Jeg vet ikke, hvis de ber på filmkveld?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da går dere heller på kino. Når det er sagt er det rimelig dust å bruke tiden på å se en film hvis dere møtes for å bli bedre kjent. Og med bedre kjent mener jeg det er lurt å prate og gjøre koselige ting sammen. Jeg tenker ikke på sex som naturlig før man blir litt kjent 😉 

Anonymkode: e0c75...0a8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis du er så naiv så bør du kanskje holde deg unna nettdating.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Filmkveld/ Netflix og chill = sex. Er det på første date så er de ikke ute etter noe seriøst med deg, og gidder heller ikke legge inn en innsats med ordentlig date. 

Anonymkode: 2d111...224

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nja, nå har jeg fire-fem som er potensielle. 

Føler jeg passer best sammen med to av de. Den ene har jeg møtt og har skjønt er sannsynligvis useriøs. Den andre har jeg ikke møtt ennå, så muligheten er der for at det ikke blir interessant etter treff. 

Har to som virker kjempe hyggelige. Har ikke møtt de og den ene bor langt unna og jeg har snakket med han i månedsvis, men selv om han birker til å ha hjerte av gull, tror jec ikke jeg kan flytte dit han er og har ikke truffet..., den andre av disse to kanskje bør møte hvis de to over ikke blir noe av. 

Så har jeg en søt og sjenert en som er 11 år yngre enn meg. Han er grei liksom, men vi har mindre til felles. Men liker han Godt så langt. 

Hva ville dere gjort? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møter bare menn som bor i samme by som meg på en kafé. Er jo ikke interessert i å måtte reise langt hver gang vi skal treffes om det skulle noe seriøst 

Anonymkode: 932ec...10d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...