AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Skrevet 28. mars Hva er kriteriene for at du ønsker å gå på date med en person du liker? Anonymkode: 1cd44...0a3
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Skrevet 28. mars Det holder lenge at jeg liker vedkommende, forutsatt at det ikke er åpenbart rent vennskapelig. Anonymkode: 5c827...188 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det holder lenge at jeg liker vedkommende, forutsatt at det ikke er åpenbart rent vennskapelig. Anonymkode: 5c827...188 Hvordan er det åpenbart tenker du? Anonymkode: 1cd44...0a3
Mardina Skrevet 28. mars #4 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva er kriteriene for at du ønsker å gå på date med en person du liker? Anonymkode: 1cd44...0a3 Jeg må jo like vedkommende først og fremst. Menn som tar initiativ til å møtes fort og som ikke chatter i evigheter er et pluss. Men nå liker jeg å treffe folk, så jeg er i grunn ikke så vond å be 😄 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars Attraktiv Smart Morsom "på" Seriøs Anonymkode: fed57...d08
remix2020 Skrevet 28. mars #6 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er kriteriene for at du ønsker å gå på date med en person du liker? Anonymkode: 1cd44...0a3 Første kriteriet er jo at det er ei som jeg liker og så er jo det neste kriteriet at hun har lyst til å gå på date med meg😉 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er kriteriene for at du ønsker å gå på date med en person du liker? Anonymkode: 1cd44...0a3 Første date er jo kun basert på noen bilder og et par korte beskjeder. Ansiktet bør ha litt liv, jeg pleier tenke for meg at jeg legger en hånd på vært kinn og trekker vedkommende mot meg. 😉 Anonymkode: 52af5...8e1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #9 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Første date er jo kun basert på noen bilder og et par korte beskjeder. Ansiktet bør ha litt liv, jeg pleier tenke for meg at jeg legger en hånd på vært kinn og trekker vedkommende mot meg. 😉 Anonymkode: 52af5...8e1 Da skal det ikke så mye til før du får lyst til å kysse vedkommende. Anonymkode: 1cd44...0a3
krissyvg Skrevet 28. mars #10 Skrevet 28. mars At han har fast arbeid og er noenlunde sosial med normale menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå