AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Jeg hadde en grei første fødsel, men blødde litt mer enn en burde. På fødsel nr to blødde jeg såpass mye at det var like før operasjon. Nå er jeg gravid igjen og veldig nervøs... noen som har opplevd at det går bedre å føde etter en/flere sånne opplevelser? Vil bare si jeg har ikke blitt frarådet flere graviditeter pga dette, det er visst ganske vanlig å blø mye for enkelte men jeg opplevde det skremmende Anonymkode: 60767...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Jordmor vil i neste fødsel ha klart mange medisiner og du vil ha venetilgang. Jordmor vil nok og være mer proaktiv i administrering av forebyggende medisiner , og kan gi disse før du blør større mengder. Kan også være at de aktivt forløser morkaken - hjelper den ut før den sklir ut av seg selv- for å forhindre større blødning. Skriv fødebrev hvor du gir uttrykk for bekymringene dine så snakker dere om det når du skal føde. Det er absolutt ikke garantert at du blør mer og mer for hver fødsel, har vært med på det motsatte, og vært positivt overasket over hvor lite blod det var versus det som var forventet 😊 Anonymkode: 30416...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå