AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Hei! Hvilken såpe pleier dere og bruke når dere vasker en ny tatovering? Har denne liggende: https://i.ebayimg.com/images/g/FW0AAOSwcOZb~ohg/s-l1200.jpg Er den ok? Anonymkode: ae736...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dellen Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Den funkar nog fin fint den, själv så brukar jag bara tvätta den med vatten första gången efter och ha tagit av skyddet och badda med ren handduk. Första gången jag duschar brukar jag ta den jag alltid använder på hela kroppen, rituals duschkräm. När jag duschat en stund så brukar jag dra handen över tatueringen försiktigt för och få loss den huden som sitter löst. Detta gör jag varje gång jag duschar och får aldrig skorpor, och tatueringen ser superfin ut. Smörjer med Helosan flera gånger om dagen, tog 1 i februari och 1 i mars och båda har läkt helt fantastiskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Jeg bruker grønnsåpe (uten furu) til gulv Anonymkode: f4dc5...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker grønnsåpe (uten furu) til gulv Anonymkode: f4dc5...8f2 Skjønner. Så det viktigste er at såpen er uten parfyme? Anonymkode: ae736...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars Bruker Lactacyd 🙂 Anonymkode: ce049...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars Stod i skrivet mitt fra tatovøren at jeg skulle vaske med grønnsåpe. Vis du er usikkert ville jeg hørt med tatovøren Anonymkode: 6a786...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bruker Lactacyd 🙂 Anonymkode: ce049...2de Hvillken bruker du? Anonymkode: ae736...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. mars #8 Del Skrevet 28. mars Du får medisinsk grønnsåpe på apoteket. Ikke bruk den som er til gulv! Den er fettete. Da jeg skulle operere fikk jeg beskjed om å dusje med denne medisinske grønnsåpen på morgenen før operasjonen. Skulle også vaske håret med den, for å bli helt ren. Husker dessverre ikke hva denne medisinske grønnsåpen het, men du får sikkert svar om du går på apoteket og spør. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #9 Del Skrevet 28. mars Jeg bruker bare intimsåpe siden jeg allerede har det i dusjen. Anonymkode: da5c4...00b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #10 Del Skrevet 28. mars Medisinsk grønnsåpe fra apoteket, blander i litermål - 1 teskje grønnsåpe per liter. Lar vanlig vann renne over en stund så alt overflødig blekk går av, så tar jeg og skyller over blandingen mens jeg gnir forsiktig i sirkler og skyller med rent vann igjen. Klappetørker med tørkepapir (har katter så håndklær kan ha kattehår) og smører med Helosan. Prøver unngå å få vanlig såper på stedet en stund, men spørs hvor det er. Har opplevd infeksjon, så jeg er nok i overkant nøye 😂 Anonymkode: ec903...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 28. mars #11 Del Skrevet 28. mars Medisinsk grønnsåpe, kjøpt på apoteket 👌 råd fra tatovøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #12 Del Skrevet 29. mars Hvor mange prosent større fare for hudkreft etter tatovering? Jeg lurer seriøst på dette? Anonymkode: 56446...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #13 Del Skrevet 29. mars Jeg kjøpte bare en parfymefri, det ble Änglamark håndsåpe. Anonymkode: f79dd...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå