AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Hei Har tenkt å kjøpe meg denne vesken, selv om den er lott slitt, det er dog mest på skinnet, så tenkte å gå over med skinnmaling el. Men, søkte på serienummeret bak den runde metallet, men finner ingen. Finner dog flere andre veske i samme modell med andre serienumre, begge disse har helt andre numre. Altså de 2 som jeg har sett på nett og min, alle 3 har ulike serienumre, men samme modell. Skjønner ikke helt jeg, trodde samme veske og samme modell skal ha samme serienumre. Min har nr 623915 Håper noen mulberry elskere kan bekrefte/avkrefte 👏👏👏 Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars .... bump.... Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars ... Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:05 #8 Del Skrevet lørdag kl 09:05 Forsøk www.purseforum.com heller. Anonymkode: 1f053...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:38 #9 Del Skrevet mandag kl 08:38 Ut ifra det jeg kan om Mulberry så ser den veldig ekte ut. Serienummeret er i riktig font og er ikke et av de typiske numrene som brukes på replika. Stingene ser fine og jevne ut, den har rett slitasje for å være vintage og hardwearen har tydelig og dype emblem (treet). Hva er prisen selger skal ha? Anonymkode: 4cae3...72a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:54 #10 Del Skrevet mandag kl 08:54 Skinner skinnet for mye og vesken føles lett er den fake. Sjekk sømmene. Ser de veldig solide er det sannsynligvis ekte. Serienummer og emblemstempel i en tag er det enkleste å fake. Kvaliteten på læret og sømmene derimot… Anonymkode: 7c690...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:52 #11 Del Skrevet mandag kl 17:52 Vanskelig å si, jeg kjenner ikke til den konkrete veska, men den ser jo ganske forseggjort ut. Ser i hvert fall ut til å være ekte skinn ut ifra bildene, og som noen nevnte over - sømmene er fine og jevne. Anonymkode: 3fa3a...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:14 #12 Del Skrevet onsdag kl 19:14 Takk for alle innspill. Jeg tenker å kjøpe sånn skinnfarge og gå over veska så den ser bedre ut. Den skal selvfølgelig være brun, men noe mørkere brunfarge enn de som er nå, så det blir mer dekkende. Har dere anelse hvor man kan få kjøpt det? Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:11 #13 Del Skrevet i går, 00:11 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for alle innspill. Jeg tenker å kjøpe sånn skinnfarge og gå over veska så den ser bedre ut. Den skal selvfølgelig være brun, men noe mørkere brunfarge enn de som er nå, så det blir mer dekkende. Har dere anelse hvor man kan få kjøpt det? Anonymkode: a36f8...4b1 Jeg ville ha hørt med en ordentlig veskebutikk som selger slike vesker. Sånn umiddelbart så ville jeg tenkt at det hadde vært lurt og tørket over skinnet og hatt på en nøytral voks eller lærbalsam. Skinn blir gjerne lyst der det er tørt, men hør med noen som kan slikt. Anonymkode: 813fc...0dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:53 #14 Del Skrevet i går, 07:53 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk for alle innspill. Jeg tenker å kjøpe sånn skinnfarge og gå over veska så den ser bedre ut. Den skal selvfølgelig være brun, men noe mørkere brunfarge enn de som er nå, så det blir mer dekkende. Har dere anelse hvor man kan få kjøpt det? Anonymkode: a36f8...4b1 Nei ikke gjør det vær så snill. Det er den naturlige patina som gjør vintage vesker så fine. Behandl gjerne skinnet, men ikke farg det, en gammel veske skal se gammel ut. Jeg samler på vintage vesker og vesker som er behandlet slik at fargen er forandret er ødelagt i min verden. Anonymkode: 4cae3...72a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 23 timer siden #15 Del Skrevet 23 timer siden Det ser ut som en liten Mulberry Sumerset i fargen oak. Kan ikke se for meg at det er den mest populære modellen å lage kopier av, så du burde være safe. De fleste som er falske kan du se på serienummeret og logoen. Sømmen ser ryddig ut og hardwaren er veldig symmetrisk. Ja også ser det ut som den er brukt en del, de falske veskene har sjelden skinn som ser så bra ut etter å ha blitt brukt jevnlig. HER kan du lese en tråd om folk som autentiserer Mulberry vesker. Jeg hadde IKKE farget den. Du kan pusse hardwaren, vaske og pleie skinnet, også bruke den som den er. Skinnet er mest sannsynligvis bare veldig tørst, og du endrer sikkert mening etter å ha pleiet den og tatt den i bruk. Jeg har kjøpt en hjemmefarget veske og resultatet var ikke bra. Det blør gjennom og lager flekker i liningen, på glidelåsen, og det ser bare rotete ut. Den blir sikkert kjempefin etter litt kjærlighet 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå