AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:25 #1 Del Skrevet fredag kl 09:25 Hei Har tenkt å kjøpe meg denne vesken, selv om den er lott slitt, det er dog mest på skinnet, så tenkte å gå over med skinnmaling el. Men, søkte på serienummeret bak den runde metallet, men finner ingen. Finner dog flere andre veske i samme modell med andre serienumre, begge disse har helt andre numre. Altså de 2 som jeg har sett på nett og min, alle 3 har ulike serienumre, men samme modell. Skjønner ikke helt jeg, trodde samme veske og samme modell skal ha samme serienumre. Min har nr 623915 Håper noen mulberry elskere kan bekrefte/avkrefte 👏👏👏 Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:26 #2 Del Skrevet fredag kl 09:26 Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:26 #3 Del Skrevet fredag kl 09:26 Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:27 #4 Del Skrevet fredag kl 09:27 Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:27 #5 Del Skrevet fredag kl 09:27 Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:53 #6 Del Skrevet fredag kl 13:53 .... bump.... Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:21 #7 Del Skrevet fredag kl 17:21 ... Anonymkode: a36f8...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:05 #8 Del Skrevet lørdag kl 09:05 Forsøk www.purseforum.com heller. Anonymkode: 1f053...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:38 #9 Del Skrevet i går, 08:38 Ut ifra det jeg kan om Mulberry så ser den veldig ekte ut. Serienummeret er i riktig font og er ikke et av de typiske numrene som brukes på replika. Stingene ser fine og jevne ut, den har rett slitasje for å være vintage og hardwearen har tydelig og dype emblem (treet). Hva er prisen selger skal ha? Anonymkode: 4cae3...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:54 #10 Del Skrevet i går, 08:54 Skinner skinnet for mye og vesken føles lett er den fake. Sjekk sømmene. Ser de veldig solide er det sannsynligvis ekte. Serienummer og emblemstempel i en tag er det enkleste å fake. Kvaliteten på læret og sømmene derimot… Anonymkode: 7c690...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:52 #11 Del Skrevet i går, 17:52 Vanskelig å si, jeg kjenner ikke til den konkrete veska, men den ser jo ganske forseggjort ut. Ser i hvert fall ut til å være ekte skinn ut ifra bildene, og som noen nevnte over - sømmene er fine og jevne. Anonymkode: 3fa3a...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå