Gå til innhold

Er denne mulberry vesken ekte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Har tenkt å kjøpe meg denne vesken, selv om den er lott slitt, det er dog mest på skinnet, så tenkte å gå over med skinnmaling el.

Men, søkte på serienummeret bak den runde metallet, men finner ingen. Finner dog flere andre veske i samme modell med andre serienumre, begge disse har helt andre numre. Altså de 2 som jeg har sett på nett og min, alle 3 har ulike serienumre, men samme modell. Skjønner ikke helt jeg, trodde samme veske og samme modell skal ha samme serienumre. Min har nr 623915

Håper noen mulberry elskere kan bekrefte/avkrefte 👏👏👏

20250328_101738.jpg

Anonymkode: a36f8...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Ut ifra det jeg kan om Mulberry så ser den veldig ekte ut. Serienummeret er i riktig font og er ikke et av de typiske numrene som brukes på replika. Stingene ser fine og jevne ut, den har rett slitasje for å være vintage og hardwearen har tydelig og dype emblem (treet). 

Hva er prisen selger skal ha?

Anonymkode: 4cae3...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skinner skinnet for mye og vesken føles lett er den fake. Sjekk sømmene. Ser de veldig solide er det sannsynligvis ekte. Serienummer og emblemstempel i en tag er det enkleste å fake. Kvaliteten på læret og sømmene derimot…

Anonymkode: 7c690...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vanskelig å si, jeg kjenner ikke til den konkrete veska, men den ser jo ganske forseggjort ut. Ser i hvert fall ut til å være ekte skinn ut ifra bildene, og som noen nevnte over - sømmene er fine og jevne. 

Anonymkode: 3fa3a...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...