Gå til innhold

Kuttet én ting - Kvitt angsten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Grüner skrev (2 timer siden):

Tror nok ikke løsningen er så enkel for folk flest at all angst forsvinner bare de tar bort én ting fra kostholdet. Men jeg har hørt at for mye koffein kan skape mye indre uro og engstelse. Og store blodsukkersvingninger kan gjøre en nedstemt når en faller ned fra en topp, så jeg tror nok du har rett i mindre koffein og sukker kan være lurt for de som sliter med angst/depresjon.

Det er mye som er bra som tilleggsgrep man sliter med angst. Kosthold, ikke koffein/sukker, aktivitet, frisk luft, ekstra av visse vitaminer/mineraler. Mindfulness. Men blir man kvitt angst ved å bare kutte ut koffein, da har man ikke en særlig alvorlig angst. Folk med autisme, OCD, traumer, trenger nok litt mer enn koffein-kutt. 

Anonymkode: 46f1e...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan må få en forverring av angst av et stimulerende stoff? Sjokk. Sånne artikler er så dumme. Desperate folk med angstlidelser som styrer livene deres betaler for å få vite hvordan hun ble kvitt det, så får de den nedturen når de ser svaret. Jeg er så lei av symptomlindring! Jeg vil bli kvitt faenskapet, ikke kutte ut alt jeg liker i livet for å oppleve 1% med bedring. 

Anonymkode: 3d49a...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett.

veronica<3, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...