AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Hei. Vurderer å kjøpe bunad. Står mellom svart og hvit bunad. Den svarte er liksom helt grei, og passer til alt. Men synes den hvite er finest tror jeg. Lurer på om dere som har hvit bunad opplever at den fort blir møkkete? Hvis den blir veldig møkkete er jeg litt mer i tvil om jeg vil ha hvit bunad. Anonymkode: 674ee...3f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Hva tror du selv?🙈 Jeg for min del er en sånn som, dersom jeg har ÉTT lyst punkt på et klesplagg, klarer å søle akkurat på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Er også kanskje begrenset hvor møkkete den klarer å bli når den vanligvis blir brukt én dag i året Anonymkode: 674ee...3f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:41 #4 Del Skrevet i går, 14:41 Mi jente har hvit bunad (https://www.jersolv.no/produkt/jaerbunaden-veslemoy/), og jeg synes min svarte er mer upraktisk (med unntak ved ketsjupspising). På min svarte vises alt av hår og støv osv, det gjør det ikke på hennes. Anonymkode: 8d5cf...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Hvitt blir ikke mer møkkete, men flekker synes litt mer. De første flekkene som "setter seg" synes best. Men det meste går bort i rens. Vær forsiktig med feks blåbær og fett. Anonymkode: 12812...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden det er vel bare å legge inn i budsjettet at du skal rense den? Anonymkode: 975dc...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mim_madam Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Hadde aldri turt å gå for hvit bunad 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Er det kvit Bergensbunad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå