AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Skrevet 28. mars Blir de spist etterpå også? 🤮 (+) Dette vil ungdom ha i sengen: Test deg selv! Anonymkode: 00393...5c7
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Matvarer i hva da? Anonymkode: 6a77d...29b Oppe i dåsa da. Anonymkode: 00393...5c7
Macro Skrevet 28. mars #4 Skrevet 28. mars Hva er greia med denne meningsløse sensueren? Kvinneguiden er ikke en amerikansk nettside. Det er vel tvilsomt at de vil ha deg til å spise uansett? 12 2
Bamseklemmer Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars Matvarer i musa er blitt brukt helt siden steinalderen, så hvorfor er dette så teit? Jeg tror kvinner alene hjemme i eggløsning, er flink til å utforske ting🤭inkl. meg også.. Vannmelon er min favoritt.. desverre blir den til matsvinn, for det er bare mos igjen. 2 2 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Skrevet 28. mars Av ting som ikke er leketøy som man kan putte inni seg, er nå matvarer ganske trygt. Verre med de som bruker støvsugeren, lyspærer bak etc. Anonymkode: d03e5...5b0
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Skrevet 28. mars Kunne aldri ha ramla meg inn. Har jeg ikke noe ordentlig leketøy, får fingeren holde. Anonymkode: 00393...5c7 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Skrevet 28. mars Jeg har hatt bananer, agurk og julepølse i dåsa. Var pur ung og horny. 😂 Anonymkode: 95c19...e26 3 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars #9 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har hatt bananer, agurk og julepølse i dåsa. Var pur ung og horny. 😂 Anonymkode: 95c19...e26 Håper du hadde kondom utenpå da? Anonymkode: 00393...5c7
AnonymBruker Skrevet 28. mars #11 Skrevet 28. mars Bamseklemmer skrev (1 time siden): Vannmelon er min favoritt.. desverre blir den til matsvinn, for det er bare mos igjen. Åå det er derfra du har din erfaring med kvinner altså🙄 Anonymkode: 119e0...212 5
Erfarenmann Skrevet 28. mars #12 Skrevet 28. mars Er det folk som er så er så teite at de avslører at de er noen pripne, fobiske og fantasiløse stakkarer allerede i tittelen? 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #14 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Blir de spist etterpå også? 🤮 Anonymkode: 00393...5c7 Det kan vel ikke være noe verre enn å slikke fitte? Anonymkode: 6d44c...e6f 3
Gratis Skrevet 28. mars #15 Skrevet 28. mars Miljøet inne i en skjeden er så surt at alt der inne dør etter kort tid.😉
AnonymBruker Skrevet 28. mars #16 Skrevet 28. mars Gratis skrev (1 time siden): Miljøet inne i en skjeden er så surt at alt der inne dør etter kort tid.😉 Tøysegutt 😂 Anonymkode: 4e754...079
AnonymBruker Skrevet 28. mars #17 Skrevet 28. mars Gratis skrev (3 timer siden): Miljøet inne i en skjeden er så surt at alt der inne dør etter kort tid.😉 Sure bananer? Anonymkode: 00393...5c7
Flintis Skrevet 28. mars #18 Skrevet 28. mars Gratis skrev (3 timer siden): Miljøet inne i en skjeden er så surt at alt der inne dør etter kort tid.😉 Så pickels er tingen...
AnonymBruker Skrevet 28. mars #19 Skrevet 28. mars Sensurere "musa", hvor gammel er du? Er du gammel nok til å lese slike artikler? Anonymkode: 00829...eb0 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars #20 Skrevet 28. mars Hvordan vet man at de hadde mat i musa i steinalderen? Agurker og sånn må da bare ha råtnet bort??? Har du sett for mye Flintstones? 🧐 Anonymkode: b2d50...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå