AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Skrevet 28. mars De har ganske stor meny, kan du anbefale noe? Ikke lam, men ellers liker jeg det meste. Jeg skal spise alene, så det å kjøpe flere retter for å dele, utgår denne gangen ☺️ Anonymkode: bb2ea...fee
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Skrevet 28. mars Paneer butter masala, paneer shahi korma, pad thai m/grønnsaker. Anonymkode: 6a181...753 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Skrevet 28. mars Oi, lever den ennå? Var der for tiår siden. Anonymkode: a635a...f1e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 0.20): Oi, lever den ennå? Var der for tiår siden. Anonymkode: a635a...f1e Like overrasket jeg også, bodde i området for 20 år siden, og var der bare én gang. Anonymkode: 6a89d...a09 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #6 Skrevet 30. mars Ts her. Jeg var der, når jeg bodde i Oslo, for over 20 år siden og hadde glemt helt stedet. Nå får jeg av en eller annen grunn opp mange reels på fb og det ser sykt godt ut! Skal inn til Oslo om et par mnd og fikk lyst til å sjekke det ut igjen, men ser de har mye på menyen, så ville sjekke her om noen hadde noe å anbefale. Anonymkode: bb2ea...fee
AnonymBruker Skrevet 30. mars #7 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. Jeg var der, når jeg bodde i Oslo, for over 20 år siden og hadde glemt helt stedet. Nå får jeg av en eller annen grunn opp mange reels på fb og det ser sykt godt ut! Skal inn til Oslo om et par mnd og fikk lyst til å sjekke det ut igjen, men ser de har mye på menyen, så ville sjekke her om noen hadde noe å anbefale. Anonymkode: bb2ea...fee Dette kalles nøye planlegging 👍 Anonymkode: 880fd...d71 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå