AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Trodde den skulle komme i dag ? Noen som vet ? Anonymkode: 73e46...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Den kommer siste dag i måneden som er på mandag 31.mars. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Kommer på mandag, selv om det hadde vært fint med litt større lørdagsgodt budsjett hehe Anonymkode: b1469...4ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Mandag Anonymkode: 31979...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars Klarer du ikke å logge deg inn på nav.no og sjekke dato selv? Anonymkode: 6d0e8...c19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars Siste dagen i mnd desverre. Hadde vært godt med penger før helga, men mandag blir en fin dag Anonymkode: a4d30...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars Alltid siste dag i mnd om ikke denne faller på helg/helligdag. Anonymkode: 93c37...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Del Skrevet 28. mars Blir faktisk imponert/trist over at folk ikke har planlagt bedre enn at de er avhengig av å få barnetrygden inn på konto. Aller helst før den egentlig skal komme til og med. Anonymkode: 5e32b...979 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #9 Del Skrevet 28. mars Shit! Har folk så dårlig råd? jeg merker ikke barnetrygden fra eller til Anonymkode: 83032...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #10 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Shit! Har folk så dårlig råd? jeg merker ikke barnetrygden fra eller til Anonymkode: 83032...cf7 Shit! Har du så god råd? Om du ikke merker barnetrygden fra eller til så regner jeg med du donerer den bort? Anonymkode: 3392e...fe8 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #11 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Shit! Har folk så dårlig råd? jeg merker ikke barnetrygden fra eller til Anonymkode: 83032...cf7 Bra for deg. Har det flydd rett over hodet på deg at mange sliter om dagen? Anonymkode: 31979...50a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #12 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir faktisk imponert/trist over at folk ikke har planlagt bedre enn at de er avhengig av å få barnetrygden inn på konto. Aller helst før den egentlig skal komme til og med. Anonymkode: 5e32b...979 Kvalmt og lese de som ikke forstår hvordan fattige har det. Anonymkode: 3b33a...827 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #13 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir faktisk imponert/trist over at folk ikke har planlagt bedre enn at de er avhengig av å få barnetrygden inn på konto. Aller helst før den egentlig skal komme til og med. Anonymkode: 5e32b...979 Sett dagens priser eller? Anonymkode: a1c1c...2a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #14 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Shit! Har folk så dårlig råd? jeg merker ikke barnetrygden fra eller til Anonymkode: 83032...cf7 Uff ja, samme her. Visste ikke selv når den kom på konto fordi jeg legger ikke merke til det.. Anonymkode: e22fb...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick22 Skrevet 28. mars #15 Del Skrevet 28. mars Personlig legger jeg så si aldri merke til det, går rett i fondet til ungen min Men men andre venter nok iherdig på barnetrygda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #16 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir faktisk imponert/trist over at folk ikke har planlagt bedre enn at de er avhengig av å få barnetrygden inn på konto. Aller helst før den egentlig skal komme til og med. Anonymkode: 5e32b...979 Ikke alle har mulighet til å spare den. Skulle så absolutt vært behovsprøvd. Anonymkode: 2b9a6...1cd 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #17 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Shit! Har folk så dårlig råd? jeg merker ikke barnetrygden fra eller til Anonymkode: 83032...cf7 Vi tjener over 1,5 mill i vår husholdning, men merker godt at nesten 6000 ramler inn på kontoen. Det er fordi jeg har oversikt over vår økonomien, vet om alt som går ut og inn av vår konto. Mange er fullstendig avhengig av barnetrygden, sjokkert over at mennesker har dårlig råd nå i 2025 er vel litt rart? Anonymkode: d1ffc...d7e 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #18 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Shit! Har folk så dårlig råd? jeg merker ikke barnetrygden fra eller til Anonymkode: 83032...cf7 Derfor skulle barnetrygd vært behovsprøvd, slik at de som faktisk trenger den, får den. Slik det er i dag fungerer den slik at den bidrar til økte forskjeller. De som ikke trenger den får anledning til å spare opp 200K i egenkapital inntil barnet er myndig. Mens de som trenger pengene til mat, klær og utstyr til barnet, ikke har en krone etter 18 år, fordi de har måtte bruke pengene til livsopphold. Det hadde vært mer lønnsom samfunnsøkonomisk om kun de med inntekt under et visst nivå skulle tildeles baretrygd. Så kunne de pengene som ikke ble delt ut gått til administrasjon av ordningen. Jeg gremmes slik det er nå og har vært i lang tid. Hilsen sosionom. Anonymkode: bae2e...fe3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #19 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Shit! Har folk så dårlig råd? jeg merker ikke barnetrygden fra eller til Anonymkode: 83032...cf7 Eh ja, folk har det. Det hadde ikke gått rundt for meg om jeg ikke hadde fått den. Anonymkode: 5450d...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #20 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Shit! Har folk så dårlig råd? jeg merker ikke barnetrygden fra eller til Anonymkode: 83032...cf7 Og dette er en av grunnene til at jeg mener at barnetrygden skal være behovsprøvd. Slik det er i dag blir forskjellene bare større blant barn, for du har de som må ha de pengene i budsjettet for at ting skal gå opp og så har du de som setter pengene på konto slik at barnet får de selv til å bruke på å kjøpe leilghet når hen er voksen, for eksempel. Anonymkode: 65aa9...1ad 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå