Gå til innhold

Dere som jobber i barnehage med MyKid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min våknet i dag og virket pjusk og stakkarslig. Siden jeg har studiedag i dag så satt jeg hun som syk i MyKid. Rett etterpå (typ 10 min) ble hun plutselig veldig kvikk og sprang rundt her klar for å leke. Derfor tok jeg bort syk fra MyKid igjen og tenkte å se an formen en times tid nå. Dette skjedde før barnehagen i det hele tatt åpnet.  Vil barnehagen da kunne se at jeg først satt hun som syk for så å fjerne det?

Jeg tenkte å se an formen og evnt gi beskjed om at hun virket redusert til morgenen, men at det kom seg ganske kjapt

Anonymkode: 1f015...eb5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke med mindre noen var inne på appen og sjekket før arbeidstid, før du endret

Anonymkode: af3d8...f96

AnonymBruker
Skrevet

Ja man får jo opp varsel 

Anonymkode: 65cd0...515

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke, så er kanskje ikke helt relevant at jeg kommenterer da, men jeg må bare spørre; gjør det noe om de så det? De har ingenting med det😁

Anonymkode: 61482...408

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen har vært inne og sjekket mens det lå inne så har de jo sett det. Men vi ser ikke om fri/syk/fravær har blitt slettet, det har jeg sjekket selv som forelder og ansatt i samme barnehage😅

Anonymkode: 71a8c...d66

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke med MyKid.

Men med Spireportalen som brukes hos Espirakjeden så blir alle slike meldinger dokumentert på Varsler for avdelingens ansatte.

F.eks: 

"Tobias" er syk torsdag 27.03.25.  10 min siden.

"Tobias" er ikke lenger syk torsdag 27.03.25.  8 min siden.

Anonymkode: 193fb...8e8

Skrevet

Gjør ikke noe om de så, kan være at du var borti det 🙂

AnonymBruker
Skrevet
Himmelen_91 skrev (4 minutter siden):

Gjør ikke noe om de så, kan være at du var borti det 🙂

Helt riktig det.

Ihvertfall der jeg jobber. Vi tenker ikke over det, og det spiller heller ingen roller om de markerte syk og 30 min senere markerte ikke syk og barnet kommer i barnehagen. Det er lov å være usikker på formen og se det ann, og deretter levere i bhg om formen er fin :)

Anonymkode: 193fb...8e8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i barnehage. Helt ok, bare forklar at du var usikker på morgenkvisten. Si at de må kontakte deg om barnet blir dårlig. Vi og kan jo av og til være usikre på formen til de små 😊

Anonymkode: e80cf...561

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Datteren min våknet i dag og virket pjusk og stakkarslig. Siden jeg har studiedag i dag så satt jeg hun som syk i MyKid. Rett etterpå (typ 10 min) ble hun plutselig veldig kvikk og sprang rundt her klar for å leke. Derfor tok jeg bort syk fra MyKid igjen og tenkte å se an formen en times tid nå. Dette skjedde før barnehagen i det hele tatt åpnet.  Vil barnehagen da kunne se at jeg først satt hun som syk for så å fjerne det?

Jeg tenkte å se an formen og evnt gi beskjed om at hun virket redusert til morgenen, men at det kom seg ganske kjapt

Jeg får ikke varsel om det, men jeg er ofte innom før arbeidstid for å se hva jeg har å forholde meg til den dagen.

Men dette hadde jeg ikke brydd meg noe om. Jeg synes det gjør noe dersom man setter barnet på fri og kommer likevel, eller hvis du hadde gjort det samme etter åpningstid. 
Grunnen til det er at vi planlegger dagen etter hvilke voksne/barn som er syke den dagen på alle avdelingene totalt sett, og det er mest hensiktsmessig å gjøre det så tidelig som mulig. 

Anonymkode: bf090...ef3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg jobber i barnehage. Helt ok, bare forklar at du var usikker på morgenkvisten. Si at de må kontakte deg om barnet blir dårlig. Vi og kan jo av og til være usikre på formen til de små 😊

Anonymkode: e80cf...561

Var dette jeg endte opp med å gjøre. Jeg sa at formen var redusert på morgenkvisten men at hun kom seg fort så vi bestemte oss for å levere, men at de bare skulle ringe hvis hun ble dårlig. De ringte ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...