Gå til innhold

kvinner som ligger rundt når de er ung, og menn som skiller seg for å ligge rundt når partneren blir eldre er det samme.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

TS her, dette er ikke greit, du angriper uskyldige menn(ikke meg) når du snakker sånn til han

Anonymkode: f8d8f...c9a

Angriper uskyldige menn?

Om folk har lyst til å komme med slike kommentarer, må de regne med at det reageres på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten.2.0 skrev (3 minutter siden):

Angriper uskyldige menn?

Om folk har lyst til å komme med slike kommentarer, må de regne med at det reageres på.

Du angriper alle som har en liten penis, du angriper ikke personen du snakket med, med mindre han også har en liten penis. Det er mulig han har en massiv penis, i så fall applaudere du ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Løsslupne unge kvinner svikter sin fremtidige ektemann, eventuelle barn de måtte få, øvrige familie og samfunnet sitt. Kronologi er ikke relevant her.

Anonymkode: a4cef...d0f

Nei., det er gubben uenig i. Familien min elsker meg og mitt sexliv har aldri involvert barna mine. 

Å gjøre som man føler for når man ikke har forpliktelser og løfter om noe annet, er for deg det samme som når noen bryter løfter, forpliktelser.

Altså når kvinner lever for deg selv uten å ha avgitt løfte om annet, må de sidestilles med løftebrytere. Godt du holder folk til samme standard, kompis. Bra jobba 💪

Anonymkode: 5cdc8...89d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du angriper alle som har en liten penis, du angriper ikke personen du snakket med, med mindre han også har en liten penis. Det er mulig han har en massiv penis, i så fall applaudere du ham.

Small dick energy og big dick energy har ingenting med faktisk penisstørrelse å gjøre. Det handler om hvordan man framstår.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (3 minutter siden):

Small dick energy og big dick energy har ingenting med faktisk penisstørrelse å gjøre. Det handler om hvordan man framstår.

framstår som en person med stor penis. Hvis du skrev "loose vagina energy" så hadde jeg også mislikt det og sikkert rapportert det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsslupne unge kvinner svikter sin fremtidige ektemann, eventuelle barn de måtte få, øvrige familie og samfunnet sitt. Kronologi er ikke relevant her.

Fant misogynisten.

Anonymkode: 6e572...23c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

framstår som en person med stor penis. Hvis du skrev "loose vagina energy" så hadde jeg også mislikt det og sikkert rapportert det.

Small dick energy: When someone displays unattractive qualities like: toxic/fragile masculinity, cowardice, aggressiveness and other pitiful behavior. Does NOT require having a small dick, either. Homeboy could be absolutely hung and still emit Small Dick Energy.

Er ikke verre enn å oppføre seg som folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være noe av det dummeste jeg har lest på dette forumet noen gang.

...og det sier ikke rent lite!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (20 timer siden):

Dette er et erkeeksempel på small dick energy.

Like dumt som å si at damer har slarkefitte-energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Oppegående og selvsikre menn, som også er godt utstyrt, er i gode forhold, eller nyter livet på andre måter. Og har null behov for å skrive denne typen innlegg på et kvinneforum midt på arbeidsdagen. 

Anonymkode: eeab6...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤣 eh, nei. Jeg var en såkalt løssluppen kvinne, men har aldri hatt problemer med forhold, tvert i mot. Barnet vil jeg heller ikke si blir sviktet, heller forstått når det kommer til problemstillinger med evt gutter når den til kommer. Resten av familien og samfunnet har ikke blitt noe påvirket av mitt sexliv. 
Huff… 🫣

Anonymkode: e26dd...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Oppegående og selvsikre menn, som også er godt utstyrt, er i gode forhold, eller nyter livet på andre måter. Og har null behov for å skrive denne typen innlegg på et kvinneforum midt på arbeidsdagen. 

Anonymkode: eeab6...dfc

big vagina energy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 19.16):

I en perfekt verden kan folk gjøre som de vil, uten at noen skal legge retningslinjer for samlivet til andre.

Helt rett !

AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 19.16):

Å forlate kone og barn for å ligge rundt

Akkurat som det ikke er kvinner som gjør akkurat det samme ?  ..... " Eeehh...  innså etterhvert når barna ble større at ..." Dobbeltmoral så det holder !

Anonymkode: 581b4...4c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 19.07):

Nope, det gjør de ikke. Det er ingenting som heter "fremtidig ektemann", og du kan ikke svikte noen som ikke enda eksisterer. Jeg kan heller ikke se hvordan de svikter sin øvrige familie. Sviktet jeg moren min da jeg hadde sex utenfor ekteskapet (ikke utroskap, men mellom to forhold)? På hvilken måte har jeg sviktet henne?

Anonymkode: c9e42...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nope, det gjør de ikke. Det er ingenting som heter "fremtidig ektemann", og du kan ikke svikte noen som ikke enda eksisterer. Jeg kan heller ikke se hvordan de svikter sin øvrige familie. Sviktet jeg moren min da jeg hadde sex utenfor ekteskapet (ikke utroskap, men mellom to forhold)? På hvilken måte har jeg sviktet henne?

Jeg kan forklare med en hypotetisk situasjon som kanskje vil oppstå om noen tiår.

Hvis mesteparten av kvinner bestemmer seg for å ligge rundt med de fineste mennene, for å så se etter monogami når de fyller 60 år, hva tror du skjer med mennene mellom 20 og 50 år? De peneste mennene vil få veldig mye sex, mens majoriteten vil lide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for ordens skyld er det selvsagt ikke like ille, det var en overdrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes voksne folk kan gjøre akkurat hva de vil.  Det er ikke noe vi andre har med å gjøre.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg kan forklare med en hypotetisk situasjon som kanskje vil oppstå om noen tiår.

Hvis mesteparten av kvinner bestemmer seg for å ligge rundt med de fineste mennene, for å så se etter monogami når de fyller 60 år, hva tror du skjer med mennene mellom 20 og 50 år? De peneste mennene vil få veldig mye sex, mens majoriteten vil lide.

Og hvis alle kvinner bestemmer seg for å være dydige i stedet for å ligge rundt, hva skjer med de mindre attraktive mennene? Akkurat det samme. Man "lider" for øvrig ikke av å ikke få uforpliktende sex med veldig pene damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og hvis alle kvinner bestemmer seg for å være dydige i stedet for å ligge rundt, hva skjer med de mindre attraktive mennene? Akkurat det samme. Man "lider" for øvrig ikke av å ikke få uforpliktende sex med veldig pene damer.

håpet blir at kvinnene som ikke ligger rundt da blir mer motivert til å date menn på sitt eget nivå. At de går etter den beste mannen som er interessert i dem som kjærester, ikke den beste mannen som er interessert i dem som sex dukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 21.24):

håpet blir at kvinnene som ikke ligger rundt da blir mer motivert til å date menn på sitt eget nivå. At de går etter den beste mannen som er interessert i dem som kjærester, ikke den beste mannen som er interessert i dem som sex dukker.

Vel. Hadde jeg datet på "mitt eget nivå", så ville jeg ha forblitt alene uten mann og barn. Mange menn overvurderer sitt eget utseende, og de aller fleste menn jeg har møtt, uavhengig av deres egen alder og utseende, går etter pene damer. Så menn og damer har forskjellig syn på hva som er "samme nivå". Flere menn som var 20-25 år eldre enn meg, overvektige og ustelte, mente at de var på mitt nivå (slank, mye yngre og velstelt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...