AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Del Skrevet 27. mars Det er nemlig jeg. Fant ut av dette i dag. Og det passet på en prikk, de siste 13 årene har virkelig vært kjipe. Nå er jeg klar for en ny start! Anonymkode: 20855...55c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Del Skrevet 27. mars ? Anonymkode: 27040...940 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er nemlig jeg. Fant ut av dette i dag. Og det passet på en prikk, de siste 13 årene har virkelig vært kjipe. Nå er jeg klar for en ny start! Anonymkode: 20855...55c Bekjenn dine synder og tro på Jesu forsoning. Han døde for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Hæ? Anonymkode: 22e7d...222 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #5 Del Skrevet 29. mars Hvorfor geminis? Jeg er vannmann, og alt fra 2013 har vært den jævelskapen som gror på jævelskap, med torner! Anonymkode: 5758d...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #6 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor geminis? Jeg er vannmann, og alt fra 2013 har vært den jævelskapen som gror på jævelskap, med torner! Anonymkode: 5758d...ff4 Jeg tror egentlig det gjelder mange stjernetegn, har bare fulgt med på mitt eget og vet det er spesielt tre tegn som har vært midt i dritten (væren, krepsen og tvillingene) i mange år nå, og nå skifter det. 20 år med fred og kjærlighet heretter. Litt usikker på om jeg klarer å ta det helt seriøst med tanke på verdenssituasjonen, men man kan jo håpe. Anonymkode: 20855...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7 Del Skrevet 29. mars Ikke flykt fra karma Anonymkode: d70e9...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #8 Del Skrevet 29. mars Sånn er det når man har gjort dårlige ting i et annet liv. Anonymkode: 92906...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 29. mars #9 Del Skrevet 29. mars Kun fordi jeg er nysgjerrig: hvilke tegn skal i ilden nå fremover? Jeg tror nok ikke helt på dette, men har en del rundt meg som er både tvillinger og kreps som har hatt veldig tøffe når, så om det er noe i dette så håper jeg for de at det nå blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #10 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke flykt fra karma Anonymkode: d70e9...f83 Hva mener du? Anonymkode: 20855...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lekenfyr Skrevet 30. mars #11 Del Skrevet 30. mars Som Vær sier jeg takk og ser frem til tiden som kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:29 #12 Del Skrevet søndag kl 12:29 debatant skrev (På 28.3.2025 den 14.49): Bekjenn dine synder og tro på Jesu forsoning. Han døde for deg. Tuller du nå eller mener du dette? Anonymkode: d0136...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet søndag kl 15:50 #13 Del Skrevet søndag kl 15:50 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tuller du nå eller mener du dette? Anonymkode: d0136...e95 Jeg tuller ikke. Jesus er veien, sannheten og livet, og venter på deg. Les Johannes evangeliet, og si hva du mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:57 #14 Del Skrevet onsdag kl 21:57 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 14.13): Jeg tror egentlig det gjelder mange stjernetegn, har bare fulgt med på mitt eget og vet det er spesielt tre tegn som har vært midt i dritten (væren, krepsen og tvillingene) i mange år nå, og nå skifter det. 20 år med fred og kjærlighet heretter. Litt usikker på om jeg klarer å ta det helt seriøst med tanke på verdenssituasjonen, men man kan jo håpe. Anonymkode: 20855...55c Kan du si hva det handler om. Jeg har googlet og googlet men finner ingenting om dette. Anonymkode: 99e21...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet torsdag kl 10:31 #15 Del Skrevet torsdag kl 10:31 Ryddet for latterliggjøring. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå