AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars For snart 2 år siden. Det har ligget med smertestillende som går ut i år og.2027. Så har jeg innimellom gitt noen som gikk ut i 2023 😪 Ikke rart jeg ikke har følt det har hjulpet henne noe.. Jeg har vært syk i 2 uker selv og 1 uke nå uten søvn pga barns sykdom så jeg har ikke tenkt tanken på dato 😪 Dagens dårlige samvittighet. Anonymkode: 99ca7...729
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Skrevet 27. mars Antagelig helt fin effekt likevel. Anonymkode: bfa70...4c0 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars Jeg spiste Paracet som hadde gått ut på dato for 13 år siden. Ikke noe jeg vanligvis ville ha gjort, men jeg var desperat på hyttetur. Den hadde virkning. Anonymkode: a8d25...7c7 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Skrevet 27. mars Ingen fare, det eneste som kan skje er at alder på medisinen kan forringe effekten ved at den kan fungere litt dårligere. Anonymkode: 85950...0f0 3
Bacteria Skrevet 27. mars #6 Skrevet 27. mars Eneste som kan skje er noe dårligere effekt. Jeg spiste i fjor en PF som jeg arva fra min far som døde i 2000. Hadde tannpine. Funket fint den. 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå