Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, 
Noen her som følger inamoor på some?

erfaringer ang trening/mat programmet hennes? ☺️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte første e boken hennes. Meget bra, litt høyt kaloriinnhold for meg. Men det reguleres enkelt. Jeg skal kjøpe den nye boken også.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Finner dere henne på snap nå? 

Skrevet
cccsol skrev (1 time siden):

Finner dere henne på snap nå? 

Hmm, nei.

Skrevet

Tror hun er blitt hacket eller noe sånt, hun hadde en ig story

• 3 måneder senere...
Skrevet

Kjøpte Glutesquad. Bra treningsprogram, litt rotete app. Fin pris, men syns ikke det var verdt det med 3 mnd binding. For øvrig fascinerende å følge henne på snap..

Skrevet

Vet ikke jeg. Er ikke imponert og har en litt dårlig magefølelse.. Vet ikke helt hva det er.

• Liker 1
Skrevet
KaffekoppQueen skrev (4 minutter siden):

Vet ikke jeg. Er ikke imponert og har en litt dårlig magefølelse.. Vet ikke helt hva det er.

Kan du prøve å forklare litt?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Etter tre mnd binding er man oppgitt. Ikke rart hun er overvektig, alle oppskriftene viser færre kalorier enn reelt, og det er mest oppskrifter ment for småbarn.. hun eier jo ikke smaksløker, det er kun desserter og kosemat. Ikke noe sjømat eller vanlig kost.. 

• Liker 2
Skrevet

Virker som den eneste måten for kvinnelige nett-PTer å virkelig lykkes på er å få seg en sånn fanskare som ønsker å sende dem penger for å bli "venner" med dem, men det virker ikke som hun får det helt til. Jeg har fulgt henne av og på siden jeg fulgte med på sakte-film-togkræsjet Omnia for noen år siden. Har ikke tatt så mye stilling til det hun har solgt, men har jo sett det har hun har postet på nett. 

Hun har vært åpen om at hun har blitt misbrukt av et familiemedlem, både på instagram og snapchat, og derfor har jeg tenkt at mye av det rare hun driver på med på ulike sosiale medier kanskje kommer fra et sted. Og at vektproblemene kommer fra samme sted. Av samme grunn (at hun gjør noe rart, og at noe av det er ganske trist) har jeg ikke orket å følge så mye med.

• Liker 1
Skrevet
Pinnsvine skrev (3 timer siden):

Virker som den eneste måten for kvinnelige nett-PTer å virkelig lykkes på er å få seg en sånn fanskare som ønsker å sende dem penger for å bli "venner" med dem, men det virker ikke som hun får det helt til. Jeg har fulgt henne av og på siden jeg fulgte med på sakte-film-togkræsjet Omnia for noen år siden. Har ikke tatt så mye stilling til det hun har solgt, men har jo sett det har hun har postet på nett. 

Hun har vært åpen om at hun har blitt misbrukt av et familiemedlem, både på instagram og snapchat, og derfor har jeg tenkt at mye av det rare hun driver på med på ulike sosiale medier kanskje kommer fra et sted. Og at vektproblemene kommer fra samme sted. Av samme grunn (at hun gjør noe rart, og at noe av det er ganske trist) har jeg ikke orket å følge så mye med.

Åå, var hun en del av Omnia? 

Skrevet

Jepp, var sånn hun dukket opp på radaren min. Det ble vel etablert av noen Somebody-avhoppere og noen venninner. Det var et eller annet veldig rart som jeg ikke klarte å sette fingeren på med det opplegget så jeg tror jeg fulgte alle de jentene en stund. Viste seg å være riktig :P

Skrevet

Likte henne litt bedre før hun ble i i lag med han Oslo fyren, synes de virker veldig kunstig og deler veldig mye rart 

• Liker 1
Skrevet

Likte podden deres en periode, men hun virker så fake, jeg blir helt sliten.. hvorfor ha et alias som Ina Moor uansett? Jævlig påtatt..

• 1 måned senere...
Skrevet

Ser hun er nominert til vixen.  
hun er blitt litt mere brauten føler jeg, før var hun mere rolig og behagelig. Kanskje bare jeg som opplever det sånn. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke hensikten med å være så frekk mot følgerne sine heller?? Det er vel ikke slik man skaffer seg flere kunder? Når noen kommenterer helt normalt eller har et spørsmål så virker hun sint??

Skrevet

Neei.. hmm synes selv det er rart at så mange følger henne og div råd fra henne uten at noen skriver noe her inne egentlig. 

tjener de virkelig så godt, med tanke på all den reisingen, leilighet i Oslo, samt kjøpt hus nylig og bil på de som følger henne og programmet hennes. 

det er absolutt positive ting med henne også, man har jo sett tydelig at hun gikk opp i vekt, men samtidig har vi også sett at  hun klarer å komme tilbake i den vekten og formen hun ønsker. Og det er inspirasjon absolutt. 

Er bare at Snapchat har blitt litt for mye høylytt, og sikkert bare jeg som generelt er blitt veldig lei clikbate av alle influensere. 

• Liker 1
Skrevet

Mista sansen for henne jeg også, ble for mye flashing av pengebruk. Likte henne bedre da hun var en beint frem nordlending. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...