AnonymBruker Skrevet 31. mars #21 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor skal man sende likes til folk man ikke er interessert i? Jeg har vært på en app (ikke Hinge eller Tinder) i et par måneder nå, har likt kanskje 10 personer på den tiden. Har en date til uka så det går da ikke så verst. Er kanskje 1 av 50 damer som er interessante. Poenget er vel ikke at du skal like folk du ikke liker. Men dette er jo statistikk og sannsynlighetsregning. Du har jo swipet veldig lite. Hvis du kun liker 10 damer, og disse damene igjen har like høye krav som deg (altså kun liker 1 av 50) er sannsynligheten for at ingen av dem liker deg 80%. (Med forbehold om at matematikken min er rusten - sannsynligheten er uansett mye større for at du ikke får match enn at du får det med den frekvensen) Konklusjon: Kom deg opp på hesten - Du må swipe mer! Anonymkode: 83d27...f78
AnonymBruker Skrevet 31. mars #22 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Poenget er vel ikke at du skal like folk du ikke liker. Men dette er jo statistikk og sannsynlighetsregning. Du har jo swipet veldig lite. Hvis du kun liker 10 damer, og disse damene igjen har like høye krav som deg (altså kun liker 1 av 50) er sannsynligheten for at ingen av dem liker deg 80%. (Med forbehold om at matematikken min er rusten - sannsynligheten er uansett mye større for at du ikke får match enn at du får det med den frekvensen) Konklusjon: Kom deg opp på hesten - Du må swipe mer! Anonymkode: 83d27...f78 Sannsynligheten er en del større siden jeg bruker sukker.no. Der tar man personlighetstest, så man kan se hvor bra man passer sammen på forskjellige områder. Jeg er (selvsagt) bare interessert i de som passer bra sammen med meg, og da er sjansen mye høyere for at de også er interessert i meg, sammenlignet med en app som kun går på utseende. Anonymkode: f9815...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #23 Skrevet 31. mars Får ingen matcher der, eller noe særlig andre steder. Det er nok to grunner til det: jeg bor i en småby og jeg er vel ikke spesielt attraktiv. Opplever bl.a på tinder at mange matcher men de fjerner seg ganske kjapt igjen... også opplevd det på Hinge, men de er mer utholdende der, det skal de ha. Men apper generelt funker ikke så sant man ikke er superpen, er min teori Anonymkode: 2662b...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå