Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk på en app igjen, har pleid å bruke hinge, da jeg syns jeg får vite litt mer om folk enn Tinder.
Første dagen var det flere jeg tenkte var interessante og passende, jeg likte sikkert ti stykker i løpet av de to første dagene.
Jeg får ikke match med noen av dem!
Er dette vanlig? Sjekker folk appen så sjeldent? Får de ikke opp alle liksene?
Jeg har ikke gått over "min egen standard" eller noe, jeg er veltrent og greit utseende, men responsen uteblir fra alle jeg liker.
Jeg får noen likes fra totalt uintereressante, men ikke fra disse jeg selv tar initiativ på.
Jeg er mye ute og sosial, så jeg vet at dette er folk jeg naturlig snakker med på bar osv.
Så nå vil jeg jo bare gi opp igjen, gir det et par dager til, men hvem trenger sånn passiv avvisning i livet sitt, ser ikke hva disse appene hjelper for, annet enn hvis man er helt desperat og vil ligge med hva som helst.

Anonymkode: fbf65...ecc

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper å skrive noe om profilen til kvinnen, hvis du bare trykker liker så får du ikke match.

Anonymkode: b8fcc...536

AnonymBruker
Skrevet

På Tinder fikk jeg 1000 likes på et par dager på Hinge 2…. Med samme profiltekst.

Foretrekker Facebook dating og Happn.

Anonymkode: af71d...86f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, happn har jeg aldri prøvd, kanskje prøve det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det hjelper å skrive noe om profilen til kvinnen, hvis du bare trykker liker så får du ikke match.

Anonymkode: b8fcc...536

Jeg er kvinne. Jeg sender bare like, skriver sjelden noe, må det til?

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Her har vi sakens kjerne. Fortsett med samme fremgangsmetode, forvent samme resultat. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner bare ikke så lett på noe å si, og tenker de jo lett kan sjekke profilen min og matche om de vil. Men det gjør de jo åpenabrt ikke. Syns det er kjipt å tenke på og tror bare jeg logger helt av, disse appene er ikke for meg, jeg er mer populær i det virkelige livet, appene gir meg bare dårlig selvtillit.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Trodde menn likte alt og alle jeg…

Hvirfor i alle dager får du da ikke noen matcher 🙀

Anonymkode: 1916a...702

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva betyr det at du er kvinne i denne settingen? 

Anonymkode: 1916a...702

AnonymBruker
Skrevet

Får lite respons på Hinge, men jeg tenker det er delvis fordi det krever mer innsats å gjøre noe der (er ikke bare å sveipe), og delvis fordi det rett og slett er færre brukere.

Erfaringsmessig er Happn fullstendig dødt, Bumble mest for utlendinger, og Tinder fortsatt der det skjer.

Anonymkode: 6a358...d8b

Skrevet

Happn er da ikke dødt, har mange matcher og var på date på søndag. 

Happn er absolutt den jeg foretrekker, da matcher man jo med folk i nærheten. Feks har man vært på byen og får en super like av noen som så deg der uten å tørre gå bort osv. Kan jo være litt kleint og til tider men føler man lett matcher med folk man har sett eller som har sett deg etc. 

Syns også det er flere som ser etter langvarige forhold der, mer utfyllende profiler og generelt bedre samtaler. Så totalt sett hakket mindre overfladisk enn tinder 👍

AnonymBruker
Skrevet

Får nokså mange matcher på Hinge. Er både mann og stygg, så da må det være håp for de fleste.

Anonymkode: 1259e...e70

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 13.11):

Jeg finner bare ikke så lett på noe å si, og tenker de jo lett kan sjekke profilen min og matche om de vil. Men det gjør de jo åpenabrt ikke. Syns det er kjipt å tenke på og tror bare jeg logger helt av, disse appene er ikke for meg, jeg er mer populær i det virkelige livet, appene gir meg bare dårlig selvtillit.

Har du laget en utfyllende profil da, skrevet en del om deg selv og hva du ser etter?
Selv matcher jeg kun med de jeg føler passer til meg personlighetsmessig, og det er vanskelig å vurdere uten en god profil å studere. Er den dårlig/blank spiller det ingen rolle for meg om dama er pen og liker meg, da hopper jeg bare videre til neste profil.

Anonymkode: f9815...a6d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS er du overvektig?

Anonymkode: c0a1f...873

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller dame? 
Jeg testet Hinge for første gang nå i kveld og har fått 63 likes eller kommentarer på bildene mine på to timer. 
jeg sveiper og sveiper, men krysser ut alle. Ingen fenger oppmerksomheten min. 🙈 

Hvis du er mann, så er det vel generelt vanskeligere for dere på slike apper? 

K47

Anonymkode: e193f...360

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 22.48):

jeg likte sikkert ti stykker i løpet av de to første dagene.

Du har kun likt 10 personer på 2 dager?

Da kan du ærlig talt ikke regne med så mye action....

Anonymkode: 83d27...f78

AnonymBruker
Skrevet

For mange matcher på hinge og jeg har aldri gikk noen likes til menn 🤭

Anonymkode: 5621e...8ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har kun likt 10 personer på 2 dager?

Da kan du ærlig talt ikke regne med så mye action....

Hvorfor skal man sende likes til folk man ikke er interessert i? Jeg har vært på en app (ikke Hinge eller Tinder) i et par måneder nå, har likt kanskje 10 personer på den tiden. Har en date til uka så det går da ikke så verst. Er kanskje 1 av 50 damer som er interessante.

Anonymkode: f9815...a6d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer det frem at du er veldig opptatt av din veltrente kropp, og ikke har så mye mer å dele?  Det kan i så fall virke mot sin hensikt om det er noen som er ute etter noe seriøst. 

Anonymkode: f4489...002

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor skal man sende likes til folk man ikke er interessert i? Jeg har vært på en app (ikke Hinge eller Tinder) i et par måneder nå, har likt kanskje 10 personer på den tiden. Har en date til uka så det går da ikke så verst. Er kanskje 1 av 50 damer som er interessante.

Poenget er vel ikke at du skal like folk du ikke liker. Men dette er jo statistikk og sannsynlighetsregning. Du har jo swipet veldig lite.

Hvis du kun liker 10 damer, og disse damene igjen har like høye krav som deg (altså kun liker 1 av 50) er sannsynligheten for at ingen av dem liker deg 80%. (Med forbehold om at matematikken min er rusten - sannsynligheten er uansett mye større for at du ikke får match enn at du får det med den frekvensen)

Konklusjon:
Kom deg opp på hesten - Du må swipe mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...