AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Del Skrevet 27. mars Om daten din sa: Du er ikke akkurat modellpen, men det er noe ved deg. Anonymkode: 94c10...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Del Skrevet 27. mars Nei. Anonymkode: 48d67...ee0 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Del Skrevet 27. mars Hæ? 😂 Anonymkode: bb341...c18 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Del Skrevet 27. mars Forsøk på såkalt negging? Teit. Anonymkode: 1a340...051 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om daten din sa: Du er ikke akkurat modellpen, men det er noe ved deg. Anonymkode: 94c10...45d Absolutt ikke. Syns det er ganske frekt å si til noen. Anonymkode: 3ada3...8af 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Del Skrevet 27. mars Daten min sa dette til meg. Jeg reagerte negativt på det, men tenkte kanskje jeg overdrev fordi jeg er usikker på meg selv fra før. Ts Anonymkode: 94c10...45d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #7 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Daten min sa dette til meg. Jeg reagerte negativt på det, men tenkte kanskje jeg overdrev fordi jeg er usikker på meg selv fra før. Ts Anonymkode: 94c10...45d Og det var nok akkurat det han prøvde å oppnå, å få deg til å føle deg usikker. Anonymkode: 48d67...ee0 15 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #8 Del Skrevet 27. mars Nei, det er jo åpenbart ikke et kompliment. For en rar ting å si. Anonymkode: d9ea4...d69 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #9 Del Skrevet 27. mars Negging! Det er å trykke deg litt ned, Han er en jævla taper som har lest manipulative sjekketriks-bøker. Anonymkode: 4772c...f02 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 27. mars #10 Del Skrevet 27. mars Nei, de fleste er ikke modellpene, det var sikkert ikke han heller. Det er en frekk ting å si, hersketeknikk, dust fyr. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #11 Del Skrevet 27. mars Aldri hørt det uttrykket, men det stemmer godt med daten. Da avslutter jeg. Anonymkode: 94c10...45d 6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #12 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Daten min sa dette til meg. Jeg reagerte negativt på det, men tenkte kanskje jeg overdrev fordi jeg er usikker på meg selv fra før. Ts Anonymkode: 94c10...45d Bra du forstod at dette var negativt! For da kan du bare kutte kontakten videre med denne mannen, slippe å kaste bort tid på en som ikke er verdt din tid. Det han gjorde er en klassisk manipulasjonsteknikk enkelte menn bruker for å psyke ned dama. Vær veldig glad for at han avslørte seg selv så tidlig, så slipper du å kaste bort mer energi og tid på ham. Lykke til med dating av andre, bedre menn! Anonymkode: d9750...66e 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Del Skrevet 27. mars Selvsagt ikke, men du fikk i hvert fall kartlagt tidlig at han mangler sosial intelligens. Anonymkode: f3a28...b94 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #14 Del Skrevet 27. mars Haha, nei det hadde ikke vært noe komplement. Jeg er overhodet ikke pen eller slank. Men jeg kan være sjarmerende og søt, myk og god. Hvis en date ikke klarer å komme med et skikkelig kompliment så kan han drite og dra. Dette var jo iallfall et skoleeksempel på negging, stakkars idioten. Anonymkode: 4c72d...27d 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #15 Del Skrevet 27. mars Jeg hadde sagt «oi, for et sammentreff, jeg tenkte akkurat det samme om deg! Det er litt vanskelig å sette fingeren på hva det er som skiller seg ut ved deg, men jeg tror det må være den totale mangelen på sosial intelligens». Anonymkode: bbdb2...9b6 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #16 Del Skrevet 27. mars Nei. Det er ikke så pent sagt. Anonymkode: f6ec3...a5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #17 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde sagt «oi, for et sammentreff, jeg tenkte akkurat det samme om deg! Det er litt vanskelig å sette fingeren på hva det er som skiller seg ut ved deg, men jeg tror det må være den totale mangelen på sosial intelligens». Anonymkode: bbdb2...9b6 Denne var bare heilt kanon! 👏👏 Anonymkode: 8a790...4ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 27. mars #18 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Om daten din sa: Du er ikke akkurat modellpen, men det er noe ved deg. Anonymkode: 94c10...45d På ingen måte. I beste fall, dvs om personen har lest for mange sjekkebøker om negging, så ville det "bare" vært negativt. Det måtte ha vært mye andre positive egenskaper for å veie opp. Mest sannsynlig hadde det blitt med den daten. Hadde ikke ofret fyren (jeg antar det er en fyr) en annen tanke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #19 Del Skrevet 27. mars "Takk! Du er ikke spesielt godt sosialt utviklet, men det er vel noe med deg også om man leter godt nok. Men jeg overlater den utfordringen til noen som er modellpen" Anonymkode: 7d47b...87b 3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 27. mars #20 Del Skrevet 27. mars For en merkelig ting å si, det er absolutt ikke et kompliment. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå