AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Del Skrevet 27. mars Hvor lang ble fosteret til andre målt i uke 8 etter IVF? Jeg var på ultralyd i dag. Uke 8 i dag. Fosteret ble målt til 0.80mm og ble beregnet til 6 uker og 5 dager. Jeg ble bekymret for liten vekst siden det ikke ble beregnet til uke 8, men legen sa at det kan være vanskelig å måle skikkelig når de er så små. Hvilke mål har andre hatt i uke 8 etter IVF? Anonymkode: 04a17...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Del Skrevet 27. mars 7,4 mm i uke 7+4. Er idag en frisk og fin ettåring 😊 Anonymkode: b1100...c59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 27. mars #3 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): 7,4 mm i uke 7+4. Er idag en frisk og fin ettåring 😊 Anonymkode: b1100...c59 Akkurat samme her . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Del Skrevet 27. mars 0,8 mm? Det må være veldig feil. Anonymkode: e56f9...f1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): 0,8 mm? Det må være veldig feil. Anonymkode: e56f9...f1b Jeg skrev feil. 8 mm er riktig. Anonymkode: 04a17...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): 7,4 mm i uke 7+4. Er idag en frisk og fin ettåring 😊 Anonymkode: b1100...c59 Takk for svar 🙂 Anonymkode: 04a17...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars Det er vanskelig å få helt nøyaktig mål så tidlig, og en feilmåling på 1-2 mm kan utgjøre stor forskjell. Så ikke tenk så veldig på det, ta en ny UL om et par uker eller vent til TUL 😊 Anonymkode: 680af...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Del Skrevet 28. mars 8 mm her også. Frisk og rask halvtåring nå😊 Anonymkode: f2c71...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #9 Del Skrevet 28. mars 1,2 cm 7+3 (uke 😎 Anonymkode: a0b24...3d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #10 Del Skrevet 28. mars Uke 8 ).... * Anonymkode: a0b24...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #11 Del Skrevet 7. april Dette endte dessverre ikke bra for oss denne gangen, så magefølelsen min var rett. Anonymkode: 04a17...dd7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #12 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette endte dessverre ikke bra for oss denne gangen, så magefølelsen min var rett. Anonymkode: 04a17...dd7 Føler med deg, opplevde akkurat det samme selv ❤️ Anonymkode: a0b24...3d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #13 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Føler med deg, opplevde akkurat det samme selv ❤️ Anonymkode: a0b24...3d9 Leit å høre ❤️ Anonymkode: 04a17...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå