AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars Vår parkett begynner å bli slitt, men lite vits å bruke masse penger på å slipe når vi har småbarn i hus og evnt skal ha flere. Er det noen som vet om bilder med eksempler der tregulvet er slitt, men har "naila" det slik at det fremheves som en del av stilen hvis noen skjønner hva jeg mener? Jeg synes egentlig det kan være nokså stilig, evnt om det er noe annet man kan gjøre med gulvet som ikke er like "drastisk" som å slipe det. Anonymkode: d031b...eac
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Skrevet 28. mars Parketten min er veldig slitt, bærer preg av at barn har herjet, og for dårlig vedlikehold. Jeg har et par store tykke tepper som dekker en del av det, og ellers er interiørstilen min ganske boheme og avslappet. Så det funker ok. Hadde ikke funket så bra hvis interiøret var minimalistisk. Det koster såpass mye å slipe/lakke parkett at dere kan like gjerne heller vente, tenker jeg. Spare penger til nytt gulv, og heller bytte om noen år? Anonymkode: df6cd...19f
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Parketten min er veldig slitt, bærer preg av at barn har herjet, og for dårlig vedlikehold. Jeg har et par store tykke tepper som dekker en del av det, og ellers er interiørstilen min ganske boheme og avslappet. Så det funker ok. Hadde ikke funket så bra hvis interiøret var minimalistisk. Det koster såpass mye å slipe/lakke parkett at dere kan like gjerne heller vente, tenker jeg. Spare penger til nytt gulv, og heller bytte om noen år? Anonymkode: df6cd...19f Takk for svar. Ja jeg tror nok vi sparer de pengene nå og venter. Kunne jeg fått sett bilder av ditt gulv og hvordan du løser det med tepper? Jeg er egentlig ikke glad i å "skjule" ting men kan jo være det blir kult med litt mer tepper. Anonymkode: d031b...eac
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Ja jeg tror nok vi sparer de pengene nå og venter. Kunne jeg fått sett bilder av ditt gulv og hvordan du løser det med tepper? Jeg er egentlig ikke glad i å "skjule" ting men kan jo være det blir kult med litt mer tepper. Anonymkode: d031b...eac Nei jeg ønsker ikke å dele bilder fra hjemmet mitt her. Avhenger av rommet/størrelse på gulv og interiør hva som passer. Finn noe som passer hos dere, f.eks https://www.rugvista.no/p/georgia-oriental-160x230-cm-rod-rosa-stort-bomullsteppe-RVD39976?utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dcpc%26utm_campaign%3D^ PMC%3A Norwegian | NO | Antals&gad_source=1&gbraid=0AAAAADwcvz2Yo0gWb8f-OoYTRdYaY4-2z&gclid=Cj0KCQjwkZm_BhDrARIsAAEbX1Fe_BnOOcbJy1WxCpqES7OfYCNQN6TRhV3xfCbTHT53GuKYYwkw0voaAj9eEALw_wcB Anonymkode: df6cd...19f
AnonymBruker Skrevet 30. mars #6 Skrevet 30. mars Ok 😊 takk for link til teppe Anonymkode: d031b...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå