Gå til innhold

Er det noen intuitive her som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har utfordringer i forholdet jeg er i, og lurer på om noen intuitive kan se om dere får opp noe som være til hjelp? Jeg er veldig glad i han, men det er for mye som ikke fungerer i forholdet. Har prøvd å snakke med kjæresten om dette flere ganger, men ingenting endres. Jeg vet at vi begge må jobbe sammen for bedring, men  det virker ikke som han vil gå all in, ikke på noen områder. Vet ikke hva jeg skal gjøre😔

Anonymkode: d6224...cc4

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har utfordringer i forholdet jeg er i, og lurer på om noen intuitive kan se om dere får opp noe som være til hjelp? Jeg er veldig glad i han, men det er for mye som ikke fungerer i forholdet. Har prøvd å snakke med kjæresten om dette flere ganger, men ingenting endres. Jeg vet at vi begge må jobbe sammen for bedring, men  det virker ikke som han vil gå all in, ikke på noen områder. Vet ikke hva jeg skal gjøre😔

Er han eldre enn deg? Bestemt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TLR skrev (12 minutter siden):

Er han eldre enn deg? Bestemt 

Han er litt yngre enn meg, bestemt ja, men ikke på en tydelig måte, er ikke den som klart sier fra om ting, men unngår heller si noe. Fremstår rolig og balansert, deler lite følelser og tanker, og vil liksom ikke delta i de viktige samtalene, selv om han tilsynelatende lytter på en fin måte.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er litt yngre enn meg, bestemt ja, men ikke på en tydelig måte, er ikke den som klart sier fra om ting, men unngår heller si noe. Fremstår rolig og balansert, deler lite følelser og tanker, og vil liksom ikke delta i de viktige samtalene, selv om han tilsynelatende lytter på en fin måte.

Synes synd på deg. Har dere barn? Håper at dere ikke har det fordi da er det ikke lett å gå. Har dere prøvd en terapeut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan tenker TS at de som er "synske" kan hjelpe når de ikke vet hvem hun er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (8 minutter siden):

Synes synd på deg. Har dere barn? Håper at dere ikke har det fordi da er det ikke lett å gå. Har dere prøvd en terapeut. 

Vi har ikke barn, men jeg har jo ikke lyst å gå likevel. Har ikke prøvd terapeut, tror det blir veldig dyrt, og tror uansett ikke kjæresten ser behovet. Tror han har det fint sånn som det er, men sånn som det er, er ikke godt nok for meg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaia skrev (6 minutter siden):

Hvordan tenker TS at de som er "synske" kan hjelpe når de ikke vet hvem hun er? 

Det er en helt annen diskusjon. Klarsynte og intuitive har hjulpet mange her inne, de får inn beskjeder, informasjon og bilder, som de kan dele. Selv om de ikke vet hvem jeg er. At du ikke tror på det, er helt greit. Men jeg har gode erfaringer med klarsynte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du er intuitiv selv

Anonymkode: 6aec6...b9a

Mener du at alle er intuitive i større eller mindre grad? Eller får du opp at jeg er intuitiv? Jeg har hørt fra et par healere at jeg har healingevner selv, men har ikke fått det til, og får aldri opp bilder og beskjeder sånn som klarsynte gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...