Gå til innhold

Legge inn bud på bolig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huset ligger ute til 4.3 mill, og vi har 4.3 i finansieringsbevis. Hva ville dere lagt inn bud på? Det er en uke siden visning og ingen bud som har kommet enda. Dette er på bygda, så ikke uvanlig at det ligger ute en stund. 

Anonymkode: 78dc5...e93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville prøvd meg på 3,9 mill. Da har dere litt å gå på,  i tilfelle flere finner ut at de vil by. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

4

Anonymkode: b04b5...fc2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville lagt inn bud på 4,0. Mindre sannsynlig at selger ser på det som skambud. Det er stor forskjell psykologisk på om det står 3 eller 4 først. 

Anonymkode: 654c1...5b3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ville startet med 3,9. Med stor sannsynlighet blir det avslått, og dere kan legge inn nytt bud på 4,0. Det blir nok også avslått, og dere kan be selger komme med motbud. Tipper dere til slutt møtes på "halvveien" fra 3,9 og at huset selges til 4,1. 

Lykke til! 

Hilsen ex-megler 😊

Anonymkode: 0e679...4ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Huset ligger ute til 4.3 mill, og vi har 4.3 i finansieringsbevis. Hva ville dere lagt inn bud på? Det er en uke siden visning og ingen bud som har kommet enda. Dette er på bygda, så ikke uvanlig at det ligger ute en stund. 

Anonymkode: 78dc5...e93

Hadde startet en god del under prisantydning uten at det var et skambud ! Så får dere se hva selger gjør, og om dette eventuelt utløser en budrunde. Drit i finansieringsbeviset ! Det betyr lite, det er hva boligen er verdt dere skal forholde dere til. Og akkurat nå er det budet dere er villige til å gi. Vær forsiktige og by, så se hva selger faktisk kan godta. Ellers risikerer dere å betale overpris, ikke katastrofe det heller om dere har planer om å bo der lenge, men dritt å betale mer for det en det faktisk er verdt. Legg inn bud under prisantydning å se hvordan selger reagerer. Det er mitt råd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...