AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:38 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:38 Hei, jeg var på en date i går. Det var en veldig hyggelig date og det endte med kyssing på slutten. (Møttes ute/offentlig siden det var første date).Vi snakket om at vi skulle fortsette å ha kontakt. Har enda ikke fått noe melding fra han! Når er det vanlig og få en melding etter en date og hvor lenge bør en vente? Skal jeg eventuelt sende en melding? Anonymkode: 37c6e...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:47 #2 Del Skrevet torsdag kl 18:47 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, jeg var på en date i går. Det var en veldig hyggelig date og det endte med kyssing på slutten. (Møttes ute/offentlig siden det var første date).Vi snakket om at vi skulle fortsette å ha kontakt. Har enda ikke fått noe melding fra han! Når er det vanlig og få en melding etter en date og hvor lenge bør en vente? Skal jeg eventuelt sende en melding? Anonymkode: 37c6e...d29 Kan bare snakke for meg selv, for alt er vel vanlig? Jeg avtaler neste date eller gjør det klart at jeg vil se henne igjen allerede på slutten av første date. Om det av en eller annen grunn blir glemt sender jeg melding dagen etter. Er det en som hater spill, så er det nok meg. Og om du hater slikt du også, så kan du fint sende han en hyggelig melding om du har lyst å se han igjen. Du dater på dine premisser, så ta kontrollen når du trenger det Anonymkode: 92873...0ad 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:51 #3 Del Skrevet torsdag kl 18:51 Hvis du liker han, hvorfor ikke sende en mld? Hvis han liker deg, vil det at du sender den første mld etter daten være et signal som du faktisk ønsker å treffe han igjen, noe som kan medføre at han i større grad satser på deg. Anonymkode: c71b8...3ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:55 #4 Del Skrevet torsdag kl 18:55 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan bare snakke for meg selv, for alt er vel vanlig? Jeg avtaler neste date eller gjør det klart at jeg vil se henne igjen allerede på slutten av første date. Om det av en eller annen grunn blir glemt sender jeg melding dagen etter. Er det en som hater spill, så er det nok meg. Og om du hater slikt du også, så kan du fint sende han en hyggelig melding om du har lyst å se han igjen. Du dater på dine premisser, så ta kontrollen når du trenger det Anonymkode: 92873...0ad Han sa jo at vi skulle holde kontakten og finne på noe… Anonymkode: 37c6e...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet torsdag kl 18:55 #5 Del Skrevet torsdag kl 18:55 Drit i spillet og send en fin melding! Om han ikke takler det er det uansett ikke liv laga. Like greit å skille klinten fra hveten med en gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet torsdag kl 18:59 #6 Del Skrevet torsdag kl 18:59 Her har jeg bare pleid å være meg selv. Gidder ikke spill jeg heller. Den som blir min neste kjæreste skal jo like meg slik jeg er ☺️jeg sender alltid melding og takker for en hyggelig date senest når jeg legger meg. Stort sett har jeg fått melding fra den jeg var på date med innen da hvis ikke sender altså jeg(k37) Da jeg var yngre var det 3 dagers regelen husker jeg🤭mitt generelle råd er vær deg selv. Har du lyst til å sende melding sender du melding. Liker han deg ikke pga det er han vell ikke noe å samle på uansett? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:03 #7 Del Skrevet torsdag kl 20:03 Han har jo ikke hørt noe fra deg heller Anonymkode: 70ad9...7e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:26 #8 Del Skrevet fredag kl 00:26 Huff, alle disse «han har ikke hørt fra deg heller». Jeg hadde en perfekt date for en uke siden, og han virket veldig interessert. Kysset meg før vi gikk hver for oss. Sendte en melding til tross for at det gikk imot mine verdier (fordi i alle år har menn meldt igjen om de er interessert), han skrev han liker meg svært godt og så svarte ikke på siste melding sendt for nå 40 timer siden. Jeg takler det fint egentlig, for visste allerede at han ikke var interessert siden han ikke hadde gitt lyd. Send gjerne en melding og bli ghostet, men mitt råd er at du hører noe hvis han liker deg. Anonymkode: c4f84...4fa 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:39 #9 Del Skrevet fredag kl 00:39 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han sa jo at vi skulle holde kontakten og finne på noe… Anonymkode: 37c6e...d29 Den kommentaren høres litt ut som en som bare faser ut. Jeg tror at han ville ha avtalt noe før dere skilte lag, eller i hvert fall sendt en melding ganske raskt om han virkelig var interessert. Klart at du har ikke noe å tape på å sende en melding, men han virker ikke så veldig ivrig. Anonymkode: 2a678...7f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:18 #10 Del Skrevet fredag kl 06:18 Drit i "3 dagers regelen" og alt det tullete spillet. Da jeg møtte han som nå er forloveden min på Happn var vi begge like på. Vi ønsket en partner der begge sto med hjertet i hånden og viste hverandre at vi ville satse på oss. Så send melding og si hva du kjenner på og spør om når han vil treffes igjen. Hvordan han følger opp med ord, handling og behandler deg videre vil vise om han er verdt tiden din. Anonymkode: aa696...789 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:06 #11 Del Skrevet fredag kl 16:06 Er han interessert sender han melding.. jeg som dame tar aldri kontakt først etter en date. forbereder meg på alt mannehat nå 😎 Anonymkode: cf7a1...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:34 #12 Del Skrevet fredag kl 16:34 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er han interessert sender han melding.. jeg som dame tar aldri kontakt først etter en date. forbereder meg på alt mannehat nå 😎 Anonymkode: cf7a1...73d Why? Anonymkode: e15ee...fc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet fredag kl 17:00 #13 Del Skrevet fredag kl 17:00 Send melding TS, men kun en melding. Ikke noe mas! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet fredag kl 17:01 #14 Del Skrevet fredag kl 17:01 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er han interessert sender han melding.. jeg som dame tar aldri kontakt først etter en date. forbereder meg på alt mannehat nå 😎 Anonymkode: cf7a1...73d Synd å gå glipp av en potensiell supermann pga litt for mye stolthet. Stor forskjell på "takk for hyggelig date" melding og spam! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:08 #15 Del Skrevet fredag kl 17:08 Gratis skrev (2 minutter siden): Synd å gå glipp av en potensiell supermann pga litt for mye stolthet. Stor forskjell på "takk for hyggelig date" melding og spam! Potensielle supermenn for meg er menn som ordner opp og får sendt en melding ganske snart etter daten. Hvis de er interessert, så gjør de det. En mann som er interessert i meg, men likevel sitter og venter på at jeg skal sende først, det er ikke jeg interessert i. Jeg vil ikke bli bosset rundt, men jeg vil ha en mann som viser at han vet hva han vil ha. Og hvis du ikke lar mannen ta initiativet, så kan du fort sitte der med en mann som bare "er med på lasset" uten å være skikkelig interessert. Anonymkode: b3a37...8ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:34 #16 Del Skrevet fredag kl 19:34 Hvorfor i alledager sender ikke du en sms om du synes daten var super? Hvorfor må han gjøre det? Anonymkode: c67a0...edc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:12 #17 Del Skrevet lørdag kl 09:12 Jeg venter alltid til han sender melding etter første date. Og gjør han ikke det så er han ikke interessert. Jeg hater når menn skal avtale neste date allerede på slutten av første date. Liker bedre å komme meg hjem, få en melding og så eventuelt takke ja til ny date. Syns det er vanskelig å avvise noen sånn ansikt til ansikt. Anonymkode: 67748...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet lørdag kl 09:20 #18 Del Skrevet lørdag kl 09:20 Ville sendt melding og takket for en hyggelig date, og skrevet at det ville vært hyggelig å møtes igjen. Sendt ballen over til hans banehalvdel rett og slett. Får du positiv melding tilbake er det jo greit, hører du ikke noe mer, vet hvordan ståa er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:17 #19 Del Skrevet lørdag kl 10:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg venter alltid til han sender melding etter første date. Anonymkode: 67748...31a Stakkars mann. En sånn kvinne må være grusomt å date. Liker du han så sender du meldingen først omså, hva f er problemet Anonymkode: c67a0...edc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:46 #20 Del Skrevet lørdag kl 11:46 Tror jeg kanskje sender han en melding i morgen? Eller ville dere ventet til mandag. Han er på reise, men vet ikke når han kommer hjem. TS. Anonymkode: 37c6e...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå