AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Del Skrevet 27. mars Jeg vil diskutere tankesettet til de som ikke vil ha sex men samtidig vil de ikke å partner har sex heller? De som synes selvfølgelig å kunne si; jeg har sluttet med sex med min partner og hvis hen ikke kan live med det, da kan hen gjøre det slutt, pga. vi er monogame. Dere som har dette tankesettet, hjelp oss andre å forstå hvorfor det er så viktig for dere å partneren deres ikke har sex med noen andre når dere selv har ingen interesse av å ha sex med hen? Anonymkode: 7d8cc...95b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Del Skrevet 27. mars Har forsåvidt lite interesse av å ha sex med hverandre, gjensidig pga andre problemer mellom oss. Likevel har vi ikke tatt skrittet å gå fra hverandre, og begge ønsker jo at vi klarer å få til et bedre forhold. Om en eller begge skulle outsource spenning, erotikk og nærhet, ville det være kjipt og respektløst for den andre. Å være seksuelt trofaste er en viktig del av et samhold for de fleste. Anonymkode: 72aed...f96 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Del Skrevet 27. mars hvorfor skriver du "å" når det skal være "at"? Hvorfor skriver du ikke mer lesevennlig? Anonymkode: f2efd...efd 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvorfor skriver du "å" når det skal være "at"? Hvorfor skriver du ikke mer lesevennlig? Anonymkode: f2efd...efd Jeg forsto ikke en dritt av HI 🫣🤯 Anonymkode: fe250...4b2 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hvorfor skriver du "å" når det skal være "at"? Hvorfor skriver du ikke mer lesevennlig? Anonymkode: f2efd...efd Jeg har skrivevansker. Har du noen andre innspill som gjelder trådens tema? Anonymkode: 7d8cc...95b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 27. mars #6 Del Skrevet 27. mars Kanskje hovedinnlegger er ny i Norge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #7 Del Skrevet 27. mars Hæ? Anonymkode: 3c729...a66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #8 Del Skrevet 27. mars ashley jackson skrev (1 minutt siden): Kanskje hovedinnlegger er ny i Norge? Jeg er ikke etnisk norsk. Betyr det noe? Anonymkode: 7d8cc...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 27. mars #9 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke etnisk norsk. Betyr det noe? Anonymkode: 7d8cc...95b Det er ikke jeg heller. Ikke noe problem, det vel. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 27. mars #10 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): hvorfor skriver du "å" når det skal være "at"? Hvorfor skriver du ikke mer lesevennlig? Anonymkode: f2efd...efd Hvorfor har du behov for å heve deg over andre? Scroll videre.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #11 Del Skrevet 27. mars TS spør de som er i et forhold, men som ikke vil ha sex med partneren sin, om hvorfor de heller ikke vil at partner skal ha sex med andre. "Skal du ha sex med andre, så er det slutt mellom oss, for vi er monogame!" Hva er årsaken til at du tenker slik? Anonymkode: e06bd...8ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #12 Del Skrevet 27. mars Det er jo ikke vanskelig å forstå i det hele tatt. Veldig mange vil synes det er verdens største tragedie og mareritt om partner hadde sex med en annen person. Det er jo bare et faktum, menneskelig. Som jeg kan forstå. Så si at man selv mister sexlysten av ene eller andre grunn, men fremdeles elsker den andre... man endrer ikke automatisk dermed den følelsen. Om man så tenker sex er bare sex, så kan man også være redd for at partner da lettere vil forelske seg i en annen. Jeg er helt for åpne forhold men jeg har jo sett de hvor det har skjedd også. En som ikke vil ha sex med partner kan jo være enda mer redd for å miste. Anonymkode: aa554...e55 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg forsto ikke en dritt av HI 🫣🤯 Anonymkode: fe250...4b2 Ingen problem med å skjønne HI. Anonymkode: 2202c...c77 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #14 Del Skrevet 27. mars Jeg tenker at det kan være mye som ligger bak "vil ikke ha sex". Det kan være sykdom, overgangsalder, underlivsproblemer, depresjon, utbrenthet, en partner som ikke viser ømhet og omtanke osv. Sex er en overskuddsaktivitet. Har selv hatt perioder i livet hvor jeg hadde mer enn nok med meg selv; sex var det siste jeg tenkte på. Om min samboer da hadde foreslått at han skulle finne seg en elskerinne, hadde det blitt kroken på døra og avskjed på grått papir. Selv om lysten ikke er der, er prinsippet der: Man deler ikke det fineste to mennesker kan ha sammen med en elsker/elskerinne. Og hvis forholdet vårt ikke er mer verdt... Personlig hadde jeg tydd til BOB (battery operated boyfriend) om samboer ikke ville/kunne, hvis vi ellers hadde det fint sammen. Anonymkode: e06bd...8ca 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #15 Del Skrevet 27. mars Sex er jo ikke den eneste viktige delen av et forhold, så om de velger å ha sex med andre kan det skape enda mer emosjonell distanse, sjalusi etc. Man bør vel heller finne ut hvorfor man ikke har sex med hverandre.. og om man ikke kan endre situasjonen må msn jo vurdere om man skal avslutte forholdet. Å åpne forholdet til andre handler ikke bare om sex. Det kan skape enda flere problemer enn det er fra før. Anonymkode: 040c8...47a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #16 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Sex er en overskuddsaktivitet. For deg, kanskje. Men dette er på ingen som helst måte noen slags fasit. Anonymkode: 8e5fc...24c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet 27. mars #17 Del Skrevet 27. mars For meg er sex en så viktig del av samlivet, at det hadde jeg ikke klart å leve med. Så da hadde jeg avsluttet forholdet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #18 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For deg, kanskje. Men dette er på ingen som helst måte noen slags fasit. Anonymkode: 8e5fc...24c Såklart. Noen har sex dagen før begravelse, dagen etter fødsel, under sykdom, mens sola steiker, mens kulda rir, med dårlig mental helse, med unger som banker på døra, etter våken nattevakt eller et 14 timetall skift, når den andre ikke er forelska mer, når en selv ikke er forelska mer, med rabies, sopp og uvi. Med ryggvondt og med omsorg for 7 barn og 14 tantebarn, under julemiddagen og rett før barnehagens avslutning. You catch the drift. Jeg har hatt under minst halvparten av disse omstendighetene selv. Men jeg har også vært i situasjoner hvor jeg knapt vet hvem jeg er, langt mindre er klar for sex. Anonymkode: 9bb74...d3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #19 Del Skrevet 27. mars Fordi vi ikke har et åpent forhold og jeg ikke godtar utroskap. Om han ikke klarer seg noen uker/mnd i perioder, får han gjære det slutt. Anonymkode: 3c729...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. mars #20 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil diskutere tankesettet til de som ikke vil ha sex men samtidig vil de ikke å partner har sex heller? De som synes selvfølgelig å kunne si; jeg har sluttet med sex med min partner og hvis hen ikke kan live med det, da kan hen gjøre det slutt, pga. vi er monogame. Dere som har dette tankesettet, hjelp oss andre å forstå hvorfor det er så viktig for dere å partneren deres ikke har sex med noen andre når dere selv har ingen interesse av å ha sex med hen? Anonymkode: 7d8cc...95b Huff, dette var dårlig språk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå