AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars Jeg har ikke noe erfaring med høytrykksspyler, hva ser jeg etter når jeg skal kjøpe en høytrykksspyler? Jeg skal forøvrig bruke den til enkle ting som veranda, asfalt innkjøring, garasjeport etc Anonymkode: 96f0d...4ac
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har ikke noe erfaring med høytrykksspyler, hva ser jeg etter når jeg skal kjøpe en høytrykksspyler? Jeg skal forøvrig bruke den til enkle ting som veranda, asfalt innkjøring, garasjeport etc Anonymkode: 96f0d...4ac For styrke så kan du se på bar ganget med antall liter i timen. Det er også viktig å sjekke andre faktorer som vekt, funksjoner og merke. Siden du har ingen erfaring så anbefaler jeg at du velger en billig enkel modell. Har du for høyt trykk så kan du skade det du vasker. Anonymkode: 79e5e...2b1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Skrevet 27. mars Jeg ville kjøpt en bra høytrykkspyler med én gang, ikke velge en "billig enkel modell". Det er uansett ikke så dyrt/stor prisforskjell, og du har den jo i flere år fremover. Jeg har faktisk to høytrykkspylere, en med 130 bar og 420 l/t, og en med 150 bar og 500 l/t. Begge funker, men det er merkbar forskjell på de to! Skulle jeg hatt bare én, så tror jeg at jeg hadde gått for en Ava Master 2.0 P60 eller noe rundt det nivået. Det er ofte gode tilbud på spylere (og stor variasjon i hva som følger med i pakken), så det lønner seg å følge med 😅 Anonymkode: 3d87f...c8c 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars Utover det som er nevnt over, så kan man ha i bakhodet at det kan være lurt med en spyler som tar varmtvann. I hvert fall om du har varmtvann i utekrana. Selv har jeg en kranzle spyler som jeg er veldig fornøyd med.Bpde AVA og Karcher sine spylere er mer en gode nok for «folk flest» og har det meste man trenger av tilbehør. Har sett mange Ava spylere som sliter med pakninger etc, men de har god kundeservice og selger jo veldig mange spylere. Anonymkode: 1c952...5b1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Skrevet 27. mars Fekk problem med min Karcher, og den fungerer bare av og til. Klaget og fikk ny og bare problem med den. Anonymkode: 09105...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå