Gå til innhold

Bestillte reseptvare fra apotek. Leveringstid ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har veldig vondt i ørene. Har eksem og er irritert i begge ørene. Jeg bor et stykke unna apotek, og bestillte derfor per post. Dummeste jeg kunne gjøre. For nå har jeg ventet i en uke og 2 dager på øredråpene. Det sto at varen var ankommet terminal i nærheten i går. Og at utkjøringen fant sted klokken 11. Men apotek-varen er fortsatt ikke kommet. Kan det ta tid fra utkjøring til varen kommer? Sto først estimert levert 26. Nå er det den 27 i dag. 

Anonymkode: e954a...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestiller alltid fra farmasiet.no.  Da kommer det på døren med porter buddy dagen etter.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snuppiluppi84 skrev (2 minutter siden):

Bestiller alltid fra farmasiet.no.  Da kommer det på døren med porter buddy dagen etter.

Jeg har bestillt fra farmasiet. Men bestillte levering til butikk. Jeg har fortsatt ikke fått varen..  Det har gått 9 dager. Må bruke å spraye med vaxol,  olje mot kløe I øret for å lindre ubehaget. Men den tar ikke bort eksemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg har bestillt fra farmasiet. Men bestillte levering til butikk. Jeg har fortsatt ikke fått varen..  Det har gått 9 dager. Må bruke å spraye med vaxol,  olje mot kløe I øret for å lindre ubehaget. Men den tar ikke bort eksemet. 

Da levers det vel med posten og de er sykt treige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snuppiluppi84 skrev (5 minutter siden):

Da levers det vel med posten og de er sykt treige. 

De kom nå. 9 dagers ventetid. Neste gang så blir det et apotek i nærheten istedet. Klødde helt sinnsykt i ørene tilslutt, og det gjorde så sykt vondt 😅. Glad for at de kom nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jøss. Jeg får det samme kveld om jeg bestiller før kl 13 , og dagen etter om jeg bestiller etter kl 13. 

Anonymkode: 0ab7f...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vaxol er jo kjempedyrt på vanlig apotek. Kjøper det og på farmasiet. Har du fått noe som faktisk tar bort eksem i øret nå? Hva? Det jeg får resept er bare lindrende som vaxol, er så lei 😅

uansett, neste gang du bestiller , se på alternativ leveringsmetode? Det var jo helt vanvittig tregt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har brukt farmasiet og apotera til alt av medisiner og slikt de siste årene. Aldri opplevd mer enn 2 dagers leveringstid, uansett om det bestilles til post i butikk, pakkeboks eller dør.

Sist fra farmasiet bestilte jeg onsdag kl 13, fikk hentemelding fredag kl 19. Post i butikk.

Men vaxol renser jo bare. Har du eksem må du behandle den. Da er Otinova mye bedre, den er ment for å behandle eksemen.

Anonymkode: 70981...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har brukt farmasiet og apotera til alt av medisiner og slikt de siste årene. Aldri opplevd mer enn 2 dagers leveringstid, uansett om det bestilles til post i butikk, pakkeboks eller dør.

Sist fra farmasiet bestilte jeg onsdag kl 13, fikk hentemelding fredag kl 19. Post i butikk.

Men vaxol renser jo bare. Har du eksem må du behandle den. Da er Otinova mye bedre, den er ment for å behandle eksemen.

Anonymkode: 70981...8ef

Nei , det er den ikke. Vaxol renser ikke bare, den fukter tørr hud og lindrer kløe. Den er som otinova lindrende. Ingen av dem behandler eksem. Det er vel kanskje derfor ts har fått resept på øredråper som behandler eksem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...