Gå til innhold

Mer oppmerksomhet under eggløsning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 35 år og hver syklus når jeg har eggløsning tiltrekker jeg meg såpass mye oppmerksomhet at selv venner og kollegaer kommenterer det fordi de ser og merker det på menn rundt meg. Får også mye mer blikk og flørting enn normalt, til tross for at jeg selv er ganske sjenert og ikke legger opp til det. Og menn er mer på tilbudssiden. I dag har det tatt helt av, vet ikke om våren også har litt innvirkning. Jeg vet kvinner blir litt penere når de har EL men påvirker det virkelig så mye, eller er det mer det at i pms uka så er jeg gusten, blek og oljete i huden og styggere enn normalt? Føler meg helt usynlig da.

Anonymkode: ef30d...54c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har hatt det sånn noen år,selv.  Type helt ekstremt. Mannfolka går bananas, omtrent. Er helt sikker på at det skyldes perimenopause og altfor høye østrogennivåer .De lukter det,uten å bære klar over det... Og det er ikke bra for helsa. Mitt tips : oppsøk en gynekolog med god greie på overgangsalderen (Ja,perimenopause begynner gjerne rundt din alder ) og se om du ikke trenger å begynne med progesteron. 

Anonymkode: 731e3...1b1

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har hatt det sånn noen år,selv.  Type helt ekstremt. Mannfolka går bananas, omtrent. Er helt sikker på at det skyldes perimenopause og altfor høye østrogennivåer .De lukter det,uten å bære klar over det... Og det er ikke bra for helsa. Mitt tips : oppsøk en gynekolog med god greie på overgangsalderen (Ja,perimenopause begynner gjerne rundt din alder ) og se om du ikke trenger å begynne med progesteron. 

Anonymkode: 731e3...1b1

Takker for svar! Ang overgangsalder ser det ut til å være langt unna, min mor hadde også mensen helt til hun var 55 og dette går jo i arv. Har egentlig vært slik siden jeg var 25, men nå som jeg er singel merker jeg det jo mer. Underlig. Siden du har det likt er det kanskje hormonene mennene biter på da. Vet ikke helt hva jeg syns om det sånn egentlig 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

... Jeg vet kvinner blir litt penere når de har EL men påvirker det virkelig så mye...

Ja.

Anonymkode: c4bfa...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg bodde med kvinne merket jeg at lysten min steg og sank med hennes syklus. Ble mye lettere låt når hun hadde eggløsning enn mensen.

M

Anonymkode: dca41...16c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% men for meg tenker jeg alltid over det når jeg  først får mensen 😂fikk mensen i går og sist uke følte jeg seriøst at det var fullstendig vårslepp og lurte på hva i alle dager som føregår. Så fikk jeg mensen og min første tanke var "ok nå skjønner jeg"😂

Blir litt skremt og men sånn er det 🙈😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
-Missi- skrev (6 minutter siden):

100% men for meg tenker jeg alltid over det når jeg  først får mensen 😂fikk mensen i går og sist uke følte jeg seriøst at det var fullstendig vårslepp og lurte på hva i alle dager som føregår. Så fikk jeg mensen og min første tanke var "ok nå skjønner jeg"😂

Blir litt skremt og men sånn er det 🙈😂

Skulle ønske vi hadde eggløsning hele måneden jeg, blid, pen og selvsikker 😅 trenger ikke all den oppmerksomheten, men liker hvordan jeg føler meg. Nå er det straks ferdig og bare å forberede meg på å se kjip ut og føle meg innadvent igjen. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skulle ønske vi hadde eggløsning hele måneden jeg, blid, pen og selvsikker 😅 trenger ikke all den oppmerksomheten, men liker hvordan jeg føler meg. Nå er det straks ferdig og bare å forberede meg på å se kjip ut og føle meg innadvent igjen. 

Ja sant jeg liker og hvordan jeg føler meg da kan jeg se meg i speilet og tenke "wow håret er bra i dag" 😂er kjempe sosial, utadvent og skravler i vei med alle rundt meg. Kan så relatere 😂dag 2 med mensen og jeg vil helst bare ligge i foster stilling med ibux. Ble pizza i dag for å si det sånn ❤️nå bare venter jeg på at klokka skal bli 20 så skal jeg ta en dusj og legge meg 🙈

Det dumme er at den første versjonen har lagt planer for helga og nå vil jeg selvfølgelig helst være hjemme 🤭

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
-Missi- skrev (1 time siden):

Ja sant jeg liker og hvordan jeg føler meg da kan jeg se meg i speilet og tenke "wow håret er bra i dag" 😂er kjempe sosial, utadvent og skravler i vei med alle rundt meg. Kan så relatere 😂dag 2 med mensen og jeg vil helst bare ligge i foster stilling med ibux. Ble pizza i dag for å si det sånn ❤️nå bare venter jeg på at klokka skal bli 20 så skal jeg ta en dusj og legge meg 🙈

Det dumme er at den første versjonen har lagt planer for helga og nå vil jeg selvfølgelig helst være hjemme 🤭

Kjenner meg såå godt igjen 😂 Har nylig blitt bedt av en jentegjeng jeg ikke har sett på en stund, og datoen falt på dagen før/samme dag som mensen, svarte ja fordi jeg følte meg super sosial og levende, men vet allerede nå at når det nærmer seg kommer jeg til å heller ville være sengeliggende med dyne og junk. Tenk så heldig menn er som ikke har disse svingningene hver måned 🤔 

Men hold ut, om et par dager er du on fire!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjenner meg såå godt igjen 😂 Har nylig blitt bedt av en jentegjeng jeg ikke har sett på en stund, og datoen falt på dagen før/samme dag som mensen, svarte ja fordi jeg følte meg super sosial og levende, men vet allerede nå at når det nærmer seg kommer jeg til å heller ville være sengeliggende med dyne og junk. Tenk så heldig menn er som ikke har disse svingningene hver måned 🤔 

Men hold ut, om et par dager er du on fire!

Ja ditto omtrent er jente gjengen min jeg skal møte. Men samtidig de vil vell forstå🤭skal pushe meg avgårde selv om jeg ikke vil ☺️vet jo at når jeg først kommer dit koser jeg meg nok likevel så får jeg vell bare være litt sånn pjusk vi vet jo alle hvordan det er ☺️🤭selv om noen er litt mer tusenfryd karusell enn andre 🤭

Takk takk 😁❤️🔥

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slik selv, begynte da jeg var 35 år. Er nå 40. Aldri hatt mer draget noensinne, spesielt rundt eggløsning 

Anonymkode: a41ac...3b3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 21.08):

Tenk så heldig menn er som ikke har disse svingningene hver måned

ehmm.. Vi opplever svingninger hver måned, bare på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowmere skrev (2 minutter siden):

ehmm.. Vi opplever svingninger hver måned, bare på en annen måte.

Ja, selvfølgelig gjør dere det. Please enlighten me...

Anonymkode: 2ccfa...9dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, selvfølgelig gjør dere det. Please enlighten me...

Anonymkode: 2ccfa...9dd

Har samboer og to tenåringsdøtre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeggløsning er fantastisk, skulle ønske man kunne ta tilskudd av noe for å være i det tilstanden hele tiden 😅

Anonymkode: 74922...d5b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...