Gå til innhold

Søster som aldri tar kontakt!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ei søster som er 2 år yngre. Hun er samboer og har et barn på 11 år..I alle år er det jeg som har tatt kontakt, tatt initiativ til turer og treningsturer sammen (vi liker begge å løpe). Hun er med hver gang, og hun setter tydeligvis pris på det. Men hvis det går flere uker uten at jeg kontakter henne hører jeg ingenting..Jeg har det opp med henne tidligere, og hun er klar over at hun er dårlig på initiativ. Jeg blir irritert og lei meg til tider. Har lyst til å avstå fra å melde henne, slik at hun evt bør reagere ? Hva tenker dere? Er det barnslig?

Anonymkode: 10907...6fe

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tipper hun bare hviler på at du er så flink til å ta kontakt, så da trenger ikke hun. Forstår at det er skuffende. Men du beskriver at hun setter pris på det når dere først møtes, og det er vel det viktigste.

Anonymkode: ef892...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt ærlig så hadde jeg ikke tenkt at dette var noe å irritere seg over. Ta det heller i en lett tone («du, nå er det snart din tur å ta kontakt») å så ler dere litt av det. Virker litt som en sånn ting som egentlig ikke er irriterende, før en begynner å analysere det og tenke på det 😊 

Anonymkode: 47c73...d7c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen er bare slik. Jeg er også litt sånn. Tenker ikke på det liksom. Vanskelig å forklare. Blir alltid glad når venninnene mine tar kontakt, og blir så å si alltid med, men jeg er ikke så flink til å ta initiativet selv. 

Anonymkode: cfe8d...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har to barn og noen ganger er det så mye stress at dagene går liksom bare. Kanskje det er sånn for henne. 

Anonymkode: 8ad99...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forstår godt at det er leit. Det beste er jo at begge tar ca like mye kontakt. Men, hvis hun har barn og ikke du, så ville jeg latt det ligge. Det kan nemlig være at hun har hodet fullt av organisering med datteren, barnets venninner på besøk og diverse, at hun ikke har ledig tankeplass til å ta initiativ. ❤️

Anonymkode: 3cc54...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...