Gå til innhold

Trump sin tolltrussel...er det nå man bør kjøpe bil og shippingaksjer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at gullaksjer som WAWI, som også hadde ex.dag i går, er på knalltilbud. Fin utbytteaksje med stor oppside nå. Så har du HAUTO som er litt mer usikker, men også bilaksjer som gullkalven BYD og andre som alle er litt usikre i dag. Lader dere opp i usikre tider - eller avventer dere? Investere i andre bransjer?

Anonymkode: 82873...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg ser at gullaksjer som WAWI, som også hadde ex.dag i går, er på knalltilbud. Fin utbytteaksje med stor oppside nå. Så har du HAUTO som er litt mer usikker, men også bilaksjer som gullkalven BYD og andre som alle er litt usikre i dag. Lader dere opp i usikre tider - eller avventer dere? Investere i andre bransjer?

Fysiske sølvmynter med valør. Min gjetning da, men regner med at de skal kraftig opp i pris. Vil heller ha fysiske penger en papirpenger.

Anonymkode: 84e27...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fysiske sølvmynter med valør. Min gjetning da, men regner med at de skal kraftig opp i pris. Vil heller ha fysiske penger en papirpenger.

Anonymkode: 84e27...0ce

Ser poenget. Gull er jo på en vanvittig topp. Men, samtidig, jeg har doblet min innsats mange, mange ganger med aksjer. Kjøpt hus  bil og båt av det. Gull er litt mer langsiktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...