Gå til innhold

Hva syns egentlig folk om de enslige mennene som aldri får seg dame??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror dere de har infunnet seg med at sånn er det, og de tar dette livet helt fint.Er det helt selvalgt?  Er de sure , bitre incels? Er det synd på dem, for  alt  de går glipp av?

Anonymkode: 62efe...09a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror dere de har infunnet seg med at sånn er det, og de tar dette livet helt fint.Er det helt selvalgt?  Er de sure , bitre incels? Er det synd på dem, for  alt  de går glipp av?

Tror du at de som fikk barn og lever i hamstehjulet med familie, de som har ligget rundt som single halve livet, aleneforeldre som sliter med å få økonomien til å gå i hop og er uten fritid, er lykkeligere? 

Anonymkode: 6c21f...ed8

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner to menn på 50 som har vært evig single og aldri har "fått" seg dame. Men jeg tror mye ligger i at de med tiden har blitt livredd for følelsen av at andre mennesker forventer noe av dem. Han ene kjenner jeg godt nok til å ha snakket om det, og han vil gjerne ha dame og sier han leter aktivt. Men samtidig løper han avgårde som et skremt ekorn om ei dame viser interesse og ønsker å treffe ham jevnlig, så jeg vet ikke jeg. 

Anonymkode: 5f266...dac

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ofte de synes veldig synd på seg selv. Mange blir veldig deprimerte dessverre. Flertallet av menn har det ofte ikke så bra som singel. 

Anonymkode: 1911d...7fd

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nettet fremstår det som om de alle er bitre incels, men i det virkelige liv kjenner jeg ingen som opptrer på den måten, heldigvis. 

Anonymkode: 83ea6...c5c

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tror du at de som fikk barn og lever i hamstehjulet med familie, de som har ligget rundt som single halve livet, aleneforeldre som sliter med å få økonomien til å gå i hop og er uten fritid, er lykkeligere? 

Nei, det spørs jo. Men de har i alle fall noen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

På nettet fremstår det som om de alle er bitre incels, men i det virkelige liv kjenner jeg ingen som opptrer på den måten, heldigvis. 

Anonymkode: 83ea6...c5c

Samme her. Men kjenner noen som fortsatt synes de skal få ei på 20, selv om de nærmer seg 50 selv da.

Anonymkode: bac3e...504

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt flere irl. 

Felles for dem er elendige personligheter og lite vilje til å forbedre seg - både utseende, livssituasjon og kvinnesyn. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke over det. Svært mange er jo selvvalgt single og lever livet slik de vil. Bare bra at folk er tro mot seg selv og gjør som de vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på. Kjenner til 2 menn, som begge er uheldige med både utseende og personlighet, de er og overvektige. Ingen av de har utdannelse, og helt ordinære jobber. Begge vil ha yngre damer, som ser ut som modeller. Han ene vil og at hun skal ha mastergrad. Så er de sure for de ikke har dame. Kjenner en annen mann, som virkelig ikke har vært heldig med utseende, og han har en diagnose, og er ikke veldig smart. Men han er snill, og han har dame, en søt snill dame på hans alder. 

Anonymkode: 95b0e...290

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på de som samfunnets store tapere på alle måter. Syns det er trist at de får så mye hets når de uansett ligger rangert så lavt i samfunnet. Det er nesten som å hate på rumenske tiggere, sprøytenarkomane etc er bare synd på dem

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et par kompiser som nærmer seg 50 uten å noensinne hatt seriøse langvarige forhold, det er tilsynelatende ikke noe galt med dem, de virker tilfreds og dyrker hobbyene sine og er såpass sosiale at de neppe gidder å sitte på nett og sutre 😃

Anonymkode: b7e69...82c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 16.37):

Nå er det ikke det som diskuteres her da.

Anonymkode: c2df1...fe3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 16.31):

Jeg er en av dem, passert 50 og aldri hatt kjæreste, aldri hatt sex, aldri kysset en dame engang. Vet utmerket hvorfor det er slik, har ingen andre enn meg selv å skylde på. Men det er vondt, og forferdelig flaut. Det som tidligere forhindret meg fra å få kjæreste, har nå endret seg, og jeg tror jeg sånn sett ville hatt en sjanse nå, men nå føler jeg det er alt for sent, ingen dame vil ha en på min alder uten erfaring. Men jeg har forferdelig lyst på kjæreste, og blir deprimert av tanken på at det høyst sannsynligvis aldri kommer til å skje 😢

Anonymkode: 42b78...bf9

• Liker 1
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er en av dem, passert 50 og aldri hatt kjæreste, aldri hatt sex, aldri kysset en dame engang. Vet utmerket hvorfor det er slik, har ingen andre enn meg selv å skylde på. Men det er vondt, og forferdelig flaut. Det som tidligere forhindret meg fra å få kjæreste, har nå endret seg, og jeg tror jeg sånn sett ville hatt en sjanse nå, men nå føler jeg det er alt for sent, ingen dame vil ha en på min alder uten erfaring. Men jeg har forferdelig lyst på kjæreste, og blir deprimert av tanken på at det høyst sannsynligvis aldri kommer til å skje 😢

Anonymkode: 42b78...bf9

Hvorfor ikke ta deg en ferietur til Thailand? Der er menn på din alder veldig populær. 

Anonymkode: bc12b...a50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 30, og har ikke flaks med damene, for å si det mildt

Aner ikke hva jeg gjør galt, på papiret har jeg alt i orden. Men absolutt ingen som kunne tenke seg å være noe mer enn venner

Har akseptert det, men litt kjipt å se alle andre stifte familie mens jeg går hjem til meg selv 

Anonymkode: 1433e...f4b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok synd i dem som virkelig vil ha dame, men ikke får det til av ulike grunner. For andre, slik som meg, oppfattes det som rene paradiset, der en kan bruke alt av tid, energi og midler til akkurat det en vil.

Anonymkode: a0d3b...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere snakker som om det er en enkel sak at to mennesker får følelser for hverandre.  Å ikke få seg en kjæreste betyr ikke at de ikke har hatt mulighet til å få seg en. Men hvorfor skulle noen ønske seg en kjæreste de ikke har følelser for?

Jeg synes mer synd på dem som er i følelsesløse forhold, forhold drevet av maktkamp, forhold hvor den ene elsker men den andre ser luft.

Nei, lærer man å være singel så er man veldig godt rustet for resten av livet, og klar for ekte kjærlighet når/om den skulle dukke opp. Alt annet enn ekte kjærlighet hva gjelder forhold er fullstendig uinteressant.

Anonymkode: 83dba...6a1

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...