AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars Hvor lang tid er det normalt at det tar fra søknadsfristen går ut til man hører noe hvis man er aktuell? Tenker da særlig på kontor/ offentlige jobber som f.eks. NAV etc? Anonymkode: 339d2...ee8
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Skrevet 27. mars Alt fra 1 dag til 3 uker kanskje? Det er vanlige mennesker som behandler søknaden din, og spesielt i Nav kan det skje mye ad hoc som gjør det vanskelig å prioritere rekrutteringsprosess. Anonymkode: 9117a...7dd
AnonymBruker Skrevet 29. mars #3 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 16.03): Hvor lang tid er det normalt at det tar fra søknadsfristen går ut til man hører noe hvis man er aktuell? Tenker da særlig på kontor/ offentlige jobber som f.eks. NAV etc? Anonymkode: 339d2...ee8 Det spørs. Jeg søkte en stilling i februar og har vært igjenom mange processer så nå er jeg i siste fas referanser. Vil få svar i april om jeg får jobben eller ikke. Så totalt 2-3 mnd tar det fra man søkt til man får svar på tilbud. Anonymkode: 48a58...831
AnonymBruker Skrevet 29. mars #4 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det spørs. Jeg søkte en stilling i februar og har vært igjenom mange processer så nå er jeg i siste fas referanser. Vil få svar i april om jeg får jobben eller ikke. Så totalt 2-3 mnd tar det fra man søkt til man får svar på tilbud. Anonymkode: 48a58...831 Ts: Hvor land tid fra søknadsfristen gikk ut til du hørte noe vedr intervju? Anonymkode: 339d2...ee8
AnonymBruker Skrevet 29. mars #5 Skrevet 29. mars Var nå nylig i prosess på en offentlig etat. Fristen gikk ut og jeg fikk telefon dagen etter for førstegangs intervju. Anonymkode: bb323...244