Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid er det normalt at det tar fra søknadsfristen går ut til man hører noe hvis man er aktuell? 

Tenker da særlig på kontor/ offentlige jobber som f.eks. NAV etc? 

Anonymkode: 339d2...ee8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt fra 1 dag til 3 uker kanskje? Det er vanlige mennesker som behandler søknaden din, og spesielt i Nav kan det skje mye ad hoc som gjør det vanskelig å prioritere rekrutteringsprosess. 

Anonymkode: 9117a...7dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 16.03):

Hvor lang tid er det normalt at det tar fra søknadsfristen går ut til man hører noe hvis man er aktuell? 

Tenker da særlig på kontor/ offentlige jobber som f.eks. NAV etc? 

Det spørs. Jeg søkte en stilling i februar og har vært igjenom mange processer så nå er jeg i siste fas referanser. Vil få svar i april om jeg får jobben eller ikke. Så totalt 2-3 mnd tar det fra man søkt til man får svar på tilbud. 

Anonymkode: 48a58...831

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det spørs. Jeg søkte en stilling i februar og har vært igjenom mange processer så nå er jeg i siste fas referanser. Vil få svar i april om jeg får jobben eller ikke. Så totalt 2-3 mnd tar det fra man søkt til man får svar på tilbud. 

Anonymkode: 48a58...831

Ts: Hvor land tid fra søknadsfristen gikk ut til du hørte noe vedr intervju? 

AnonymBruker
Skrevet

Var nå nylig i prosess på en offentlig etat. 

Fristen gikk ut og jeg fikk telefon dagen etter for førstegangs intervju. 

Anonymkode: bb323...244

Skrevet

Det spørs. Rekruttering er ofte noe man gjør i tillegg til sine vanlige oppgaver , så er det travelt kan det ta tid. Jeg pleier å screene fortløpende og de gode kandidatene tar jeg inn på førstegangsintervju kjapt. Selv i offentlige prosesser kan man det, så lenge man vurderer likt og ikke ferdigstiller prosessen før alle kandidater har vært gjennom. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...