AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars Kom akkurat hjem fra en bytur. En Range Rover med grønne skilt lagde en kolossal kø, 10-15 under hele tiden. Så jeg kjørte forbi etter hvert. Da gassa denne skikkelsen på - noe som jo opplagt er farlig, hvem faen akselerer mens de blir forbikjørt? Masse vill blinking med lysene. Heldigvis bruker en fossilbil år og dag på å komme opp i fart. Nå er denne nissen også klar til å kjøre i fartsgrensen og følger svært tett på. Men han kjører aldri forbi meg, merkelig nok. Resten av køen holder en god sikkerhetsavstand fra dette spetakkelet. Ved avkjørselen min setter jeg på blinklys et par hundre meter før jeg må ut av veien, og fordi Range Roveren er veldig tett på. Han blinker og tuter vilt når jeg kjører av og et øyeblikk var jeg sikker på at han skulle kræsje i meg nå. Hva i alle dager får folk til å oppføre seg slik? Kanskje jeg burde ha skjønt tegningen, når noen kjører en ubegripelig dårlig og ekstremt upålitelig bil, men ikke en gang har råd til å sette ordentlige skilt på den...må være en merkelig skikkelse? Men det må da være lov å kjøre forbi sløve sinker også? Anonymkode: 26060...e47
tdm900 Skrevet 27. mars #2 Skrevet 27. mars Så lenge du gjør det på en trygg måte og ingen er i fare er det lov. Men han var nok en surpomp som hadde stått opp med feil bakbein ut av senga😄 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Skrevet 27. mars Politiet premierte meg med en bot på 9000 da jeg kjørte forbi en sinke som plutselig gasset på når jeg var forbi snuten på den og jeg måtte gjøre forbikjøringen trygg. Politiet sa det var ulovlig å bryte fartsgrensen under forbikjøring selv om den som blir forbikjørt gasser på. Anonymkode: fb47f...e24 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Politiet sa det var ulovlig å bryte fartsgrensen under forbikjøring selv om den som blir forbikjørt gasser på Helt vilt. Så den som gasser på skaper en farlig situasjon, men du skal betale for det? 👀 Anonymkode: 26060...e47 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå