AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars Hva tenker dere om at kjæresten ikke vil slette bilder fordi da mister han de for alltid? Anonymkode: 5c1f8...975
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Skrevet 27. mars Vil bare tilføye at disse bildene ligger på sosiale medier. TS Anonymkode: 5c1f8...975
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Skrevet 27. mars Hvorfor skal han slette minner fra livet sitt før deg? jeg har fotoalbum med gamle venner og kjærester i forskjellige epoker i livet. Forstår ikke hvorfor alt skal slettes etter brudd? Det er fortsatt en del av historien. Anonymkode: 8ef9e...ace 24 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil bare tilføye at disse bildene ligger på sosiale medier. TS Anonymkode: 5c1f8...975 De skal ikke ligge på sosiale medier så alle kan se for ikke å mistes, de kan lagres på minnepenn, på data, på cd, på whatever, skrives ut og lagres i albumet, men de må ikke ligge ute på sosiale medier så ny partner må se åå alt. Anonymkode: 1b2d4...f2b 5 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Skrevet 27. mars Du høres veldig usikker ut. Han har jo hatt ett liv før du kom inn i bildet. Og sålenge det ikke er profilbildet så går vel det fint. Anonymkode: f2c20...b13 9 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Skrevet 27. mars Det er en del av livet hans, tviler på at han beholder dem fordi han ikke er over x'n. Hadde ikke orket å lage noe sak ut av det. Tror både jeg og min mann har gamle bilder med våre x'er på Facebook, uten at noen av oss bryr oss om det. Anonymkode: e76a3...121 2 5
Snublefot62 Skrevet 27. mars #7 Skrevet 27. mars Jeg tenker at det er bra at han klarer å sette grenser for seg selv og si nei. Hvorfor skal han slette bilder fra før han traff deg? 6 2
aksase Skrevet 27. mars #8 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva tenker dere om at kjæresten ikke vil slette bilder fordi da mister han de for alltid? Anonymkode: 5c1f8...975 Jeg tenker det er helt greit. X-en og bildene er en del av hans liv og historie og noe som det er knyttet minner til. Jeg synes du skal akseptere at bildene finnes. Å slette bildene endrer jo uansett ikke på historien. 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #9 Skrevet 27. mars Fordi jeg syns det er ubehagelig. Jeg bryr meg egentlig ikke, men når jeg må se på bilder av de kysser etc så syns jeg man kan sleette det. Samtidig plager det meg at det ikke postes bilder av meg og han fordi han må ta hensyn til xn sine følelser. TS Anonymkode: 5c1f8...975 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars #10 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi jeg syns det er ubehagelig. Jeg bryr meg egentlig ikke, men når jeg må se på bilder av de kysser etc så syns jeg man kan sleette det. Samtidig plager det meg at det ikke postes bilder av meg og han fordi han må ta hensyn til xn sine følelser. TS Anonymkode: 5c1f8...975 Hvorfor må du se på bildene? Anonymkode: 7851e...929 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars #11 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor må du se på bildene? Anonymkode: 7851e...929 Vel profilbilde er av de sammen Anonymkode: 5c1f8...975 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #12 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi jeg syns det er ubehagelig. Jeg bryr meg egentlig ikke Nå motsier du deg selv. Anonymkode: aed9f...62e 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel profilbilde er av de sammen Anonymkode: 5c1f8...975 Hæ han har profilbilde av seg selv og eksen? Anonymkode: 7851e...929 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #14 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi jeg syns det er ubehagelig. Jeg bryr meg egentlig ikke, men når jeg må se på bilder av de kysser etc så syns jeg man kan sleette det. Samtidig plager det meg at det ikke postes bilder av meg og han fordi han må ta hensyn til xn sine følelser. TS Anonymkode: 5c1f8...975 Hvorfor sier du at du ikke bryr deg når du åpenbart gjør det? Forstår godt at han ikke vil slette deler av livet sitt, men du trenger jo ikke se på bildene. Jeg hadde reagert mer på at han ikke kan legge ut bilder av dere for å ta hensyn til eksens følelser. Anonymkode: 2a1be...679 2 1
Snublefot62 Skrevet 27. mars #15 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi jeg syns det er ubehagelig. Jeg bryr meg egentlig ikke, men når jeg må se på bilder av de kysser etc så syns jeg man kan sleette det. Samtidig plager det meg at det ikke postes bilder av meg og han fordi han må ta hensyn til xn sine følelser. TS Anonymkode: 5c1f8...975 Da burde du egentlig funnet deg noen uten en historie dersom dette plager deg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #16 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ han har profilbilde av seg selv og eksen? Anonymkode: 7851e...929 Som han bruker nå? Anonymkode: 7851e...929 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #17 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi jeg syns det er ubehagelig. Jeg bryr meg egentlig ikke, men når jeg må se på bilder av de kysser etc så syns jeg man kan sleette det. Samtidig plager det meg at det ikke postes bilder av meg og han fordi han må ta hensyn til xn sine følelser. TS Anonymkode: 5c1f8...975 Tror det er på tide at du tar en pause fra sosiale medier. Virker som tar for stor plass i livet ditt. Anonymkode: b85d8...ceb 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #18 Skrevet 27. mars Helt ærlig litt spesielt å ha profilbildet sitt med eksen Anonymkode: c78f8...05d 1 9
AnonymBruker Skrevet 27. mars #19 Skrevet 27. mars Så typisk at når man ikke får støtte så kommer gradvis mer informasjon som skal støtte TS. Selv om dette hadde vært viktig informasjon å ta med i startinnlegget (typen vil ikke legge ut bilder av TS og ham sammen, bildet med eksen er profilbilde...). Anonymkode: 2a1be...679 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #20 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror det er på tide at du tar en pause fra sosiale medier. Virker som tar for stor plass i livet ditt. Anonymkode: b85d8...ceb Nei, her virker det faktisk som kjæresten er dusten. Anonymkode: db6a7...686 2 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå