AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars Hørte et sted at man må rense/vaske børstehodene til den elektriske tannbørsten. Selv skyller jeg dem bare og bytter selvsagt ut med jevne mellomrom, men da jeg hørte at det samler seg masse skit inni hodet ble jeg litt stressa. Prøvde å sjekke om renhold på Philips sine sider, men stod ikke noe spesifikt der. Noen som har tips? Anonymkode: e3e73...96a
smurfebuss Skrevet 27. mars #2 Skrevet 27. mars https://www.philips.no/c-e/pe/munnhelse/munnhelse-rad/hvordan-rengjore-tannborste.html
Ulven Skrevet 27. mars #3 Skrevet 27. mars Jeg renser den med en egnet tannbørste og legger den i et glass med natron over natten.
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars smurfebuss skrev (11 minutter siden): https://www.philips.no/c-e/pe/munnhelse/munnhelse-rad/hvordan-rengjore-tannborste.html Oj, takk! Vet ikke hvordan jeg overså den! Ulven skrev (10 minutter siden): Jeg renser den med en egnet tannbørste og legger den i et glass med natron over natten. Takk for tips! Anonymkode: e3e73...96a
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Skrevet 27. mars Jeg leste i en arikkel med en tannlege at det viktigste faktisk er å skylle også få den så tør som mulig etter bruk fordi bakteriene formeres i fukt. Så jeg pleier å skylle, så setter jeg den på litt for at vannet skal bli ristet av. Anonymkode: 616fc...302
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg leste i en arikkel med en tannlege at det viktigste faktisk er å skylle også få den så tør som mulig etter bruk fordi bakteriene formeres i fukt. Så jeg pleier å skylle, så setter jeg den på litt for at vannet skal bli ristet av. Anonymkode: 616fc...302 *Skrur den på Anonymkode: 616fc...302 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #7 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg leste i en arikkel med en tannlege at det viktigste faktisk er å skylle også få den så tør som mulig etter bruk fordi bakteriene formeres i fukt. Så jeg pleier å skylle, så setter jeg den på litt for at vannet skal bli ristet av. Anonymkode: 616fc...302 Ah, det var lurt! Jeg pleier bare å riste den. Anonymkode: e3e73...96a
AnonymBruker Skrevet 27. mars #8 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hørte et sted at man må rense/vaske børstehodene til den elektriske tannbørsten. Selv skyller jeg dem bare og bytter selvsagt ut med jevne mellomrom, men da jeg hørte at det samler seg masse skit inni hodet ble jeg litt stressa. Prøvde å sjekke om renhold på Philips sine sider, men stod ikke noe spesifikt der. Noen som har tips? Anonymkode: e3e73...96a Smører børste inn med Zalo, venter noen minutter og skyller godt av med varmt vann. Børstehoder settes enten i desinfeksjonsvæske fra apoteket eller kastes. Anonymkode: 0eb63...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå