AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Del Skrevet 27. mars Inspirert av det fine vårværet her på Østlandet, har jeg kjøpt en haug sommerkjolen på Tise og Finn, og kan ikke vente med å ta de i bruk. Men det er jo alt for kaldt ennå og jeg er i tillegg en frostpist. Når er det folk begynner å gå med sommerkjoler egentlig? Vil jo bruke de lengst mulig både før og etter sommerferien. Anonymkode: e3879...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Del Skrevet 27. mars Når det er varmt nok. Anonymkode: f054d...57e 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 27. mars #3 Del Skrevet 27. mars Stikk pekefingeren i været og kjenner etter selv, pleier å funke for min del. Jeg kler meg aldri etter datoer men etter vær og føreforhold og etter individuell gradestokk (jeg er også en frysepinne) og synes det ser småteit ut å fryse så det blir nok en stund til før jeg tar sommer bekledningen fullt ut . Men noen kjoler kan jo fint kombineres med cardigan og strømpebukser mens det ser snålt ut med andre kjoler igjen. 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Når det er varmt nok. Anonymkode: f054d...57e Akkurat det jeg skulle til å si selv. Ifjor var det tidlig i mai. Anonymkode: f7be4...02c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Akkurat det jeg skulle til å si selv. Ifjor var det tidlig i mai. Anonymkode: f7be4...02c Og året før? Anonymkode: e3879...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Del Skrevet 27. mars . Anonymkode: e3879...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #7 Del Skrevet 27. mars Det går an å gjemme en ullsinglet under noen sommerkjoler. Anonymkode: 62c64...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #8 Del Skrevet 27. mars Eller en mamelukk 🤫 Anonymkode: 7bedc...0ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. mars #9 Del Skrevet 27. mars De fleste kjolene mine er til helårsbruk, så tilpasser jeg antrekket etter vær og temperatur med et utvalg jakker, trøyer, strømpebukser og sokker etter behov. Et plaggs bruksområde og -tid er stort sett opp til bæreren, ikke kalenderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #10 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Inspirert av det fine vårværet her på Østlandet, har jeg kjøpt en haug sommerkjolen på Tise og Finn, og kan ikke vente med å ta de i bruk. Men det er jo alt for kaldt ennå og jeg er i tillegg en frostpist. Når er det folk begynner å gå med sommerkjoler egentlig? Vil jo bruke de lengst mulig både før og etter sommerferien. Anonymkode: e3879...f8c Når gradestokken viser at det er varmt nok for deg å bruke sommerkjoler. Ingen er synske og kan si en nøyaktig dato. Anonymkode: 17c23...4fc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #11 Del Skrevet 27. mars Når været tillater det. Anonymkode: 184fa...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 27. mars #12 Del Skrevet 27. mars Mnd.skiftet mai/juni tenker jeg at jeg begynner 😊 Avhengig av temperaturen selvfølgelig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Del Skrevet 27. mars Jeg finner de frem i april/mai. Så vurderer jeg vær og anledning for om de brukes. Er det meldt 15 grader og knallsol, og jeg skal på fest, så kan jeg fint ta på en sommerkjole, og skinnjakke, så tar jeg en varm cardigan med meg i tillegg. Hvis jeg derimot skal gå fire kilometer hjem på natta når temperaturen faller ned til 5 grader, så tar jeg bukse og varmere jakke. Anonymkode: ec593...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. mars #14 Del Skrevet 27. mars 20 pluss. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #15 Del Skrevet 27. mars Går fint nå det. Gjerne med en fargefull eller mønstret strømpebukse. kan jo ha jakke over når man er ute. Anonymkode: 5cca7...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #16 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Går fint nå det. Gjerne med en fargefull eller mønstret strømpebukse. kan jo ha jakke over når man er ute. Anonymkode: 5cca7...0e1 La du ikke merke til det ts skrev i hi: "jeg er i tillegg en frostpist". Sommerkjoler er typiske kjoler som en bruker om sommere, når temperaturen og solvarmen er litt anerledes enn den som er nå. Kjoler kan en bruke hele året men sommerkjoler ser ikke helt rett ut når en må kle på seg så mye for å ikke fryse at en ikke ser kjolen. Anonymkode: 71d3a...13b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #17 Del Skrevet 27. mars Hva er en sommerkjole, da? En kjole som KUN kan brukes når det er skikkelig varmt, fordi det ser teit ut om man styler den med strømpebukse og genser/cardigan/jakke? I så fall begynner jeg å bruke den når det er varmt nok. Ellers har jeg flere kjoler noen sikkert ville kalt «sommerkjoler», fordi de enten har lyse farger, blomstermønster eller er av lin. Flere av disse kan fint brukes når det er kjøligere også, fordi de kan brukes med strømpebukse og annet tilbehør. Kunne fint kledd meg i en mørk, blomstrete linkjole med sort strømpebukse nå i mars, liksom. Anonymkode: d974a...229 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #18 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Inspirert av det fine vårværet her på Østlandet, har jeg kjøpt en haug sommerkjolen på Tise og Finn, og kan ikke vente med å ta de i bruk. Men det er jo alt for kaldt ennå og jeg er i tillegg en frostpist. Når er det folk begynner å gå med sommerkjoler egentlig? Vil jo bruke de lengst mulig både før og etter sommerferien. Anonymkode: e3879...f8c Viss du er ein ekte "frostpist" så ville eg sagt i midten av juni. Anonymkode: accc8...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #19 Del Skrevet 28. mars Når det er over 25 grader. Anonymkode: 1ca6d...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #20 Del Skrevet 28. mars Djungelvrål skrev (15 timer siden): 20 pluss. Det hadde vært for kaldt for meg. Anonymkode: 1ca6d...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå