AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars Dere som er sykemeldt i graviditeten, hva benytter dere tiden til?😊 Anonymkode: 27c93...075
Poppel Skrevet 27. mars #3 Skrevet 27. mars Nå er min 2 mnd blitt, men jeg var delvis sykemeldt fra 3 mnd før fødsel, den siste mnd var jeg 100% sykemeldt. Jeg sov, sorterte arvetøy, strikket, så på serie, sov enda mer, og gjorde egentlig ganske lite.
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars Har født nå men jeg hvilte mye, var jo sykemeldt fordi jeg var kvalm og utslitt og hadde vondt i bekkenet. Så var ikke så mye jeg orket å gjøre Drev med litt håndarbeid, leste bøker og så på TV. Anonymkode: 0cfd8...16f
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har født nå men jeg hvilte mye, var jo sykemeldt fordi jeg var kvalm og utslitt og hadde vondt i bekkenet. Så var ikke så mye jeg orket å gjøre Drev med litt håndarbeid, leste bøker og så på TV. Anonymkode: 0cfd8...16f Jobbet også, variabel prosent, 20-60%. Og så var jeg mye på nett og researchet babygreier, utstyr og tips og alt mulig sånt. Nettshoppet litt. Anonymkode: 0cfd8...16f
Bursdagsdøl Skrevet 27. mars #6 Skrevet 27. mars Jeg prøvde å fokusere på aktiviteter som forberedte meg til å ha god helse i fødsel og barseltid. Dvs. var mye på trening, prioriterte egenpleie, fokuserte på god ernæring også holdt jeg på en del med håndarbeid i tillegg 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #8 Skrevet 27. mars Sov, gikk rolige turer, dro i svømmehallen, leste bok, puslet puslespill, strikket og så på serier. Anonymkode: 35ab9...d4a
anonymLala Skrevet 27. mars #9 Skrevet 27. mars De fleste i første trimester er vel sykemeldt pga kvalme, så om du er ute etter tips mener du kanskje bekkenplager og slikt utover i svangerskapet? Mitt første trimester; ligge i samme stilling i sofa eller seng for å holde kvalmen i sjakk. Spise is og sjokolade for å hindre den værste kvalmen. Dagdrømme om spontanabort. Klage til samboer om at jeg ikke orket mer. På det beste tvinge meg selv til en dusj, evnt små turer i nærområdet for ‘’frisk luft’’, deretter kollapse fullstendig. Orket ikke tv, strikking eller noe som kunne avlede/ gi noe som helst glede. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #10 Skrevet 27. mars Sove, scrolle, ha litt dårlig samvittighet men samtidig ikke siden jeg er så dårlig, kave meg inn i dusjen hvis jeg må på legetime, tenke litt på babyen men ikke for mye siden jeg er så kvalm, blir fort noen abort tanker i ny og ne. Sove. Anonymkode: d93f3...e1b 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #11 Skrevet 27. mars Vært sykemeldt leeenge. En stund leste jeg bøker, men nå sovner jeg i første side allerede😅 Serier, praktiske lette ting jeg klarer å gjøre, basseng, møte venninner på kafe (ikke så ofte siden de fleste har jobb osv), fysio, kontroll, men den sistenuken har jeg sovet mye på dagtid. To uker til termin nå😅 Anonymkode: 16788...e91
AnonymBruker Skrevet 27. mars #12 Skrevet 27. mars Oppkast, sykehusbesøk for væskebehandling, innleggelser og soving! Bestiller innimellom mat fra Oda, slik at mannen slipper handle så ofte. Også henger jeg her inne med bitter og nebbete tone og forsuner hele forumet! Anonymkode: 350ed...b8a 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Skrevet 27. mars Er sykemeldt på grunn av kvalme, så mesteparten av tiden går med til å være kvalm og dårlig 😂 har ikke ekstrem svangerskapskvalme, bare den vanlige sorten, men den er tøff nok for meg! Anonymkode: 1b5ac...f01 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #14 Skrevet 27. mars På den tida. Eigentlig berre å vere. Få tida til å gå. Sove. Podcast. Anonymkode: 20c22...212 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #15 Skrevet 28. mars Var 50% sykmeldt de siste 2 mnd med første, da brukte jeg de dagene på å hvile, yoga, ta vare på kroppen. Var 100% sykmeldt med nr 2 fra uke 17 i svangerskapet, men da gikk tiden så fort med en liten, bhg oppstart, fysio med bekkenplager, hus og hjem, dagene gikk i et og var så vondt. Anonymkode: 6f9c6...e71
AnonymBruker Skrevet 28. mars #16 Skrevet 28. mars Legebesøk, avslapping hjemme, trening, holde orden hjemme, lese bøker, se på tv, holde på med hobbyer osv. Litt det samme som jeg gjør en vanlig helg, bare i et mye roligere tempo og selvfølgelig med hensyn til at formen varierer veldig. Noen dager har jeg sovet mye. Anonymkode: e50d7...900
AnonymBruker Skrevet 28. mars #17 Skrevet 28. mars Er i 3. trimester. Sover, scroller, lett husarbeid, lager middag, ser på tv.. Anonymkode: da6c8...0dd
AnonymBruker Skrevet 28. mars #18 Skrevet 28. mars Baby er endelig kommet ut nå, men var sykemeldt siden uke 7. Tiden gikk til å ligge i et mørkt rom og spise, stort sett. Ganske jevnlig kjørte mannen meg til legen for kontroll, men fikk også ha flere av legetimene over video. De få timene fra eldste kom hjem fra barnehagen og til han la seg karret jeg sammen alt jeg hadde av krefter for å være litt med han. Så var det rett i seng igjen. Godt det er over! Anonymkode: dadb2...354 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #19 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Baby er endelig kommet ut nå, men var sykemeldt siden uke 7. Tiden gikk til å ligge i et mørkt rom og spise, stort sett. Ganske jevnlig kjørte mannen meg til legen for kontroll, men fikk også ha flere av legetimene over video. De få timene fra eldste kom hjem fra barnehagen og til han la seg karret jeg sammen alt jeg hadde av krefter for å være litt med han. Så var det rett i seng igjen. Godt det er over! Anonymkode: dadb2...354 Kvalme? Anonymkode: 27c93...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå