Gå til innhold

Turn-off at vi svelger?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

QUOTE(Sexologen @ 05.01.2006 (22:20) )

Svært få ønsket at partner skulle svelge og følte seg direkte flaue hvis dette skjedde. Det var ble påpekt som "turn-off" hos de absolutt fleste.

"Turn-off" at vi svelger? Seriøst..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Tviler jeg på. Men ikke fryktelig turn-on heller. Kort og godt jentas eget valg uansett.

Gjest Gjest
Skrevet

Who cares. For oss kvinner som har som prinsipp å verken suge andres kjønnsorganer og aller minst svelge andres kroppsvæsker, spiller det ingen rolle hva den andre måtte synes om det.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå blir jo ingen ting "turn on" rett etter en utløsning. Da er man liksom ferdig ;).

Gjest Gjest
Skrevet

Tøv!!

Det er Turn ON! :sjarmor:

Hilsen Mr Gjennomsnitt

Gjest Gjest
Skrevet
Who cares. For oss kvinner som har som prinsipp å verken suge andres kjønnsorganer og aller minst svelge andres kroppsvæsker, spiller det ingen rolle hva den andre måtte synes om det.

Men tar imot gjør dere! :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Men tar imot gjør dere!  :forvirret:

Nei. Jeg som skrev det du henviser til, tar heller ikke imot samme behandling. Det ville ha vært lumpent...Hvis jeg får må jeg gi, selvfølgelig.

Men enkelte jenter liker verken å få eller å gi oralsex.

Gjest Gjest
Skrevet
Tøv!!

Det er Turn ON! :sjarmor:

Hilsen Mr Gjennomsnitt

Jeg syns det er turn off at dere svelger :sur:

Gjest gjest1
Skrevet

det er turn-off at dere slappen mannfolk ikke orker å hente et glass vann å skylle vekk slimet med, etter vi har vært så hyggelige å svelge guffa deres :frustrert:

Gjest LoisLane
Skrevet
det er turn-off at dere slappen mannfolk ikke orker å hente et glass vann å skylle vekk slimet med, etter vi har vært så hyggelige å svelge guffa deres :frustrert:

Dette innlegget var turn-off, Towelie.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel ingen som har bedt om d!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis dere vil ha noen til å svelge væsken dere har inne i kjønnsorganene deres, vær så god, betal de som kan det til å gjøre det....

Jeg vil aldri gjøre noe slikt hvertfall, har for mye selvrespekt til det.

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe.....Den var bra!

Gjest gjest1
Skrevet
Det er vel ingen som har bedt om d!

jeg ber om det! jeg liker ikke harke sperm :(

Gjest gjest1
Skrevet
Dette innlegget var turn-off, Towelie.

Jeg er anti-løk, kan ikke sitte og masturbere på pcen i morningen!

Gjest LoisLane
Skrevet

Men jeg loker jo rundt her om natta... ikke uten grunn. :)

Skrevet
Tviler jeg på. Men ikke fryktelig turn-on heller. Kort og godt jentas eget valg uansett.

Ja, det var det jeg opplevde. Har aldri påtvunget noen dette.

Tror ikke jeg har hintet om dette heller, så vidt jeg vet.

Innmari praktisk, da! Tar den med vannglasset på stående fot ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil helst ikke ha spermrester i vannglasset. Gidd å gå på toalettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...