Gå til innhold

Hvorfor er det så på død og liv viktig å vise verden at en skal gi pupp til barn på et offenlig sted?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så få barn som blir født i Norge, så kan dette umulig være et stort problem.

Anonymkode: 4402b...df6

Det er et problem som blir bare mer og mer av....

Mener du det er ok at vi skal sitte nakne på kafe og vise alt vi har alle?

Anonymkode: 32685...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS: Det er akkurat det jeg kan gjøre....Det må være lov til å si i fra...dette med å være så fordømt ego som du viser verden og alle andre...slutt med å være selvopptatt...verden består mer av deg, blåttlegging av pupp og amming....

Noe så ego

Nei det er faktisk lov å amme. Det er dog ulovlig å trakassere, så du risikerer selv anmeldelse med å være ufin mot kvinner som gir barnet sitt mat. Sannsynligvis er det du som blir kastet ut av spisestedet ved å oppføre deg slik 

Anonymkode: b914f...d51

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi de er opptatt av å vise seg frem. Ganske narsissistisk faktisk.

Anonymkode: 83acc...a28

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor skal en vise dette? Slutt å være så fordømt ego.. også må vi lytte på hva andre har å si og ikke tenke bare på oss selv...

Alle mødre må holde seg inne, så lenge de ammer. Minst 1 år for de fleste. Noe annet ville bare være egoistisk. 

Kanskje vi kan lage en egen plass for nye mødre? Litt sånn i utkanten, så ingen trenger å se dem.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må du sitte naken på kafe for å gi barnet ditt mat? 

Anonymkode: b914f...d51

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har jeg aldri opplevd i mine 40 år, men nå sitter jeg ikke å stirrer på andre når jeg er på kafé.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du må stirre ganske bevisst for å se noe som helst når mødre ammer, TS. Hold blikket for deg selv og slutt å bry deg om andres saker.

Anonymkode: 9224c...1a1

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kan ikke huske sist jeg så en kvinne amme på offentlig sted. Tror du er litt besatt og ser syner. Eller bare troller.

Hvorfor fortsetter du å være anonym, når du likevel har skrevet ett innlegg her under brukernavn?

Anonymkode: 2f798...a61

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du må stirre ganske bevisst for å se noe som helst når mødre ammer, TS. Hold blikket for deg selv og slutt å bry deg om andres saker.

Og du skal lytte på hva andre har å si og ikke tenke så på deg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og du skal lytte på hva andre har å si, fordi du er ikke enerådende i denne verden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er det dummeste jeg har lest og jeg håper du vokser opp å blir normal en dag.

Babyer trenger melk fra mammaen sin for å overleve. Kvinnens bryster eksisterer fordi vi skal gi barna våre næring, men jeg går utifra at du er en pervers jævel som ikke klarer å tenke på bryster som annet enn noe seksuelt. Hvis du virkelig opplever at noen tar av seg hele overdelen å flasher deg på restaurant så kan du heller gå til de ansatte å spørre om de har et tørkehåndkle eller noe å tilby kvinnen å dekke seg med hvis hun ønsker og har behov for det

Anonymkode: 775c9...2ca

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og du skal lytte på hva andre har å si, fordi du er ikke enerådende i denne verden....

Jeg har jo lyttet (dvs lest) hva du har å si, hvis ikke kunne jeg ikke ha svart det jeg gjorde. 

Det å høre hva du har å si betyr ikke at man er enig.

Og, nei, man er ikke enerådende i denne verden. Det inkluderer deg selv. Du må også ta hensyn til andre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvorfor er det så på død og liv viktig å vise verden at en skal gi pupp til barn på et offenlig sted?

Jeg er så drittlei folk som skal vise omverden at de har fått barn, og ikke minst vise verden at de ungene deres suger pupp. Kan de ikke for svarte ta ungen og puppen og finne seg et anonymt sted å la de suge pupp der. Samme hvor jeg er så er det suging av pupp og blåttlegge puppunene. Dette må vi få en slutt på.....

Neste gang jeg ser noen drar fra puppen for å gi barnet melk så har jeg tre alternativ jeg komme til å gjøre:

1. Gå bort og be at vedkommende skal ta stoppe å gi melk og putte den inn igjen. Og slutte å amme

2. Jeg har stomi, så da kommer jeg til dra av meg genseren, og da kommer jeg til å sitte med den rett i ansiket til vedkommende.

3. Eller jeg kommer til at vedekommende kan gå og finne et sted der den kan blottlegge brystet alt den vil..

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 471c3...288

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har jo lyttet (dvs lest) hva du har å si, hvis ikke kunne jeg ikke ha svart det jeg gjorde. 

Det å høre hva du har å si betyr ikke at man er enig.

Og, nei, man er ikke enerådende i denne verden. Det inkluderer deg selv. Du må også ta hensyn til andre. 

Det gjelder også deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

suge pupp faktisk. At det går an å formulere seg så creepy! Hadde jeg møtt deg nå hadde jeg trukket frem puppen og ammet forran deg. sånne holdninger til amming er ufyselig

Anonymkode: 1a177...5b7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det gjelder også deg

Ja, det gjelder alle. 

Hvorfor er dette et så stort problem for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har enda ikke i mitt liv, 47 år, opplevd å bli plaget over at noen ammer offentlig. Hvor er det du vanker og ser slikt hele tiden?

Anonymkode: 810f0...145

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er det dummeste jeg har lest og jeg håper du vokser opp å blir normal en dag.

Babyer trenger melk fra mammaen sin for å overleve. Kvinnens bryster eksisterer fordi vi skal gi barna våre næring, men jeg går utifra at du er en pervers jævel som ikke klarer å tenke på bryster som annet enn noe seksuelt. Hvis du virkelig opplever at noen tar av seg hele overdelen å flasher deg på restaurant så kan du heller gå til de ansatte å spørre om de har et tørkehåndkle eller noe å tilby kvinnen å dekke seg med hvis hun ønsker og har behov for det

Anonymkode: 775c9...2ca

Ja, de trenger mat, men hvorfor skal en vise omverden dette...går det ikke ann å tenke på andre også....det forundrer meg at når en mener det en ting så skal alle andre gå i mot uansett om det er helt bak mål eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det gjelder alle. 

Hvorfor er dette et så stort problem for deg?

Jeg mener det begynner å bli nok av dette. Kan vi ikke få lov til å ta litt hensyn til andre istedenfor å bare å tenke på seg selv. For slik samfunnet er blitt nå så skal vi kun tenke på oss selv og ikke ta hensyn til andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se en annen vei da. Ingen som tvinger deg til å stirre på et barn som ammes.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...