AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars Og hvilke styrer du unna? Har prøvd litt forskjellige merker. Jeg har dessverre gjennomgående vært skuffet over Hust&Claire i forhold til pris (spesielt bomullsbodyene er kjempetynne og dårlig kvalitet), og har vært mest fornøyd med Safa og Joha av ullklær. Synes bomullsklærne til Polarn O Pyret er kjempegode, og virker å være god kvalitet. I tillegg synes jeg Polarn O Pyret har veldig fine prints. Bare synd at det ofte er så mye som er utsolgt på nettsiden. Anonymkode: 32c58...866
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Skrevet 27. mars Av ull er det definitivt Joha jeg er mest fornøyd med, både til baby og nå som ungen er skolestarter Til helt "vanlige" klær synes jeg Newbie til Kappahl og Cubus sine har god kvalitet som tåler både tøff bruk og mye vask. Synes H&M og Lindex har sykt dårlig kvalitet. Tåler knapt én vask før de blir vassne i fargene og uten fasong. Har heller ikke likt Haust&Clair av samme grunner som du nevner. Polarn O Pyret har jeg ikke erfaring med, synes klærne er veldig dyre i forhold til at de jo blir for små på 1-2-3 (som alle barneklær)😅 Anonymkode: 54226...5d0
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Skrevet 27. mars Foretrekker de som passer ho. Merket raskt etter fødselen at Hust&Claire, Newbie, Name It og Joha var det som passet best. Lindex er f.eks alt for stort både lengde og bredde. Kan fortsatt bruke 50 i lindex sine bodyer når ho e snart 7 mnd, 6kg og 62 cm. Hm sine var greie de og men føltes litt korte etterhvert spesielt i armene på body. Cubus har vi ikke prøvd mye av. Reflex er korte i ull heldress, samme med bodyene, mens buskene er for brede til mini. Overall så foretrekker eg mest Name It. Anonymkode: a7db3...4d5
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars Har en del Newbie og Name it for litt større barneklær. Ullplagg er jeg heldig å få strikket av familien, men av tynnere ull har jeg kjøpt noe Lillelam - enten brukt eller på salg ettersom det er veldig dyrt. Kjøpte noen tynne merinoullplagg fra Cubus en gang, og de var både ekstremt små i størrelsen og dårlig kvalitet. Anonymkode: 47b6e...57a
Anononyma Skrevet 27. mars #5 Skrevet 27. mars (endret) Har faktisk helt motsatt inntrykk av Hust&Claire. Synes klærne er veldig myke og virker behagelige å ha på - også vært fine i størrelsen til min gutt. Til baby er jeg veldig glad i Newbie, spesielt til sommerhalvåret. Nydelige, lette plagg. Nå som han er litt større synes jeg Name it er veldig bra! Godt utvalg, veldig ålreite priser og god i størrelsen. Har kjøpt en del Polarn og Pyret også, men synes ofte det er dyrt og fort blir trangt og smått i størrelsen 🤔 Endret 27. mars av Anononyma
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Skrevet 27. mars Har fått mye bodyer fra hm og lindex. Hm er veldig små i størrelsen, Lindex litt store, menliker at de har dobbelt sett knapper. Bomullsbody fra cubus var veldig rar i passform. Mulig det varierer fra modell til modell, men den vi har har veldig høy utskjæring på siden. Har brukt mye ull i vinter. Liker joha sin og brukt den mest. Cubus sin ull er veldig tynn. Lillelam og woolland er veldig tett vevd og oppleves som god kvalitet, men superdyrt. Har kjøpt lillelam-dresser brukt, og glad for det når mini begynte å krabbe og slet ut knærne på første dressen på ikke så lang tid. Synes også de har litt korte ben/små i størrelsene. Har såvidt brukt ull fra reflex, og fornøyd med det enn så lenge. Kjøpte hust&claire ull brukt, og ble så skuffet da jeg så det bare var 50%ull. Anonymkode: 3e630...3ac
AnonymBruker Skrevet 27. mars #7 Skrevet 27. mars Av kvalitet, altså at det holder godt i vask og kan arves av flere barn, er jeg absolutt mest fornøyd med name it, lindex og newbie. Er like fine i formen og fargene de klærna jeg kjøpte nye til sønnen min i 2019, og som nå blir brukt av barn nr 5 (både søsken og søskenbarn har brukt). er fornøyd med polarn o pyret også, men syntes det er alt for dyrt. hm er desidert dårligst kvalitet. av yttertøy er jeg mest fornøyd med reflex. Anonymkode: ef799...e47 1
PurpleTuliip Skrevet 27. mars #8 Skrevet 27. mars Glad i janus, joha og reflex når det kommer til ull. Til joggeklær så liker jeg godt name it. Liker godt Lindex sine bodyer og strømpiker i bomull. 1
Lorieen Skrevet 27. mars #9 Skrevet 27. mars Jeg liker Småfolk, Raspberry Republic, Villervalla og Frugi.
AnonymBruker Skrevet 27. mars #11 Skrevet 27. mars Newbie/kappahl og name it. Noe HM. Liker nøstebarn best til ull. Nå går det i ull/bomull grunnet eksem og da er reflex bra syns jeg! Anonymkode: 7593c...77d
AnonymBruker Skrevet 27. mars #12 Skrevet 27. mars Jeg elsker lindex, synes de er veldig bra kvalitet og fine farger, morsome motiver, litt stort, men da kan man vokse i de. Dobbel knapping og bretter på armer er genialt, kan brukes lenge. Fornøyd nok med Newbie, men de har ikke samme størrelse utvidelse som lindex, men grei kvalitet. Litt irriterende at alt jentetøy er hvit, så blir så flekkete når man starter med mat 😂 Name it opplever jeg som smått, smalt, ikke bra kvalitet. Reflex har veeeldig rar passform. Ull er for smått, bomull er svært og bredt. Cubus er så som så. Likte godt hust and claire ull med silke/bambus. Nydelig mykt. Anonymkode: 1d886...467
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Skrevet 27. mars Newbie, lillelam og reflex Anonymkode: 8ce8d...533
AnonymBruker Skrevet 27. mars #14 Skrevet 27. mars Jeg er veldig glad i Marmar, deilig stoff og fine klær av god kvalitet. Lille lam er jeg derimot skuffet over. Vi er på vår andre ulldress som har raknet i sømmene og blitt hull i. Anonymkode: f72bb...e3a
AnonymBruker Skrevet 27. mars #15 Skrevet 27. mars Jeg likte godt Petit Bateau som passet fint til mine smale babyer. Kjøpte og masse fra pop som ble arvet videre, da kvaliteten var flott. Nøstebarn likte jeg godt og danske merker som MarMar. Anonymkode: 5661c...bcd
AnonymBruker Skrevet 28. mars #16 Skrevet 28. mars Passform varierer en del mellom de ulike merkene. Lindex er det som har sittet best på mine smale barn, mens Newbie gjerne var alt for vidt og/eller for snaut, syns jeg. H&M blir utvaska med en gang. Jeg elsker Polarn o Pyret til større barn, men syns babyklærne er overpriset med tanke på hvor kort tid de brukes. Anonymkode: a12f4...fc2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #17 Skrevet 28. mars Polarn o pyret, janus, safa, reima, lille lam. Er de som holder seg best. Anonymkode: 31b74...9a1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #18 Skrevet 28. mars Jeg driter i merker. Jeg går etter hva som har rett passform og størrelse til mitt barn, og farger og mønstre som vi liker. OG jeg nekter å betale så neseblodet flyter, for klær som vokses fra og bæsjet og gulpes i. Jeg har hatt to lange, tynne barn. Newbie og klær fra KaphAhl og Lindex passet best på mine. HM synes jeg har dårlig kvalitet, tynne og rare stoffer. Cubus ble alt for stort og posete. Av ull brukte mine babyer mye Joha. Når de ble store nok, har det gått mye i Vossatassar. Anonymkode: 37f4e...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå