AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Del Skrevet 27. mars Har noen dette? Var hos legen min og spurte han kunne fjerne de men han var bare en kødd og sa jeg kunne sminke de bort..... 😕 har to stk kuler på hver ankelknoke. De er fæle og irriterende. Hva kan man gjlr ? Får strax ny lege. Anonymkode: 175b4...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Del Skrevet 27. mars De kan opereres bort, men de kan komme tilbake etterpå. Derfor er det ikke noe poeng i å operere, med mindre man er plaget med sterke smerter. Anonymkode: 8fd90...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 27. mars #3 Del Skrevet 27. mars Jeg hadde én som var på størrelse med en stor drue. Den var øm, men ikke spesielt smertefull. Jeg opererte den bort for mange år siden, og den har ikke kommet tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Del Skrevet 27. mars in sønn hadde en på håndleddet i mange år - tror det var 5-6 år, den plaget ham ikke, så legen mente det ikke skulle gjøres noe med. Forsvant for ca 10 år siden, ikke kommet tilbake. Så det kommer an på om du plages med dette, eller om det er kosmetisk. Anonymkode: 38cce...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Del Skrevet 27. mars Jeg hadde på håndleddet. Opererte den bort fordi den var smertefull og plagsom. Første operasjon ble gjort med lokalbedøvelse og var ikke vellykket, måtte derfor operere i narkose senere. Da fikk de fjernet den, men ser nå at den er på vei tilbake. Foreløpig ikke vond sånn som sist da Anonymkode: a9c52...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har noen dette? Var hos legen min og spurte han kunne fjerne de men han var bare en kødd og sa jeg kunne sminke de bort..... 😕 har to stk kuler på hver ankelknoke. De er fæle og irriterende. Hva kan man gjlr ? Får strax ny lege. Anonymkode: 175b4...694 Jeg har på hånden. De fjerner ikke disse før de er vonde. Å punktere dem og trekke ut væske gjøres heller ikke før de er vonde. Fordi faren for infeksjon er stor, og fordi de vil komme tilbake igjen ganske raskt. Å fjerne dem kirurgisk gjøres ikke uten at der vonde og store, heller. Det er ikke alltid vellykket og de kan bli mer plagsomme etter forsøk på å fjerne dem enn å la dem være. Får du problemer med sko, så blir saken en annen. Så legen din har fulgt boka., selv om du mener noe om han som person…. Anonymkode: ff87d...d79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jsa Skrevet 29. mars #7 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 16.35): Jeg har på hånden. De fjerner ikke disse før de er vonde. Å punktere dem og trekke ut væske gjøres heller ikke før de er vonde. Fordi faren for infeksjon er stor, og fordi de vil komme tilbake igjen ganske raskt. Å fjerne dem kirurgisk gjøres ikke uten at der vonde og store, heller. Det er ikke alltid vellykket og de kan bli mer plagsomme etter forsøk på å fjerne dem enn å la dem være. Får du problemer med sko, så blir saken en annen. Så legen din har fulgt boka., selv om du mener noe om han som person…. Anonymkode: ff87d...d79 Tusen takk 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jsa Skrevet 29. mars #8 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 14.41): De kan opereres bort, men de kan komme tilbake etterpå. Derfor er det ikke noe poeng i å operere, med mindre man er plaget med sterke smerter. Anonymkode: 8fd90...c32 Takk for svar 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jsa Skrevet 29. mars #9 Del Skrevet 29. mars Snok1 skrev (På 27.3.2025 den 14.43): Jeg hadde én som var på størrelse med en stor drue. Den var øm, men ikke spesielt smertefull. Jeg opererte den bort for mange år siden, og den har ikke kommet tilbake. Takk for svar 👍da er våres ca like. Nå har den blitt større på et par dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jsa Skrevet 29. mars #10 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 14.47): in sønn hadde en på håndleddet i mange år - tror det var 5-6 år, den plaget ham ikke, så legen mente det ikke skulle gjøres noe med. Forsvant for ca 10 år siden, ikke kommet tilbake. Så det kommer an på om du plages med dette, eller om det er kosmetisk. Anonymkode: 38cce...0b5 Takk for svaret👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jsa Skrevet 29. mars #11 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 16.18): Jeg hadde på håndleddet. Opererte den bort fordi den var smertefull og plagsom. Første operasjon ble gjort med lokalbedøvelse og var ikke vellykket, måtte derfor operere i narkose senere. Da fikk de fjernet den, men ser nå at den er på vei tilbake. Foreløpig ikke vond sånn som sist da Anonymkode: a9c52...751 Takk for hjelpa👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå