AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars Hei jeg har en porselenplante på bøyle som begynner å vokse mye nå. Lurer på om de nye "grenene" skal surres rundt på bøylen eller kan de festes på veggen slik at den blir en hengeplante? Anonymkode: 6ae18...e20
Amossa Skrevet 27. mars #2 Skrevet 27. mars Det er en klatreplante. Hos meg er den mange meter og slynger seg rundt et vindu. Det fine, foruten at den er vakker, er at den ikke trenger så mye lys. Dessuten er den grønn året rundt.
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Skrevet 27. mars Amossa skrev (10 minutter siden): Det er en klatreplante. Hos meg er den mange meter og slynger seg rundt et vindu. Det fine, foruten at den er vakker, er at den ikke trenger så mye lys. Dessuten er den grønn året rundt. Kan du vise bilde av vinduet?:) vil gjerne se hvordan du har gjort det Anonymkode: 6ae18...e20
Amossa Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars Vi har litt spesielle vinduer, så jeg vil helst ikke at evt. kjente skal se bilde her på KG fra hjemmet vårt Men jeg har enkelt og greit en pen blomsterpotte stående i siden på vinduskarmen. Så har jeg festet en tråd (med liten, tynn spiker øverst og trukket den ned i blomsterpotta. Så tvinner du bare planten inn på tråden. Da vokser den videre av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Skrevet 27. mars Det er en Hoya. Kan både tvinnes og henge. Anonymkode: 2607a...10b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå