Gå til innhold

Annonserer at han har draget på damene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjæresten gjennom et år annonserte utav det blå at han i alle fall har draget på damene. Hvorfor har en mann behov for åai dette til dama si? Jeg spurte han men han svarte ikke. Da jeg spurte på ham på nytt sa han at det var ment som at jeg kunne være stolt fordi han hadde valgt å være med ham - en som har draget. 

Anonymkode: 2ebff...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så han fisker etter komplimenter? 

Husker mannen min prata sånn en gang. Jeg har jo øyne i hodet og kan se at han har draget. Men jeg er akkurat like stolt av ham som andre kjærester, hverken mer eller mindre. Og da mest for ting som ikke går på utseendet. 

Anonymkode: b81da...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal du være stolt av at han har valgt deg, når han kan få hvem han vil? 🙄 idiot!

Anonymkode: 3c1ac...bc0

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enten er han redd for å miste deg, og vil at du skal tro at du er heldig som har ham. 

Eller så har han et oppblåst ego og tror dette er viktig.

Anonymkode: 4cadd...7b4

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som han er underernært på kompliment og bekreftelse fra deg.. og håper du vil fortelle han at du syns han er kjekk og pen! 

Anonymkode: 43201...db7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjæresten gjennom et år annonserte utav det blå at han i alle fall har draget på damene. Hvorfor har en mann behov for åai dette til dama si? Jeg spurte han men han svarte ikke. Da jeg spurte på ham på nytt sa han at det var ment som at jeg kunne være stolt fordi han hadde valgt å være med ham - en som har draget. 

For å trøkke deg ned. Hersketeknikk. Det er slik en klyse oppfører seg. 

Anonymkode: 1ba31...7ab

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Eksen min var sånn.

Skrøt av seg selv hvor ung han så ut. Hvor kjekk han var. Hvordan ALLE synes han var så flott og unik.

Tok helt av da jeg ønsket meg ut. 

Jeg innser jo i ettertid at han er ekstremt usikker på seg selv og har lavt selvbilde.

Jeg tror han ble ekstrem på selvskryt da han innså han mistet meg.

Nå har jeg aldri vært usikker eller sjalu av natur. Det forsterket nok hans usikkerhet.

Anonymkode: 942ce...056

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Eksen min viste stolt frem pikken sin da jeg en måned etter utflytting var innom for å hente noe ting. "Se nå har den vært i bruk hos flere." 

Anonymkode: 68c19...260

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trooooor kanskje mange av oss kan føle litt på dette. Jeg legger ikke opp til å bli lagt an på av andre, og jeg annonserer det heller ikke. Men de gangene det skjer og kjæresten min får det med seg - jeg vet han faktisk blir litt stolt. Det varmer han og det varmer meg litt også. Det er noe fint i at man har valgt hverandre, og valgt bort andre. Man blir liksom enda mer et par, når det eksisterer "trusler" utenfra. Om det gir mening.

Jeg vet ikke, det er rart å bare si det sånn han gjør, men jeg synes ikke det er så rart å kjenne på.

Det kan jo også være (sier ikke at det MÅ være sånn) at han kanskje føler du tar han litt for gitt, eller noe. At han trenger mer komplimenter og bekreftelse fra deg.

Anonymkode: ad6e5...52b

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har draget, mangler social skills… ingen er perfekt. 

Anonymkode: c30a7...ffd

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Da jeg spurte på ham på nytt sa han at det var ment som at jeg kunne være stolt fordi han hadde valgt å være med ham - en som har draget. 

Hadde ledd, for en turn off. 

Anonymkode: 71272...c3b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg trooooor kanskje mange av oss kan føle litt på dette. Jeg legger ikke opp til å bli lagt an på av andre, og jeg annonserer det heller ikke. Men de gangene det skjer og kjæresten min får det med seg - jeg vet han faktisk blir litt stolt. Det varmer han og det varmer meg litt også. Det er noe fint i at man har valgt hverandre, og valgt bort andre. Man blir liksom enda mer et par, når det eksisterer "trusler" utenfra. Om det gir mening.

Jeg vet ikke, det er rart å bare si det sånn han gjør, men jeg synes ikke det er så rart å kjenne på.

Det kan jo også være (sier ikke at det MÅ være sånn) at han kanskje føler du tar han litt for gitt, eller noe. At han trenger mer komplimenter og bekreftelse fra deg.

Og for oss andre er det en selvfølge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og for oss andre er det en selvfølge

Hva da?

Du må prøve å formulere en hel setning, det gir ikke mening det du svarer her. 

Det er en selvfølge for meg også at man er et par når man er et par altså :)  Hvis det var det du mente.

Det er en selvfølge at andre synes partner er attraktiv. Og at andre synes jeg er attraktiv. Hvis det var det du mente.

Man kan likevel bli litt barnslig stolt over at han der, er bare min :) 

Jeg hyller ikke det typen til TS skrev, jeg bare prøver å sette meg inn hva som kan være motivasjonen for å si det, som er det TS spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er stolt over at kjæresten min er min og omvendt.

Jeg går ikke rundt og et stolt og skryter av meg selv hvor heldig han er som har meg....👀🐒

Anonymkode: 942ce...056

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har draget, mangler social skills… ingen er perfekt. 

Anonymkode: c30a7...ffd

Det uperfekte er det perfekte. Det man ikke har kan man klare å etterstrebe. 

Å lære en gammel hund nye triks er verre. 

Anonymkode: 1ba31...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hohoho, for en premiedust.

Anonymkode: 5863b...651

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Huff 🙄 Én som faktisk har draget på damene har ikke behov for å skryte av det! Høres mer ut som drømmetenkning. Er han ellers grei og snill? Mener han at han har mer draget enn deg? At du "dater over din liga"? Virket litt slik på måten du formulerte det.

Anonymkode: 64f77...510

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om han har draget og kan få bedre en deg, skal du være glad for at han valgte akkurat deg :) Da har du kvaliteter som går utover utseende ditt han setter pris på. 

Anonymkode: 3fa2c...2be

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 9.25):

Det betyr vel at han har valgt deg og ikke tatt til takke med deg. Han har altså hatt et valg.

Det med om du skal være stolt av det må vel være opp til deg. 

Selv har jeg annonsert manglende damedrag oppigjennom selvom jeg har hatt forhold mm. Vet ikke om det er noe bedre utsagn egenlig.

Endret av Flintis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Flintis skrev (2 timer siden):

Det betyr vel at han har valgt deg og ikke tatt til takke med deg. Han har altså hatt et valg.

Det med om du skal være stolt av det må vel være opp til deg. 

Selv har jeg annonsert manglende damedrag oppigjennom selvom jeg har hatt forhold mm. Vet ikke om det er noe bedre utsagn egenlig.

Jeg tolker slike utsagn som at man mener man har overtaket i forholdet. At den med "minst drag" skal være takknemlig for at den med "mest drag" gidder å være med han/henne, og dermed ikke klage på dumme ting h*n gjør. Det er nok pga at eksen min var sånn. Om han hadde gått over streken f.eks. med flørting med andre, så fikk jeg høre en lang monolog på hvor mye bedre han var enn meg, og at jeg skulle være takknemlig for at han ville ha meg, han som egentlig kunne ha fått noen bedre hvis han ønsket det. Jeg var dum og fant meg i det pga at vi har 3 barn sammen og ikke ønsket at de skulle bli skilsmissebarn. Og så trodde jeg vel litt på det at jeg ikke kunne få bedre. Etter bruddet fant jeg jo en bedre. Dvs. en som passer bedre sammen med meg.

Anonymkode: 64f77...510

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...