Gjest rune Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Jeg sitter her og lurer på om dere rangerer hvem av de dere har hatt sex med som var best, nest best osv.?
Colargol Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Nei, jeg setter meg ikke akkurat ned å lager en liste med terningkast bak nei! Nå har jeg ikke hatt sex med så mange da, men selvfølgelig kan jeg tenke at en kanskje var bedre enn en annen!
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #3 Skrevet 12. mars 2006 Jeg rangerer ikke i betyding "nr. 1, nr. 2..", men jeg evaluerer og sammenligner til en viss grad, ja. Minnes fortsatt en som var nærmest perfekt for meg (bare seksuelt, dessverre) og en som overhodet ikke passet, og jeg kan vel betrakte dem som henholdsvis best/verst. Resten har jeg ikke plassert, men begynte jo å tenke litt etter nå.. Ikke så mange å rase gjennom, da. Det essensielle er samspillet, dvs. at det går mye på hvordan de fikk meg til å føle/oppføre meg..
Ginen Skrevet 12. mars 2006 #4 Skrevet 12. mars 2006 Rangerer ikke nei... Men har jo virkelig ikke vært med så mange, slik at det er jo tydelig for min del hvem som er best.
Gjest Markus i Oslo Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 Nei, jeg gjør ikke det. Blant annet fordi jeg i så fall også måtte rangere hvor god jeg selv var sammen med hver av dem. Dessuten er det jo sånn for min del også at flere framtidige sexpartnere i så fall vil få beskjed av meg om at "Gratulerer, du er inne på topp ti-lista mi" uansett hvor dårlig sexen var...
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 Nei, jeg gjør ikke det. Blant annet fordi jeg i så fall også måtte rangere hvor god jeg selv var sammen med hver av dem. Dessuten er det jo sånn for min del også at flere framtidige sexpartnere i så fall vil få beskjed av meg om at "Gratulerer, du er inne på topp ti-lista mi" uansett hvor dårlig sexen var... ← Ærlighet for en hver pris? Du er morsom. Nei rangerer gjør jeg ikke. Fordi følelser er en stor del av pakka. Ville heller være med den første igjen fordi jeg hadde mest følelser for ham selv om han var en katastrofe i sengen. Enn med den andre som jeg hadde mindre følelser for, men som var fantastisk i sengen. Dere tillegger sexen for stor betydning. Ja sexen og ikke minst nærheten er viktig i et forhold. Men kan man kommunisere er man et godt stykke på vei dit man ønsker.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #7 Skrevet 12. mars 2006 Om sex er dårlig eller bra har vel mer med samspillet mellom de to å gjøre enn den enkeltes enkeltprestasjoner? Den beste sexen er ikke etter mitt syn den med den beste teknikken, men den som er mest hemningsløs og som innebærer mest lidenskap og varme følelser og masse begjær hos begge!
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #8 Skrevet 12. mars 2006 På barneskolen så rangerte vi de guttene som var kjekkest, men jeg har lagt sånt av meg nå i voksen alder.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #9 Skrevet 12. mars 2006 Jeg synes bare de blir bedre og bedre. Eller kanskje det er jeg som blir bedre
Gjest King James Skrevet 12. mars 2006 #10 Skrevet 12. mars 2006 (endret) glem alt Endret 12. mars 2006 av King James
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #11 Skrevet 12. mars 2006 Ikke rangerer som i skrive en liste..men rangering i hodet, ja det er klart. Man har jo et klart bilde av hvem som tilfredsstilte en best.
marta Skrevet 12. mars 2006 #13 Skrevet 12. mars 2006 (endret) Jeg rangerer ikke, men selvfølgelig vet jeg med meg selv hvem jeg fungerte best sammen med. Jeg har hatt ulike opplevelser med ulike menn.Noen bra og noen mindre bra. Endret 12. mars 2006 av marta
fomlepung Skrevet 12. mars 2006 #15 Skrevet 12. mars 2006 Rangerer ikke nei. Men vet hvem som har vært bra, best og dårligst for å si det sånn. Dessuten er det vel litt opp og ned hvor god man er selv, siden det har noe med samspill å gjøre, og det er ikke alle man greier å få like bra samspill med.
elias_1986 Skrevet 13. mars 2006 #16 Skrevet 13. mars 2006 Rangerer ikke nei. Men vet hvem som har vært bra, best og dårligst for å si det sånn. Dessuten er det vel litt opp og ned hvor god man er selv, siden det har noe med samspill å gjøre, og det er ikke alle man greier å få like bra samspill med. ← Nokså enig med Fomlepung. Men må vel tillegge at det lett kan bli mer nyansert enn som så. Det er forskjell på a) rangering når jeg prater med gode kamerater om tidligere opplevelser (da blir det delvis selvskryt og utveksling av historier). b) rangering jeg gjør med "festbuddies" når jeg er litt eller mer bedugget. Da kan det vel regelrett bli en lang skryteaffære uten særlig hold i... c) rangeringen som jeg gjør inne i hodet mitt. Da blir det plutselig mye mer komplisert, og følelser og samspill og situasjon spiller absolutt inn. Er nok mye mer ærlig da, med tanke på "prestasjoner" (liker ikke det ordet, da det lett blir feil), osv.
Gjest Varg-Menja Skrevet 13. mars 2006 #17 Skrevet 13. mars 2006 Rangerer og rangerer... Jeg plasser dem vel i en følgende tre kategorier: "Meget bra", "veldig dårlig" eller "helt greit" når jeg tenker over det etterpå, men jeg deler ikke akkurat ut poeng.
elias_1986 Skrevet 13. mars 2006 #18 Skrevet 13. mars 2006 (endret) Rangerer og rangerer... Jeg plasser dem vel i en følgende tre kategorier: "Meget bra", "veldig dårlig" eller "helt greit" når jeg tenker over det etterpå, men jeg deler ikke akkurat ut poeng. -------------------- "They who would give up an essential liberty for temporary security, deserve neither liberty or security." ← Vil bare kommentere at du hadde en veldig god signatur her! Helt enig - og det er skummelt at mange ikke ser dette tydeligere. Skal ikke gå videre på dette, ville bare komme en bemerkning. Endret 13. mars 2006 av elias_1986
Gjest nobilian Skrevet 13. mars 2006 #19 Skrevet 13. mars 2006 Klart. Har tilogmed lagd et program som regner ut totalscore basert på karaktersettinga fra femti underkategorier. Haha, noen tror sikkert jeg kødder også.
punktom Skrevet 13. mars 2006 #20 Skrevet 13. mars 2006 Nei, jeg gjør ikke det. Jeg kan sikkert klare å rangere dem hvis jeg må, men ser ikke helt behovet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå