Gå til innhold

Har du en rød tråd i hjemmet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ikke tenkt så mye på det før jeg hørte snakk om det i en podcast. Tror den røde tråden i mitt hus ( stua ihvertfall) er at jeg har mange svarte detaljer, som : rammer på bilder, lamper, lysestake, putetrekk o.l. Hva har du?

Anonymkode: e5c6d...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den røde tråden hos meg er ikke rød, men naturfarget og hvit.  Liker ikke beige, men har farger som går i brune, blå, grønne og burgunder nyanser.  Elsker også oransje, så puter og pledd har innslag av dette.  Kjøkkenet er for tiden sort, men jeg vurderer å male det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hos meg er det lyserosa som er den røde tråden. Hvite møbler er vel også en rød tråd, og det er generelt litt feminint, med lyse farger. 

Anonymkode: d7c8c...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja fargene fusion og cognac, og oppbevarings møbler i svart metall. 

Anonymkode: 62a81...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, grå tråd. 

Anonymkode: 882b6...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvit bakgrunn og varme detaljer. Nytt og brukt, 

Anonymkode: 52775...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Svart, gull, rosa og teak. 

Anonymkode: e4d0b...77d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grønn, blå, lilla. Og rot, jeg har mange barn 😅

Anonymkode: 5fc50...94e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hos meg går det i pastellfarger og lysebrunt treverk. Prøver alt jeg kan å unngå svart.

Anonymkode: 4d456...65c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp! Vår røde tråd er kaos. Mann, barn og dyr, har tatt over alle rom. Jeg føler at jeg bor på et Fretex varemottak. 

De få gangene i uka huset er ryddig i et par minutter, går det en grønn tråd gjennom huset. Alt fra lys varm grønn til veldig mørk skog. 

Anonymkode: 80caa...98c

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert noen som synes det er harry, men jeg har håndmalte matruskjaer og  dalahest , en gjøgler i keramikk fra et marked i Kraków,  handblåst glassbolle fra Danmark, en gnom/trollmann eller vett med skjegg og rød hatt skjært ut i  tre og tekanner fra Figgjo, en klangbolle fra Tibet i messing . Den type ting. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det er enklest å si farger 😂 mange farger, men de er alle farger man kunne hatt inntil hverandre, selv om de er i ulike rom. Jeg unngår stål, glass og primærfarger. Unngår også grå og hvite vegger. 

Anonymkode: 3a560...c7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De røde trådene jeg har er rød sytråd og rødt garn 😂

Nei, det er ikke en rød tråd hos meg. Rett og slett fordi jeg aldri har hatt råd til å innrede som jeg skulle ønsket.

Skulle gjerne bodd i et eldre hus som kunne innredes i en personlig blanding av gamle møbler og mer moderne, i naturfarget og med mye grønne planter. Pr. i dag har jeg en del grønne planter, mangler resten ;)

Anonymkode: 2b876...a37

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Stilen min heter "gis bort ved henting".

Anonymkode: 0cd1c...ec5

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne ønske jeg hadde en rød tråd, men er så dårlig på å se hva som passer, og med en gjeng dyr og barn som roter itillegg, så får det bli med drømmen 😂

Anonymkode: 14e91...e32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vintage, moderne og gammelt blandet. Naturtoner. 

Anonymkode: b605c...3e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varme jordfarger. Jeg er veldig påvirket av farger (mulig fordi jeg har adhd), og jeg vet inderlig godt hvilke farger som påvirker meg hvordan, for har prøvd det meste. 😅

Varme jordfarger gir meg ro og trivsel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

FARGER som harmonerer. Retro/gammel, noe nytt, bruktkjøp, personlig stil. Jeg må ha farger for å ha det bra, her finnes ikke en eneste hvit eller beige vegg. 

Anonymkode: 79333...c5a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (3 timer siden):

Varme jordfarger. Jeg er veldig påvirket av farger (mulig fordi jeg har adhd), og jeg vet inderlig godt hvilke farger som påvirker meg hvordan, for har prøvd det meste. 😅

Varme jordfarger gir meg ro og trivsel. 

Det er interessant! Jeg har og ADHD, men jordfarger funker overhodet ikke for meg 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er interessant! Jeg har og ADHD, men jordfarger funker overhodet ikke for meg 😅

Tenker du på jordfarger som i beige og brunt? Jordfarger er også orange, fersken, oker, m.m :) 
Jeg har OCD og trives mest med disse fargene. Grått og "bleke" farger gjør meg stressa  :ler:

Anonymkode: 79333...c5a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...