SPOCA Skrevet 27. mars #21 Del Skrevet 27. mars Han høres jo helt tilbakestående ut. Hvorfor gidder du en slik mann? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine Skrevet 27. mars #22 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, føler ikke dette er liv laga, må begynne å tro like mye på mitt potensiale som jeg har trodd på hans de siste ti... Ikke vits å kaste bort mer tid Anonymkode: c0f58...b70 Nei ikke kast bort mer tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 27. mars #23 Del Skrevet 27. mars Han der er ikke noe kjæreste. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #24 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kontekst er viktig, hvorfor sendte han det til deg? Anonymkode: e999e...897 da jeg spurte sa han åpenhet og for å prøve å føle seg bedre... Anonymkode: c0f58...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #25 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): da jeg spurte sa han åpenhet og for å prøve å føle seg bedre... Anonymkode: c0f58...b70 Føle seg bedre? Anonymkode: dea20...a82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #26 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): da jeg spurte sa han åpenhet og for å prøve å føle seg bedre... Anonymkode: c0f58...b70 Han ville sende deg innlegg for å føle seg bedre? Få deg til å føle deg dårligere, for at han skulle føle seg bedre?? 🤢 Anonymkode: 1cbbd...81c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #27 Del Skrevet 27. mars Her må du lytte til hva følelsene dine forteller deg. Du trenger ikke spørre oss om dette er greit. Du vet allerede at dette er helt ugreit. Dessverre så er det bom med denne typen. Han er ikke noe for deg (eller noen, egentlig). Det er vondt å finne ut når man allerede er blitt glad i noen og er i forhold. Men må må du ta vare på deg selv, gjøre det slutt og gå. Anonymkode: 78a89...82b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #28 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): da jeg spurte sa han åpenhet og for å prøve å føle seg bedre... Anonymkode: c0f58...b70 Da jeg leste hovedinnlegget var min første tanke at han gjør dette for at han skal føle seg bedre, og jammen stemte det. Han vil føle seg bedre - og det gjør han med å forsøke å psyke ned deg, Ts! Dette er en mann som absolutt ikke bør være i et forhold! Og du bør bare avslutte nå med det samme! For om du ikke gjør det så kommer han til å forsøke å manipulere deg videre. Anonymkode: 41d2d...904 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #29 Del Skrevet 27. mars Seriøst TS, du kan ikke være sammen med den så stokk dum fyr ! Du må trekke pusten og innse realitetene. Denne mannen har unormal tankegang i forhold til hvordan en oppfører seg mot andre , og det er tydelig mangel på selvinnsikt. Kom deg unna! Anonymkode: 0ad65...022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #30 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (54 minutter siden): da jeg spurte sa han åpenhet og for å prøve å føle seg bedre... Anonymkode: c0f58...b70 Men i hvilken sammenheng? Sendte han det bare sånn plutselig ut av det blå? Anonymkode: e999e...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #31 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men i hvilken sammenheng? Sendte han det bare sånn plutselig ut av det blå? Anonymkode: e999e...897 Ja, var bare helt ut av det blå Anonymkode: c0f58...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #32 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, var bare helt ut av det blå Anonymkode: c0f58...b70 Har han knekte sosiale antenner sånn ellers og? Anonymkode: e999e...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #33 Del Skrevet 27. mars Er han 15 år? Anonymkode: f9f79...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #34 Del Skrevet 27. mars Herre min hatt, dette hadde ikke jeg tålt, og hadde skjelt han ut så han fikk innovertiss til slutt. En sånn fjott dumper man! Anonymkode: 07fc7...c72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #35 Del Skrevet 27. mars Han tester grenser for å se hva du finner deg i. Han vet at dette er noe normalt damer vil forlate for. Hvorfor er du i forholdet ennå? Det vil eskalere hvis du blir. Anonymkode: 6257e...5db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #36 Del Skrevet 27. mars Odine skrev (13 timer siden): Ikke normalt, fordi han sendte mest sannsynlig til FEiL person. Den skulle til den andre kompisen som sender sånt rundt. Min første tanke og😂 Anonymkode: 04fb1...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå