AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Del Skrevet 27. mars Hver gang noen skriver dette så klarer jeg ikke å tenke annet enn at det er et homofilt par som venter barn burde det ikke vært et annet navn for denne typen svangerskap? Bare nysgjerrig på om jeg er den eneste Anonymkode: 24210...434 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Del Skrevet 27. mars Nei? Jeg er selv en regnbuebaby, og jeg er 43 år gammel. At Regnbue er direkte forbundet med homofile, det må bare være bare i Putin-propaganda, der man forbyr barna i skolealder å tegne regnbuer eller gå i klær med regnbuer. Regnbue er en symbol for håp, mye mer enn annet. Anonymkode: c5edb...3be 9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Del Skrevet 27. mars Regnbuebarn er et barn hvor moren har hatt sex med menn av mange forskjellige etnisiteter og hun ikke vet hvem som er faren. Anonymkode: adcc6...a40 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Regnbuebarn er et barn hvor moren har hatt sex med menn av mange forskjellige etnisiteter og hun ikke vet hvem som er faren. Anonymkode: adcc6...a40 du har noen skruer løs, jeg foreslår å feste dem godt før du poster neste gang.. Anonymkode: b7fbf...cb9 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 27. mars #5 Del Skrevet 27. mars Jeg har hørt begrepet bli brukt både om babyer født etter aborter/dødfødsler (after every storm comes a rainbow), men også om babyer født av skeive. Den første betydningen er den definitivt vanligste sånn jevnt over. Personlig synes jeg det er en uting å henge så mye på babyen på den måten. «Our rainbow baby» liksom. Snakk om høye forventninger til den ungen. «Vi mistet så mange, du er vårt siste og eneste håp». Nei, huff. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hver gang noen skriver dette så klarer jeg ikke å tenke annet enn at det er et homofilt par som venter barn burde det ikke vært et annet navn for denne typen svangerskap? Bare nysgjerrig på om jeg er den eneste Anonymkode: 24210...434 Regnbuen har 7 farger. Prideflaggene har bare 6 og er dermed ikke en "regnbue". Anonymkode: adcc6...a40 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 27. mars #7 Del Skrevet 27. mars (endret) Regnbue barn er barn som foreldre har mistet ♥️ Endret 27. mars av mommyaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #8 Del Skrevet 27. mars mommyaka skrev (1 minutt siden): Regnbue barn er barn som foreldre har mistet ♥️ Nei Anonymkode: 24210...434 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 27. mars #9 Del Skrevet 27. mars En regnbuebaby er et barn som blir unnfanget etter man har mistet et annet. Regnbuen gir håp om at regnskyllet snart er over, og er et symbol på håp og glede etter sorg. Flott måte å se det på.♥️ 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 27. mars #10 Del Skrevet 27. mars mommyaka skrev (2 minutter siden): Regnbue barn er barn som foreldre har mistet ♥️ Nei, mange kaller det for englebarn. Regnbuebarn er de som eventuelt kommer etter. (Det er ganske vanlige ord og uttrykk for oss som har opplevd dette, men tror ikke det er spesielt innarbeidede begreper i befolkningen). 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #11 Del Skrevet 27. mars Ja, de homofile har stjålet regnbuen slik at alt med regnbue assosieres med dem. Veldig dyktig merkevarebygging, det må jeg innrømme. Nå er det slik at en regnbuebaby ikke er babyen til et likekjønnet par, men jeg måtte google for uten det hadde jeg hatt samme assosiasjoner som ts. Anonymkode: dabc6...cda 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #12 Del Skrevet 27. mars Jeg trodde det var barn av homofile 😶 Anonymkode: 20ad0...73c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, de homofile har stjålet regnbuen slik at alt med regnbue assosieres med dem. Veldig dyktig merkevarebygging, det må jeg innrømme. Nå er det slik at en regnbuebaby ikke er babyen til et likekjønnet par, men jeg måtte google for uten det hadde jeg hatt samme assosiasjoner som ts. Anonymkode: dabc6...cda Ille at du har så dårlig tanker bare for en regnbue...at homofil har stjålet regnbue 😂😂 Anonymkode: 49e40...6ce 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #14 Del Skrevet 27. mars Aldri hørt om regnbue barn jeg. Anonymkode: ab27c...481 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #15 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja, de homofile har stjålet regnbuen slik at alt med regnbue assosieres med dem. Anonymkode: dabc6...cda Stjålet regnbuen faktisk. Vil tro de fleste fenomener på himmelen er knytta til mer enn én ting. Anonymkode: ffd22...b91 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #16 Del Skrevet 27. mars Lorieen skrev (51 minutter siden): Personlig synes jeg det er en uting å henge så mye på babyen på den måten. «Our rainbow baby» liksom. Snakk om høye forventninger til den ungen. «Vi mistet så mange, du er vårt siste og eneste håp». Nei, huff. Tja, jeg syns det er verre å kalle et barn regnbuebarn på grunn av foreldrenes legning, enn å kalle et barn regnbuebarn fordi man har mistet. Jeg bruker regnbuebarn om barnet som kommer etter man har mistet siden jeg selv har opplevd det, og derfor er litt i "miljøet". Syns det er fint å tenke på at regnbuen symboliserer noe vakkert etter uvær, uten at jeg har gitt noen andre forventninger til mine regnbuebarn enn at de lever og at jeg kan ta de med hjem fra sykehuset. Anonymkode: 9179f...c2c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #17 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, de homofile har stjålet regnbuen slik at alt med regnbue assosieres med dem. Veldig dyktig merkevarebygging, det må jeg innrømme. Nå er det slik at en regnbuebaby ikke er babyen til et likekjønnet par, men jeg måtte google for uten det hadde jeg hatt samme assosiasjoner som ts. Anonymkode: dabc6...cda Nei, de homofile har ikke stjålet regnbuen. Enkelte menneskers fullstendig manglende evne til å se at flere ting kan eksistere samtidig har 'gitt' regnbuen til de homofile. En regnbue er fortsatt kun en regnbue. Anonymkode: 25a07...526 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #18 Del Skrevet 27. mars Regnbue barn er de som kommer etter det tapte barnet før. Ble vi gravide så å si etter dødfødsel til termin, 8 uker etter. Og han er da regnbuebarnet han som kom etter 💘.. liker tanken på hun skapte plassen hans, for det rare er i det svangerskapet så jeg veldig merkelige regnbuer støtt og stadig. Anonymkode: 366f2...1e5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #19 Del Skrevet 27. mars Lorieen skrev (3 timer siden): Jeg har hørt begrepet bli brukt både om babyer født etter aborter/dødfødsler (after every storm comes a rainbow), men også om babyer født av skeive. Den første betydningen er den definitivt vanligste sånn jevnt over. Personlig synes jeg det er en uting å henge så mye på babyen på den måten. «Our rainbow baby» liksom. Snakk om høye forventninger til den ungen. «Vi mistet så mange, du er vårt siste og eneste håp». Nei, huff. Helt enig! En baby, og et barn, skal slippe byrden det faktisk er å være noen andre sitt symboltunge "håp" etter noe som helt klart er en tragedie. Man skaper en automatisk link mellom barnet og noe vondt. Anonymkode: d40e6...da3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #20 Del Skrevet 27. mars Jeg har ikke hørt om det før. Og jeg mistet 6 ganger, før jeg fikk barnet mitt. Anonymkode: 7a155...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå