AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Del Skrevet 27. mars Har en verksted strømkapasitet? Hva må jeg tenke på antall maskiner i en verksted? Anonymkode: 94cfd...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Del Skrevet 27. mars Forsøk å formulere spørsmålet en gang til? Anonymkode: 23e14...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Forsøk å formulere spørsmålet en gang til? Anonymkode: 23e14...de0 om jeg leier en bygning. Hvor mye kapasitet av elektriske maskiner kan jeg ha på samtidig? Anonymkode: 94cfd...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): om jeg leier en bygning. Hvor mye kapasitet av elektriske maskiner kan jeg ha på samtidig? Anonymkode: 94cfd...6c7 Kommer veldig an på hvilke sikringer som er på kursene. Og hvis det er større maskiner krever de gjerne industrikontakter. Anonymkode: 3045b...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer veldig an på hvilke sikringer som er på kursene. Og hvis det er større maskiner krever de gjerne industrikontakter. Anonymkode: 3045b...e17 da snakker vi 400V? Anonymkode: 94cfd...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): da snakker vi 400V? Anonymkode: 94cfd...6c7 Ikke nødvendigvis, les om to vs. trefas, for eks. Uansett, "Ohms lov" vil være en grei ting å lære seg. Da vil du se forholdet mellom volt og amp, som igjen vil gi deg mulighet til å regne om watt. Deretter sjekker du type anlegg på bygget, sikringersstørrelse osv. og vil se makskapasitet. https://snl.no/Ohms_lov Anonymkode: b99be...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke nødvendigvis, les om to vs. trefas, for eks. Uansett, "Ohms lov" vil være en grei ting å lære seg. Da vil du se forholdet mellom volt og amp, som igjen vil gi deg mulighet til å regne om watt. Deretter sjekker du type anlegg på bygget, sikringersstørrelse osv. og vil se makskapasitet. https://snl.no/Ohms_lov Anonymkode: b99be...6d2 Takk Anonymkode: 94cfd...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå