AnonymBruker Skrevet 28. mars #21 Del Skrevet 28. mars Når ble 170 en høy dame? Anonymkode: f7c53...866 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #22 Del Skrevet 28. mars 174 her og ikke høy i det hele tatt. Har en venninne på 176 som hele tiden må påpeke at hun er så høy og at hun ikke kan date en mann under 190 siden hun selv er så høy. Jeg tenker ikke at hun er så høy, men at hun utvilsomt går glipp av mange bra menn sånn som hun kategoriserer ut fra høyde. Anonymkode: 4e750...b64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #23 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 15.09): Jeg er 176, bygd likt som du beskrev i et annet svar. Jeg har også fått slike kommentarer fra menn. Men vet du, de mennene som har kommet med slike kommentarer, det har uten unntak vært menn med dårlig selvtillit eller det har vært menn som har visst at de ikke har hatt sjanse på meg. Og et par har hatt tydelige narsissistiske trekk. Jeg har aldri møtt en eneste oppegående mann som har sagt noe slikt. Så hvorfor skal jeg eller du føle meg/deg ille fordi noen (få) menn er idioter med dårlig selvtillit eller narsissistiske trekk eller er lite modne? Da jeg forstod dette så fant jeg ut at jeg trives med min høyde, at jeg gjerne kunne vært noen få cm høyere også. Går jeg ut eller i selskap eller andre sosiale situasjoner så går jeg ofte med både 5 og 7 cm høye hæler. Og nå er det utelukkende positive kommentarer jeg får. Når jeg får tilbakemeldinger er det utelukkende at jeg er flott med både høyden og timeglassfiguren. Så rett deg opp i ryggen, innse at det er bortkastet energi å gå gjennom mer av livet og hemme seg selv på komplekser pga. kommentarer fra noen - tross alt få - idioter. Anonymkode: f585a...d4f Jeg har fått så mange kommentarer om det fra menn at jeg begynner vel å tro det er noe i det 🙈 Synes ikke de har fremstått særlig usikre, umodne eller narsissistiske heller. Har vært helt vanlige menn. Anonymkode: 915f4...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #24 Del Skrevet 28. mars Jeg er 180 høy og går aldri med høye hæler, bruker flate sko. Selv om jeg synes det er mer elegant med litt hæl. Jeg er opptatt av klær og sminke osv og skulle gjerne «fullført antrekket» med andre sko😄 En sjelden gang hvis jeg står ved siden av feks en uvanlig høy mann (over 2 meter) så kan jeg kjenne hvordan det er å føle seg petit 😅 Anonymkode: d548a...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #25 Del Skrevet 28. mars Splittbinders skrev (På 27.3.2025 den 9.02): Hehe jeg er 173 og føler meg ikke spesielt høy, mer som gjennomsnittet. Skulle egentlig ønske jeg var litt høyere, syns lange damer er så stilige. Det sagt, det betyr ikke at jeg ikke forstår at noen kan ha komplekser hvis de synes de er for høye. Dersom man rager over alle andre spesielt i ungdomstiden, kan det nok være problematisk for mange og noe som blir "sittende igjen" i kroppen selv om man vokser ut av ungdomstiden. Ellers har vel ikke høyde så mye med maskulinitet å gjøre, men om noen syns mine 173 er maskulint så får de nå bare synes det. Jeg får jo gjort særs lite med høyden min. Menn under 170 faller sikkert ikke for meg, men det er jo greit for jeg faller ikke for de heller. Det med at det blir «sittende igjen» fra ungdomstiden kan jeg kjenne meg igjen i. Da andre jentene med «vanlig» høyde og gutter som såvidt er kommet i puberteten og er ganske lave ennå, også være den høyeste jenta😁 Anonymkode: d548a...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #26 Del Skrevet 28. mars Problemet med høye kvinner, 170 cm + er at når de legger på seg noen ekstra fettprosent, at da blir de så kjempe tunge. Anonymkode: 6bfd9...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #27 Del Skrevet 28. mars Tja, hva er maskulint? Hva er feminint? Jeg er 181, og er nærmest en amazone 😜 Brede skuldre, store bryster, brede hofter, kraftige lår og store føtter. Og tung!! Selv om jeg ikke er feit, blir summen av store kroppsdeler veldig mye til sammen. Laaangt ifra noen elegant og langlemmet modell 😅. Men jeg har jo veldig utpregede kvinnelige former likevel. Anonymkode: 7a4a6...b83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #28 Del Skrevet 28. mars Tja tenker ikke så mye på det egentlig, eneste jeg tenker er at hun mest sansynlig er ute etter en type som er like høy eller høyere. Anonymkode: d2f82...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #29 Del Skrevet 29. mars Høy=pen Anonymkode: 827ee...e00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 29. mars #30 Del Skrevet 29. mars At de er så usikre og ukomfortable i eget skinn at de er utenfor rekkevidde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 29. mars #31 Del Skrevet 29. mars Kan ikke si jeg syns så veldig mye generelt. Men jeg vet jo at ideen om at høy = "maskulin" finnes, og kvinner som kommuniserer et solid "whatever" med sin adferd og er seg selv, full av selvtillit - med høyde og alt - faktisk er ganske tiltrekkende. Integritet og identitet er turn-on. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #32 Del Skrevet 29. mars Jeg har aldri møtt en kvinne som er høyere enn meg, kun i Nederland, ikke i Norge Men herregud, blir jo helt trollbundet av det😅 Kanskje noe av det mest sexy jeg vet om. Vet ikke om høye jenter vil ha meg da, så har dessverre aldri prøvd meg på de Anonymkode: 3a171...e33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #33 Del Skrevet 29. mars Jeg tenker ikke noe spesielt om en dame bare pga høyden hennes. Når det er sagt, så har jeg ikke opplevd å bli fysisk/seksuelt tiltrukket en dame som er «høy». Alle jeg har hatt en attraksjon til har vært «ikke høye». Men dette er ikke noe bevisst fra min side. Jeg har datet flere høye kvinner da jeg ikke har høyde som noe krav eller bevisst preferanse. har bare altså ikke opplevd å bli tiltrukket.. Anonymkode: 609c1...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #34 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 12.52): Når ble 170 en høy dame? Anonymkode: f7c53...866 Har det ikke alltid vært sånn? Alt over gjennomsnittshøyden på 167 for damer betyr høyt kanskje. Anonymkode: eab95...ea3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #35 Del Skrevet 29. mars Det handler vell om preferanser sikkert. Jeg personlig synes synd på kvinner som er over 170, for man ser maskulin ut i mine øyne. Er du i tillegg alt annet enn nedre grense av normalvektig så ser du ekstremt kraftig ut jo høyere du er. Du behøver ikke å være overvektig før du ser veldig stor og brutal ut. Samtidig så er du for tynn så ser du uproporsjonal ut og skranglete. Balansen rundt vekt er vanskelig når man er høy og helheten mellom høyde og vekt er sjeldent fint når man er for høy. Jeg er 162 og synes jeg er noen cm for høy. Skulle ønske jeg var 157/158. Men det er mine personlige preferanser, det er ingen fasit. Anonymkode: 00b96...f7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy8 Skrevet 29. mars #36 Del Skrevet 29. mars (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har det ikke alltid vært sånn? Alt over gjennomsnittshøyden på 167 for damer betyr høyt kanskje. Anonymkode: eab95...ea3 Og om man er under 167 så er man «lav»?? Det er jo en normalfordeling her…. De fleste skandinaviske damer er mellom 157-177 utenom dette defineres som «høyt» eller «lavt» Endret 29. mars av Lillemy8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 29. mars #37 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det handler vell om preferanser sikkert. Jeg personlig synes synd på kvinner som er over 170, for man ser maskulin ut i mine øyne. Er du i tillegg alt annet enn nedre grense av normalvektig så ser du ekstremt kraftig ut jo høyere du er. Du behøver ikke å være overvektig før du ser veldig stor og brutal ut. Samtidig så er du for tynn så ser du uproporsjonal ut og skranglete. Balansen rundt vekt er vanskelig når man er høy og helheten mellom høyde og vekt er sjeldent fint når man er for høy. Jeg er 162 og synes jeg er noen cm for høy. Skulle ønske jeg var 157/158. Men det er mine personlige preferanser, det er ingen fasit. Anonymkode: 00b96...f7b Altså, grensen for maskulin går ikke på 170. Derimot vil jeg si at under 160 på kvinner, da havner man enten i kategorien at du ser ut som et barn, eller man lurer på om du har måttet leve på sultegrensen i oppveksten. Høye kvinner gir en aura av sunnhet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #38 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det handler vell om preferanser sikkert. Jeg personlig synes synd på kvinner som er over 170, for man ser maskulin ut i mine øyne. Er du i tillegg alt annet enn nedre grense av normalvektig så ser du ekstremt kraftig ut jo høyere du er. Du behøver ikke å være overvektig før du ser veldig stor og brutal ut. Samtidig så er du for tynn så ser du uproporsjonal ut og skranglete. Balansen rundt vekt er vanskelig når man er høy og helheten mellom høyde og vekt er sjeldent fint når man er for høy. Jeg er 162 og synes jeg er noen cm for høy. Skulle ønske jeg var 157/158. Men det er mine personlige preferanser, det er ingen fasit. Anonymkode: 00b96...f7b Som en som er 157 høy, hadde jeg gladelig gitt venstrearmen min for å bli minst 15 centimeter høyere. Jeg har alltid hatt ekstreme komplekser for høyden min, og jeg har bare innsett at jeg aldri kommer til å bli pen og attraktiv takket være den. Jeg kommer alktid til å være hun som er rar og komisk som skal les av eller stakkarsliggjøres fordi jeg ikke når opp på øverste hylle. Sånne som han sjarmpølsa over her som mener jeg ser ut som et barn eller oppfatter meg som usunn er blant hovedårsakene til at jeg føler meg dritt. Anonymkode: a4c44...2a5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 29. mars #39 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Som en som er 157 høy, hadde jeg gladelig gitt venstrearmen min for å bli minst 15 centimeter høyere. Jeg har alltid hatt ekstreme komplekser for høyden min, og jeg har bare innsett at jeg aldri kommer til å bli pen og attraktiv takket være den. Jeg kommer alktid til å være hun som er rar og komisk som skal les av eller stakkarsliggjøres fordi jeg ikke når opp på øverste hylle. Sånne som han sjarmpølsa over her som mener jeg ser ut som et barn eller oppfatter meg som usunn er blant hovedårsakene til at jeg føler meg dritt. Anonymkode: a4c44...2a5 Tsk, det er da menn som liker det og. Men jeg registrerer jo at du er et søtt lite sjarmtroll selv som tydeligvis ikke har noe problem med at høye kvinner kalles maskuline, og er mest opptatt av at det kommenteres på lave kvinner i samme sjargong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #40 Del Skrevet 30. mars Som 180 på 63 kg, så vil jeg si jeg alltid har vært mer feminin enn min bestevenninne på 166 og 70 kg. Som godt voksen begynte jeg derimot med styrkeløft, og gikk opp 15 kg i muskelmasse. Fremdeles kvinnelige former da. Men mer maskulin kanskje. Selvtilliten har vært den samme hele tiden. Alltid hatt draget og tror menn generelt ser på helhet og ikke cm. Liker det jeg da. Liker være sterk, liker ta plass. 😎 Anonymkode: e106d...38c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå