Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg starter på Videregående etter sommeren i år. Har aldri hatt kjæreste før, aldri kysset, aldri hatt sex. Tenkte kanskje at det ville bli enklere på VGS? Er det riktig, og har dere noen tips til hvordan?

Anonymkode: 51c95...c99

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste tipset jeg har er å vær sosial. Bli kjent med folk så finner du deg nok en kjæreste. 

Anonymkode: 1fec6...eff

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei, jeg starter på Videregående etter sommeren i år. Har aldri hatt kjæreste før, aldri kysset, aldri hatt sex. Tenkte kanskje at det ville bli enklere på VGS? Er det riktig, og har dere noen tips til hvordan?

Anonymkode: 51c95...c99

Hvis du er kvinne så har du i prinsippet all makt fra starten av. Du må bare finne den rette, vite at han er singel og tørre å spørre han ut på en date. Gutter er ofte for redde i starten og de som er veldig frampå er ofte kun ute etter å komme ned i trusa de.
Be han ut på en pizza, len deg frem og ta han på hendene eller bit han litt i øret. Hold han unna din nakne kropp helt til du merker at han vil være med deg hele tiden og at du er viktigere enn både kompiser og gaming. Nå kan du ha sex.

Som gutt vil jeg si at det eneste du kan gjøre er å være den beste versjonen av deg selv, fokuser på skole, trening og det å lære seg god kommunikasjon. Vær i nærheten av jenter uten å bli innpåsliten, på den måten kan du lære deg å plukke opp signaler de til stadighet gir ut.

Endret av Gratis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...